Mijn laatste verslagje dit jaar…denk ik, of er moet nog iets gebeuren...
Nog een keer seksen met mijn maatje Afrosenual, lekker uitgebreid seks, soms schuurt het aan vrijen, maar heelijk is het wel. We zouden om twaalfuur elkaar treffen, dat is nu eindelijk een keer gelukt (LOL) even een blokje om gelopen en door genomen wat voor spannende avonturen we hebben mee gemaakt.
In de winkel nog even rond gelopen en gekeken wat ons lekker leek om mee te spelen, ik had wel. Wat gezien maar die ga ik volgend jaar aanschaffen. En dan eerst thuis eens uit proberen.
We gingen de cinema in. Voldoende glijmiddel gekocht, die ben ik trouwens vergeten, is dus voor de vinder, hoop dat hij/zij er plezier van heeft. Het was al aardig druk, veel mannen liepen/stonden al te wachten op de dingen die zouden gaan komen. Er was een dame die zich aan het voor bereiden was samen met haar man denk ik. En daar tussen stond ik mezelf uit te kleden, het was immers ook naakt dag. Afrosensual knoopte mijn hemd open daar was voor mij al de toon gezet.
Uitgekleed vertrokken wij de richting de gay zaal, wel zo netjes, de HETRO mannen zitten hier echt niet op te wachten, of stiekem toch wel…
Na een heerlijke zoen en “rim” sessie heb ik afrosensual heerlijk genomen en daar stonden aardig wat hetero’s ook bij te kijken achter af niet zo gek bij het grote matras was geen plek meer. Er was daar een Damen die enorm genomen werd en dat was ook wel te horen, de dierlijke geluiden waren niet mis te verstaan, ze had het erg naar haar zin.
In de gay zaal was er een jonge vrouw gaan zitten, ik zag haar binnen komen en zag aan haar gezicht dat ze niet echt blij was. Mannen die zich te erg opdringen en iets van haar verwachten, bah mannen niet doen en zit geen JA in een NEE. Afrosensual had een vriendje zien binnen komen (ik ook, en dat was een heel mooie jongen) die heeft hij aan haar gekoppeld. In de gay zaal hadden zijn lekkere seks we keken er naar terwijl ik heerlijk gepijpt werd. Mmm super lekker gezicht was dat. Ik drukte Afrosenual weer het bed op en het stelletje inmiddels kwamen daar ook bij liggen. Met ons vieren op het matras in de gay-zaal, opwindend was dat. Het hoofd van de mooie jongen lag op de buik van afrosensual, de dame bereed de mooie jongen en ik nam mijn maatje.
Man wat vond ik dat lekker, de geur van sex hing echt in de zaal…
Er is veel meer deze dag gebeurt maar dat zou een herhaling gaan worden…
We sloten de dag af zo rond 7 uur. En zijn wat gaan eten, om hierna weer voldaan naar huis te gaan…
Maar even mannen, doe niets als je niet wordt uitgenodigd, of je merkt dat iemand iets niet wil. Iedereen wil op deze plek het naar zijn/haar zin hebben. Je merkt het vanzelf, waneer je je mee mag doen, een kleine aanraking een oog contact of een verbaal gebaar. Maar nee is nee.
Ik ben wel benieuwd hoe de dag van het stelletje verder is verlopen ze gingen na de seks samen de cinema uit…
En ik heel erg bevredigd, rozig en voldaan!!!
tot volgend jaar!!!
laatste verslag van dit jaar-denk ik
- Afrosensual
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Re: laatste verslag van dit jaar-denk ik
Ik heb enorm van je genoten en heb meteen de gemiste tijd van de afgelopen 3 Gay dagen met je kunnen inhalen. Je hebt mij 5x via mijn prostaat laten komen en de overige 2 waren ook heerlijk!!
Ik wens je fijne feestdagen en kan niet wachten tot we met BDSM beginnen. Boeien zijn afgeleverd
.
Ik wens je fijne feestdagen en kan niet wachten tot we met BDSM beginnen. Boeien zijn afgeleverd

Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten