Geile gezelligheid 31 mei

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Keurmeester
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 okt 2008 14:41
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Geile gezelligheid 31 mei

Bericht door Keurmeester »

Tjonge tjonge. Wat een verwennerij deze laatste dag van de maand.
Maar liefst 3 stellen vanmiddag in Amersfoort. Heb helaas geen namen gehoord en ook niet gevraagd.
Om pakweg 2 uur was er al een stel bezig......... Zij heel, heel erg exhibitionistisch met name toen ze in de douche stond en daar heftig geneukt werd terwijl ze met haar mooie borsten tegen het glas "geplakt" was. Ze waren wel vooral met zichzelf bezig maar dat is en was hun goede recht uiteraard.
Om 3 uur kwamen er 2 stellen binnen. 1 Stel bleef het merendeel van de tijd in de kleren maar haar leren rokje werd vakkundig omhoog geschoven waarna een mooie poes tevoorschijn kwam. Zij was er zeker niet vies van om haar handjes te gebruiken. Hij werd door een "toeschouwer" zelfs lekker gepijpt.
Het 2e stel was super, super geil. Zij is meer dan 2 uur als een geil sletje behandeld. Een heerlijke geile kut die geneukt werd door een behoorlijk aantal mannen. Ik had het genoegen haar een paar maal te mogen beffen. Dat beviel haar kennelijk want ze kwam diverse keren squirtend klaar. Lekker hoor ...... Op het einde, net voordat ze de douche ingingen, mochten de laatste restjes sperma nog even over haar grote tieten gespoten worden. Uhhhhhhhhhhhh. was dit het stel dat aangekondigd had te komen om 3 uur ? Stom ook niet gevraagd.
Roel1972
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mei 2021 15:14
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Geile gezelligheid 31 mei

Bericht door Roel1972 »

Het was een super geile middag, dank daarvoor.
En wij waren idd het stel wat een bericht geplaatst heeft.

Tot de volgende keer!

Groet Roel
Pomdiedom
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 sep 2018 17:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geile gezelligheid 31 mei

Bericht door Pomdiedom »

wat een feest
Laatst gewijzigd door Pomdiedom op 17 feb 2023 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Patricia84
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2021 08:02
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geile gezelligheid 31 mei

Bericht door Patricia84 »

Hallo Geile Mensen
Hierbij mijn ervaring gisteren:

Het was al een hele poos geleden dat we hier naar toe gingen, de eerste keer toen we hier waren (ongeveer 7jaar geleden) was het wel overweldigend. Nu hadden we toch wel weer zin in een spannend middagje en we wisten wat we konden verwachten en hadden er zin in.
Roel had al een berichtje gestuurd maar we hadden geen idee wat we konden verwachten, kwamen er überhaupt wel mensen? nou dat hebben we geweten ;-)

Toen we binnenkwamen was er gelijk al actie, ik vond het wel jammer dat ik niet even ergens rustig kon omkleden. We kwamen binnen en konden niet even rustig bijkomen want ik vond het super spannend haha
Maar goed eenmaal omgekleed even rondgekeken en rustig aan het bijkomen ik kreeg gelijk al complimentjes wat mij goed deed om los te kunnen komen.. bedankt!
Vervolgens heerlijk begonnen met pijpen, ik hou er zo van ;-) wat ik alleen echt niet leuk vond is dat iemand zonder te vragen ineens in mijn mond klaar kwam. echt NOT DONE. Maar goed verder waren de mannen heerlijk, lekker en respectvol.

Op een gegeven moment was er een leuke vrouw met haar man? aan het spelen, ze lag heerlijk in de sling en ik kwam er een beetje bij staan.. voelen en een klein likje...heerlijk jammer genoeg waren ze weg toen wij eruit waren.
We hebben even rustig in de bioscoop gezeten, ik heb Roel heerlijk kunnen pijpen. Daarna ben ik richting de gynaecologen stoel gegaan. heerlijk zo al die mannen om mij heen, lekker te voelen te pijpen.
Er was iemand die mij zo heerlijk heeft laten spuiten, ik kon mij niet inhouden (oeps sorry).

Op het laatst ben ik nog op het grote bed genomen, eerst er tegen aan..MMM lekker en op het laatst nog 2 mannen heerlijk op mijn borsten laten spuiten.

Wat een geile middag.. Bedankt mannen
Jongenn20
Berichten: 148
Lid geworden op: 14 mar 2013 18:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Geile gezelligheid 31 mei

Bericht door Jongenn20 »

Klinkt lekker allemaal!!

Aanstaande maandag nog een keer over doen?? :D
LoveAble
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 jun 2021 16:57
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Geile gezelligheid 31 mei

Bericht door LoveAble »

Nou dat was zeker een geile dag.. we waren er al om 11:00.. toen was het nog rustig. In de douche was inderdaad erg geil maar we waren zeker niet alleen met ons zelf bezig .
Pomdiedom
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 sep 2018 17:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geile gezelligheid 31 mei

Bericht door Pomdiedom »

Hey Loveable
Laatst gewijzigd door Pomdiedom op 17 feb 2023 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
LoveAble
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 jun 2021 16:57
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Geile gezelligheid 31 mei

Bericht door LoveAble »

Geen idee wie jij was maar we hebben natuurlijk voorkeur
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: c78ghrt en 8 gasten