spelletje doen?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
B & E
Contacteer:

Re: spelletje doen?

Bericht door B & E »

Ik had bij de nick cuckoldfuck toch een totaal andere indruk opgedaan ;) Verwarrend soms dat digitaal communiceren.

Maar hoe staat het met de oproep ? Niemand die met respect, deze mooie vrouw, geheel respectloos wil behandelen ?
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
Torro Rosso
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Torro Rosso »

B & E schreef:Ik had bij de nick cuckoldfuck toch een totaal andere indruk opgedaan ;) Verwarrend soms dat digitaal communiceren.
Nee, heb je niet verkeerd begrepen, in de cinema zal ik echter nooit in de rol van cuckold treden...

Snap oe?
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Peter70 schreef:Ik ben wel voor spelletjes in en heb ook de nodige ervaring. Volgens mij is het bij Vinroo bekend. Afgelopen zaterdag ook spelletjes met een sub in de EC darkroom gespeeld en een paar heren erbij betrokken. Ik be erbij, als jullie wat plannen!

.....sorry Peter70......doesn't ring a bell :oops: Kennen we elkaar? Via EC of forum?

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Torro Rosso schreef:
B & E schreef:
Torro Rosso schreef:Wij willen eventueel wel graag kijken. Voor het spel zelf sla ik even over.
Je gooit liever je vrouw in de mix ? ;)
Dominant voordoen en dominant zijn, dat zijn twee verschillende dingen.
Ik ben zeker dominant, echter als wij samen komen dan pas ik me aan.
Dat wil zeggen, het draait dan niet om mij, maar om haar..

Daarom sla ik ook even over, m.a.w. voor deze keer....

Veel plezier, geile groeten Torro Rosso....

Dank je Torro,

Ik persoonlijk begrijp dat switchen tussen D en s nooit helemaal. Ik ben namelijk onderdanig (qua sex) aan Vin en Vin is absoluut geboren Dominant (qua sex) We "spelen" dit geen van beide en zou me er werkelijk ook geen voorstelling van kunnen maken als ik me Dominant voor zou moeten doen. (of hij onderdanig natuurlijk) Ookal zou ik willen...het zou één of ander toneelstukje worden, waar ik heel erg bij zou moeten nadenken.....en dan is het mij veel te stressvol en dat leid mn aandacht af van waar het écht om gaat.

Waar ik het wel mee eens ben, is dat je zegt dat het om mij draait.....Dat zegt Vin ook altijd ;) Ikzelf kon dat altijd moeilijk geloven ,omdat ik nog niet zoveel jaar meedraai in het D/s wereldje en ik altijd dacht dat het draaide om het gerief van de D. Maar ben er inmiddels wel achter dat dat laatste dus absoluut niet zo is!

Ik begrijp uit je bericht dat jullie je als stel nog niet willen "overgeven" aan de EC?? Wat is precies de drempel? En ik snap je uitleg van Dom spelen en Dom zijn, maar snap niet zo goed waarom dat dan de reden is dat je (deze keer) overslaat....?

Groetjes,

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

B & E schreef:Ik had bij de nick cuckoldfuck toch een totaal andere indruk opgedaan ;) Verwarrend soms dat digitaal communiceren.

Maar hoe staat het met de oproep ? Niemand die met respect, deze mooie vrouw, geheel respectloos wil behandelen ?

Jawel jawel!!!! Al wel een paar pb-tjes gehad. Maar helaas nog niet echt de ultieme fantasie geloof ik...als ik Vin mag geloven dan he....want uiteindelijk beslist hij ;)

roos
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Wat zoekt hij dan ? Diepgang ? Kwelling ? Bij jou dan uiteraard :) Of misschien lust of lust-verhogende pijnprikkels ? Wil hij zien dat je afgemat wordt ? Sub-space ? Of misschien een dienend aspect zonder enige liederlijkheid van jouw kant ?

Wat is de trigger ? :)
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Sjee dat zou je toch echt aan hemzelf moeten vragen, maar dat kan nu ff niet, want hij is er nie ;)

Maar ik kan het natuurlijk even proberen he?

