9 februari Lottemooi naaktdag
- LotteMooi
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: 9 februari Lottemooi naaktdag
Hey! Dat ben ik met jouw pik in mijn mond…ooooh heb jij hier wel toestemming voor om dit te plaatsen…
Ik ga wel een leuke straf voor je bedenken Scorpio
Xxx Lottemooi
Ik ga wel een leuke straf voor je bedenken Scorpio
Xxx Lottemooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hoi Lotte, ik zie dat je pikken heel erg interessant vindt, maar vind je geneukt worden ook lekker?
-
- Leeftijd: 64
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Als je Lotte zou kennen en eerder meegemaakt hebt, zou je weten dat Lotte bij een pik maar aan 1 ding denkt: zaad. Die moet ze pijpen of aftrekken of zich laten aftrekken met maar één doel: dat die lul zich over haar heen leeg spuit. Liefst elke lul meerdere keren en zoveel mogelijk lullen op zo'n dag als dit. Bij 100 zaadlozingen over dat mooie koppie en lichaam, verlangt ze naar nog 100 zaadlozingen. Ze wil gewoon één grote cumdump zijn die van top tot teen glinstert van het vele sperma dat ook van alle kanten van haar afdruipt.
-
- Leeftijd: 45
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Lekkere Lotte
Het lijkt me supergeil om jouw mannetje te leren wat zijn plaats is.
Hij wil lief en teder voor je zijn maar wij willen jou vooral gebruiken als zaadslet.
Hij kijkt op een afstand toe hoe wij jou afwerken en zoekt met momenten toenadering bij jou. Wij zullen hem duidelijk laten weten dat jij van ons bent en dat jij ons wilt. Uiteraard zonder geweld maar op een directieve manier. Alleen wanneer jij het aangeeft vervalt deze rol. Lijk je dat wat?
Het lijkt me supergeil om jouw mannetje te leren wat zijn plaats is.
Hij wil lief en teder voor je zijn maar wij willen jou vooral gebruiken als zaadslet.
Hij kijkt op een afstand toe hoe wij jou afwerken en zoekt met momenten toenadering bij jou. Wij zullen hem duidelijk laten weten dat jij van ons bent en dat jij ons wilt. Uiteraard zonder geweld maar op een directieve manier. Alleen wanneer jij het aangeeft vervalt deze rol. Lijk je dat wat?
-
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Lotte een vraag: ik moet werken en kan er niet onderuit. Maar tegen 17.45 kan ik er zijn. Is jouw inschatting dat je dan al uitgeput bent of kun je er nog eentje hebben?
-
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Ha Lotte, loop je toch net mis. Kwam om 4:45 uur binnen en je was aan het aankleden. Jammer jammer voor mij maar ik hoop dat je het wel naar je zin gehad hebt! Tot de volgende
-
- Leeftijd: 36
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Ha Lotte, dank voor de geweldige middag. Heel geil om jou aan het werk te zien, met je slaafje als opvangkleedje en ook nog eens heerlijk klaargekomen xxxx
-
- Leeftijd: 53
- Contacteer:
Heerlijk om weer even met de goudenhandjes bewerkt te worden. Lotte en KinkyGuy bedankt.
- Thekinkyguy
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Goedenavond,
Ik wil alle mannen die Lottemooi er onder hebben gespoten bedanken Het was een relaxte sfeer! Ik hoorde dat er zelfs een wachtrij in de winkel stond. Er waren nog twee andere stellen dus voor elk wat wils. Misschien schrijft Lotte ook nog een verslag van ‘onze’ belevenissen.
Groeten TKG
Ik wil alle mannen die Lottemooi er onder hebben gespoten bedanken Het was een relaxte sfeer! Ik hoorde dat er zelfs een wachtrij in de winkel stond. Er waren nog twee andere stellen dus voor elk wat wils. Misschien schrijft Lotte ook nog een verslag van ‘onze’ belevenissen.
Groeten TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad
- Frinz
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Helaas kon ik er weer eens niet bij zijn, maar ik zie wel uit naar de verslagen.
Vooral die van Lotte
Frinz
Vooral die van Lotte
Frinz
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten