Maar hoe staat het met de oproep ? Niemand die met respect, deze mooie vrouw, geheel respectloos wil behandelen ?
Nee, heb je niet verkeerd begrepen, in de cinema zal ik echter nooit in de rol van cuckold treden...B & E schreef:Ik had bij de nick cuckoldfuck toch een totaal andere indruk opgedaanVerwarrend soms dat digitaal communiceren.
Peter70 schreef:Ik ben wel voor spelletjes in en heb ook de nodige ervaring. Volgens mij is het bij Vinroo bekend. Afgelopen zaterdag ook spelletjes met een sub in de EC darkroom gespeeld en een paar heren erbij betrokken. Ik be erbij, als jullie wat plannen!
Torro Rosso schreef:Dominant voordoen en dominant zijn, dat zijn twee verschillende dingen.B & E schreef:Je gooit liever je vrouw in de mix ?Torro Rosso schreef:Wij willen eventueel wel graag kijken. Voor het spel zelf sla ik even over.
Ik ben zeker dominant, echter als wij samen komen dan pas ik me aan.
Dat wil zeggen, het draait dan niet om mij, maar om haar..
Daarom sla ik ook even over, m.a.w. voor deze keer....
Veel plezier, geile groeten Torro Rosso....
B & E schreef:Ik had bij de nick cuckoldfuck toch een totaal andere indruk opgedaanVerwarrend soms dat digitaal communiceren.
Maar hoe staat het met de oproep ? Niemand die met respect, deze mooie vrouw, geheel respectloos wil behandelen ?