Ik denk dat hij zoekt naar iemand die op dezelfde golflengte zit als hij. Er zijn zoveel aspecten. Met het 1 heb je gewoon meer dan met het ander. Zoals uitgebreide bondage is niet zn ding, dat weet ik...maar bv mij iemand recht aan laten kijken en bewust iets te laten vragen, waarvan hij weet dat ik het vreselijk lastig vind, ja daar houdt hij van. Hij is meer van de "geestelijke kwelling" , maar ook van het mij afmatten, is hij niet vies ;) Zodat ik zowat smeek om genade...en mij natuulijk laten vragen of ik mag klaarkomen....en dan nee zeggen :)
Mij laten genieten, want eerlijk is eerlijk, ik geniet het meest als ik me aan hem overlever. Heb natuurlijk geen idee hoe het zal zijn als ik me , van hem, aan een ander moet overleveren. Mijn onderdanigheid komt door hem, hij heeft het wakker gemaakt en ontwikkeld. Ik weet dat hij gek op me is, van me houdt en respect voor me heeft en daarom kan ik het ook.....met een ander heb ik die geestelijke band niet en is het allemaal nog een vraag......en vind ik het ook super eng.....en dát vindt Vin natuurlijk wel heel erg opwindend.....;)

roos
B & E
Contacteer:

Bericht door B & E »

Het zijn in ieder geval toch weer wat openingen, wellicht komt er nog wat uit. Het mentale aspect zeg je, hmm, weet je Roos, je hebt gelijk, ik moest het hem zelf maar eens vragen.

Groet,
B.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Hahaha, das goed. Stuur hem maar eens een mail. Msn zitten we zelden. Druk druk druk :D

roos
Leuke Erotiek
Leeftijd: 47
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Leuke Erotiek »

Hoi roos,

Eigenlijk snap ik jullie vraag om Dominante mannen niet helemaal... Jij geeft zelf al aan dat je alleen van Vin compleet onderdanig bent (geworden) juist door de geestelijk goed band en het complete vertrouwen (en liefde voor elkaar). Eigenlijk zeg je dus dat je je aan hem hebt overgeleverd. Waarom dan zoeken naar andere Dominante mannen/vrouwen ?

Zou het niet veel mooier voor jullie zijn dat Vic gewoon de Dominante man is en blijft en dat hij jou de opdrachten geeft ? Weliswaar dingen doen / ondernemen die je zelf nooit zou doen / durven zonder het onderdanige aspect ? Misschien een keer door een uiting als een collar te dragen in het openbaar (bv op weg naar de ec) en vervolgens daar de opdrachten van Vic uitvoeren, of als een slavin / slet gekleed naar de bios toe en jezelf daar aanbieden aan man(nen) / vrouwen die Vic bepaald ?

Volgens mij zoeken jullie / jij iets wat in je eigen omschrijvingen zoals je die hier plaatst ingaat tegen alles wat je tot nu toe als gevoel hebt bij onderdanig zijn.

Als voorbeeld onze eigen situatie:
Wij zijn nu een tijd bezig om te ontdekken wat wij willen om ons sexleven uit te breiden interessanter te maken. Zo zijn we een keer op de KamaSutra geweest, een paar maal in sexbioscopen in Duitsland (sorry ec) en niet zo lang geleden een keer in een parenclub. Onze zij is onderdanig en heeft ontdekt dat het bij haar drempels wegneemt om dingen te doen die ze uit zichzelf nooit zou doen. Zo heeft ze zich bv in de parenclub door 2 mannen laten nemen terwijl ze er ook een paar heeft liggen aftrekken. Maar om nu te zeggen dat ik het prototype Dom ben (als dat al zou bestaan) ... Maar ik vind het bijvoorbeeld fantastich om haar te laten nemen door andere mannen (met lang uithoudingsvermogen omdat het mijne niet onuitputtelijk is :lol: ) zodoende kan ik haar in een onderdanige positie krijgen (haar plezier en lust) en kan ik zien hou zij lekker genomen word (mijn plezier en lust). Zij geeft ook aan dat ze dit alleen wil doen met mij als Dominante partij vanwege het vertrouwen dat we in elkaar als partner hebben. Eigenlijk dezelfde situatie (vergelijkbaar) als bij jullie.

Dus waarom op zoek naar iets wat je al hebt ?

Lang verhaal en hopelijk een bijdrage in jullie zoektocht en misschien denk je wel wat een ge... das natuurlijk ook prima :(

Hopelijk komen we elkaar een keer tegen in de ec want we hebben wel plannen om als de timing goed is (oppas vooral) haar als slavin lekker te laten nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten