dinsdag 20 okt.

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
homorob
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 jun 2009 18:30
Geaardheid: bi
Locatie: Zwolle
Contacteer:

dinsdag 20 okt.

Bericht door homorob »

Naar een paar geile bezoeken aan de bios, wil ik as dinsdag (20 okt.) weer eens een bezoek gaan brengen. Ben een hollandse bi jongeman van 29 die voor veel in is en is voorzien van een goed stuk gereedschap. Zijn er meer mensen die van plan zijn om er een geile middag van te maken op 20 okt. Ben er zo rond de klok van 17:00 uur.

Eventuele foto's op aanvraag
dertiger
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 sep 2009 18:33
Contacteer:

Re: dinsdag 20 okt.

Bericht door dertiger »

Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik ga proberen er ook om 17.00u. te zijn. Net wat ik zeg het is me eerste keer daar dus weet geen weg of stek daar. groet.
Weet neem je zo al mee en wat is daar.
jamie
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2008 12:54
Contacteer:

Re: dinsdag 20 okt.

Bericht door jamie »

Eeej is al weer ff geleden dat ik geweest ben maar lijkt me wel weer eens supergeil, Ben 23 jr 187/72kg/gbbs/onbeh en kik onwijs op pijpen en in mijn gezicht gespoten te worden. Probeer er ook rond 1700 te zijn.
homorob
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 jun 2009 18:30
Geaardheid: bi
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: dinsdag 20 okt.

Bericht door homorob »

homorob schreef:Naar een paar geile bezoeken aan de bios, wil ik as dinsdag (20 okt.) weer eens een bezoek gaan brengen. Ben een hollandse bi jongeman van 29 die voor veel in is en is voorzien van een goed stuk gereedschap. Zijn er meer mensen die van plan zijn om er een geile middag van te maken op 20 okt. Ben er zo rond de klok van 17:00 uur.

Eventuele foto's op aanvraag
Ik moet bij deze afhaken. Door werkzaamheden kan ik wel eerder komen, maar niet na 17:00 uur. Dit heeft tot gevolg dat ik dan €50,-- moet betalen voor de entree. Morgen (woensdag ben ik er wel zo rond 17:00 uur.
jamie
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2008 12:54
Contacteer:

Re: dinsdag 20 okt.

Bericht door jamie »

Hee sorry, ga het niet halen vandaag :( laat snel weer weten wanneer ik ga xx jamie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten