Open dag 8 januari

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
yuriym
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Open dag 8 januari

Bericht door yuriym »

Na heel lange tijd kon ik weer eens op een woensdag naar de “gay- c.q. men only dag”. Het was ook open dag. Ik dacht dat het wel druk zou worden vanwege de gratis entree, dus ik stond ruim op tijd rond 12 uur voor de deur. Binnen, betalen, omkleden, opfrissen en afwachten wat de dag zou brengen. Echt druk is het niet geweest, veel vertrouwde gezichten en een paar nieuwkomers. Ik ben zelf altijd van het “kat-uit-de-boom-kijken”, letten op lichaamstaal en uitstraling. Praatje maken en inschatten wat je kansen zijn als oudere met een jong hart en hoog libido. Gespeeld met verschillende leuke gasten, op de grote matras, in de sling in de darkroom, op de matras in de gay-zaal en bij de gloryholes. Toch weer beetje exhibitionistische neigingen kunnen uitleven met een leuke man op de grote matras, gemasseerd met olie gespit roast en meer. De tijd ging snel. Aan het eind van de dag nog een leuke Duitse jongen kennis laten maken met mijn top kant en het arsenaal aan speeltjes dat ik weer bij me had. Toch maar weer eens vaker naar de gay- c.q. men-only dag. Ik ben in elk geval lekker tevreden en bevredigd weer richting station gelopen met een grote grijns op mijn gezicht. Bezoekers en personeel van Erotic Cinema bedankt.
Afrosensual
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Open dag 8 januari

Bericht door Afrosensual »

Was er maar heel kort en heb een klein gedeelte(massage op grote bed) kunnen zien. Had graag de rest willen meemaken. Bedankt voor het delen van je ervaring.
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten