Bezoek bioscoop bistel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
P.S
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jan 2009 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Bezoek bioscoop bistel

Bericht door P.S »

Ik ben het helemaal met jou / jullie eens.

En voor de frusties die dit lezen, nu jullie zin? Figuren als Huisdier hebben de beste reclame gemaakt voor Amersfoort (voor je het niet snapt, dat was sarcasme)! Op deze manier zal het snel klaar zijn in Erotica en het dus afzwakken naar de standaard homo-bioscoop!

Met vriendelijke groeten,
P
Mike
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 dec 2008 09:04
Geaardheid: bi
Locatie: Randstad - Centraal NL
Contacteer:

Re: Bezoek bioscoop bistel

Bericht door Mike »

Ja mensen........... ik kan Knuffelbeer (Flowerlove) helemaal begrijpen. Jammer dat er door sommigen geen begrip en respect getoond wordt voor de afzegging van dit heerlijk stel. Ze zijn er duidelijk klaar mee.
In dit geval zal dit stel Erotica A'foort niet meer bezoeken. Misschien is het een idee om voortaan als stel met een select groepje mannen af te spreken? Maar dan zal er wel vooraf via PB, mail en/of msn kennis gemaakt moeten worden. Ik geef dit ter overweging.......... zo maar een voorstelletje!

Mike xx
De basis voor een goed erotisch contact begint met RESPECT voor de ander!!!
peter1970
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2009 11:04
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Bezoek bioscoop bistel

Bericht door peter1970 »

knuffelbeer2008 schreef:Hoi,

BEn de man van Flowerlove heb de mailberichten gelezen van gisteren.

Persoonlijk vindt het diep triest dat er een aantal mensen zijn die zo reageren. Door omstandigheden kon ik zelf niet afzeggen dat heeft zij gedaan. Wees blij dat we nog afzeggen zijn genoeg andere stellen die helemaal niks meer van zich laten horen.

Ga eens bij jezelf te rade.

Om deze reden hebben wij besloten om niet meer naar Amersfoort te komen.

Het gaat jullie goed

Flowerlove en Knuffelbeer2008
Zo jammer dat er 'mensen' zijn die zo respectloos met vrouwen omgaan dat ze beslissingen nemen zoals hierboven om niet meer naar Amersfoort te komen (wat ik overigens goed begrijp!) Wat mij betreft worden degenen die de aanleiding hebben gegeven tot dit besluit verwijderd uit dit forum en krijgen ze een toegangsverbod voor de cinema. Op deze manier verzieken ze het voor degenen die wél met goede bedoelingen op dit forum zitten en wél met de juiste intenties naar de cinema gaan.
Mike
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 dec 2008 09:04
Geaardheid: bi
Locatie: Randstad - Centraal NL
Contacteer:

Re: Bezoek bioscoop bistel

Bericht door Mike »

Peter,

Eens met jouw bijdrage....... kan deze ook wel volgen, maar praktisch niet uitvoerbaar vrees ik............. wie controleert bij de deur wie, wie is. Los van het feit dat je ook anoniem hier op het forum kunt zijn. Vandaar mijn gedachte, om vooraf aan een bezoek in besloten kring met serieuze mensen af te spreken. Voordeel is dan ook dat men dan het aantal kunt beperken en het ook zo leuk kan houden, vooral voor de vrouw. Ik verwijs hierbij naar de ervaringen van FSS afgelopen zaterdag.
Twee vliegen in één klap dus!

Mike xx
De basis voor een goed erotisch contact begint met RESPECT voor de ander!!!
peter1970
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2009 11:04
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Bezoek bioscoop bistel

Bericht door peter1970 »

Je hebt helemaal gelijk Mike, wat de praktische uitvoerbaarheid betreft. Jouw idee spreekt mij op zich ook wel aan, maar dat is gelijk weer een hele verandering van de 'formule' van de cinema. Het 'zomaar binnen kunnen lopen' heeft ook zo z'n charme. Blijft lastig...
Gebruikersavatar
Rembrand
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jan 2009 10:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: Omg. Rotterdam
Contacteer:

Re: Bezoek bioscoop bistel

Bericht door Rembrand »

