Gangbang Evelyn donderdag 1 juni 16:00uur

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang Evelyn donderdag 1 juni 16:00uur

Bericht door Mr_Flames »

Rikkie13 schreef: 30 mei 2023 11:30 Maakt leeftijd uit ? Ik ben namelijk 26 anders wil ik langskomen
Mooie leeftijd! Tot morgen :-)
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
GoldCondition
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jan 2023 16:36
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Gangbang Evelyn donderdag 1 juni 16:00uur

Bericht door GoldCondition »

Ik heb het bericht even gemist maar dit klinkt wel heel interessant!
Gebruikersavatar
AnneK
Berichten: 69
Lid geworden op: 26 mar 2023 16:38
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang Evelyn donderdag 1 juni 16:00uur

Bericht door AnneK »

Was 't leuk?
Klein vol geil meisje. Ik houd van zaad over m'n tieten 😏
Oja, PB's lees ik braaf maar beantwoord ik zelden.
van bloemen
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jul 2015 17:57
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Gangbang Evelyn donderdag 1 juni 16:00uur

Bericht door van bloemen »

Waw wat een leuke vrouw was en lief zij kan goed vol houden heb ik al genoten van.haar 2x neuken en lang vingeren zeker haar begeleider was ook lief....tot volgende x..gr
VeluwseBoy1990
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2021 12:43
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Gangbang Evelyn donderdag 1 juni 16:00uur

Bericht door VeluwseBoy1990 »

Ik kwam helaas veel later als gehoopt aan, het was al gezellig druk! een grote groep rondom het bed en rondom Evelyn
haar begeleider hield alles top in de gaten en ik was in no-time aan de beurt!! was ongelofelijk lekker aan Evelyn merk je aan alles dat ze er gewoon geen genoeg van kan krijgen.
Helaas had ik door mijn late aankomst niet veel tijd en moest ik snel weg desondanks erg genoten! Beide bedankt voor deze TOP ervaring!!
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gangbang Evelyn donderdag 1 juni 16:00uur

Bericht door Student »

Na 's middags eerst een heerlijke tijd gehad te hebben met AnneK stond de klok op 3 uur. Om 4 uur was de komst van Evelyn aangekondigd. Een uurtje wachten kwam goed uit om te herstellen van de eerdere inspanningen die middag.

Om half vijf was het dan zover. De bekende zoemer ging en daar kwamen Evelyn en Mr_Flames binnen. Evelyn al gehuld in een fantastisch setje deed mij meteen beseffen dat het wachten de moeite waard was geweest! Ze kreeg eerst een rondleiding en daarna volgde een duidelijke instructie van Mr_Flames. Heel fijn dat zo iedereen weet waar hij aan toe is! Evelyn kwam om geneukt te worden en dat was de groep mannen die aanwezig was wel toevertrouwd...

Na even op de bank te hebben gezeten klom Evelyn op bed. In kleermakerszit liet ze zich betasten door een stuk of tien mannen die om haar heen stonden. Haar handen dwaalden al snel af naar twee stijve pikken die al paraat stonden. Mr_Flames opende het festijn door haar als eerste heerlijk te neuken. Evelyn realiseerde zich dat ze zich hier niet hoefde in te houden qua geluid (geen buren die meeluisteren hier :-) ) en daar maakte ze dankbaar gebruik van. Het is altijd fantastisch een mooie vrouw zo heerlijk te zien genieten. Doordat het al bijna vijf uur was en ik echt weg moest was ik zo brutaal te vragen of ik na Mr_Flames haar mocht neuken. Dat mocht gelukkig.

Hoewel het de tweede keer was die middag kostte het mij weinig moeite weer heerlijk te genieten. Evelyn lag op het bed en ik stond er voor. Graag had ik haar veel uitgebreider geneukt, maar daar ontbrak dus de tijd voor. In een paar minuten kwam ik heerlijk klaar terwijl ik in de mooie ogen van Evelyn keek. Even heerlijk gezoend en toen mijn plaats aan de volgende man afgestaan. Evelyn wilde dat de tel werd bijgehouden en ik las al ergens dat de teller bij 15 stopte. Een mooie score denk ik!

Terwijl ik me aankleedde vroeg Mr_Flames mij een kort verslagje te schrijven. Bij dezen....

@Evelyn: Super bedankt voor deze geile ontmoeting! Ik hoop je nog eens te treffen in de cinema en je langer mee te maken daar! Jullie waren een erg leuk stel samen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Alex44, Jopie2013 en 36 gasten