Ik reageer niet snel op forums maar wil nu wel even iets kwijt.
In alle erotische cinema's is er hetzelfde probleem.
In dit geval dus de forum's. De Roxy in Haarlem was lange tijd
de leukste bios in Nederland waar altijd wel wat te beleven was.
Nu is het er vaak uitgestorven. Door het aanmelden op het forum van stellen
stond de tent regelmatig vol met 10-tallen mannen die dachten dat ze op een ( damesvlees) keuring waren en even onbeperkt hun gang, zelfs onveilig!, konden gaan.
In De Moods in Rotterdam zie je hetzelfde gebeuren. Bij aankondiging van een stel loopt het vol met, sorry voor het woord, idioten.
Dus stellen het kan dus blijkbaar niet anders dan dat jullie onaangekondigd komen en er dan alsnog een leuke middag/avond van maken met andere die het wel snappen. En anders de leuke opgebouwde contacten maar een PB sturen.
Voor de rest hoop ik dat in 2009 iedereen gezellig aan zijn trekken komt.

Jan
Leven en laten leven
Mike
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 dec 2008 09:04
Geaardheid: bi
Locatie: Randstad - Centraal NL
Contacteer:

Re: Bezoek bioscoop bistel

Bericht door Mike »

Is ook zo, Peter en Jan. Dit forum, waar ik heel enthousiast over ben, heeft natuurlijk ook invloed op dat gewenste en spontane bezoek aan een cinema met z'n eigen charme. Echter de cinema moet m.i. een plaats zijn waar iedereen plezier aan seks mag beleven en waar vriendschappen kunnen ontstaan. Juist ook vooral voor stellen, vind ik. En daarom betreuren wij dus, dat door gedrag en verkeerde opvattingen van vooral mannen, stellen terugdeinzen om uberhaupt te blijven komen.
Ben zeker benieuwd hoe het verder verloopt. Ik wil mijn bijdrage blijven leveren voor iedereen die serieus en met respect met anderen omgaat. Dat laatste moet ALTIJD voorgaan op het EGOISTISCHE gedrag t.g.v. het niet meer in de hand hebben van onze eigen seksuele driften, als man zijnde.

Mike xx
De basis voor een goed erotisch contact begint met RESPECT voor de ander!!!
flowerlove{K}
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 dec 2008 08:45
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Bezoek bioscoop bistel

Bericht door flowerlove{K} »

Dank voor degene die het met ons eens zijn dat wat een enkeling zegt niet kan, maar wij hebben onze beslissing genomen en hopen dat er hierdoor voor anderen wel gezellig kan zijn.

Respect is voor elkaar hebben is zo belangrijk.

Jammer dat het zo moest lopen, maar dit is de beslissing die wij genomen hebben.

Veel liefs en wie weet zien we elkaar nog wel eens ergens .....

flowerlove{K}
Gebruikersavatar
roy1969
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 dec 2008 16:24
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Re: Bezoek bioscoop bistel

Bericht door roy1969 »

laat nog eens wat van jullie horen, jammer dat jullie niet meer aanwezig zullen zijn
Genieten doe je samen, interesse? mail me dan
Black
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 dec 2008 21:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Bezoek bioscoop bistel

Bericht door Black »

flowerlove{K} schreef:Dank voor degene die het met ons eens zijn dat wat een enkeling zegt niet kan, maar wij hebben onze beslissing genomen en hopen dat er hierdoor voor anderen wel gezellig kan zijn.

Respect is voor elkaar hebben is zo belangrijk.

Jammer dat het zo moest lopen, maar dit is de beslissing die wij genomen hebben.

Veel liefs en wie weet zien we elkaar nog wel eens ergens .....

flowerlove{K}
Het is heel beschaafd van jullie dat jullie de moeite hebben genomen om, zelfs met reden, te vermelden dat jullie niet kwamen. Jullie zijn niemand verantwoording schuldig en ik hoop dat jullie je in ieder geval niets aantrekken van de lomperikken die menen dat jullie aan hun verantwoording schuldig zijn.
Tropische groeten,
Black
Zwart maar zeker niet zwartgallig en als ik onsterfelijk zou zijn, zou ik de dood uitvinden om nu plezier te kunnen beleven aan het leven. Leef vooral nu want seks na je 90ste is als biljarten met een stuk touw
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Armin62 en 10 gasten