Stimulerende middelen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MrJ84
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2023 17:41
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Stimulerende middelen

Bericht door MrJ84 »

Misschien een beetje aparte vraag, maar heeft iemand ervaring met erectiepillen? Ik ben totaal niet bang dat hij weigert, maar meerdere keren achter elkaar is misschien een ding. Twee keer geen probleem, maar als ik de verhalen op het forum af en toe lees zie ik stellen en vrouwen die heel lang door kunnen en willen gaan. Ik wil daar graag onderdeel van zijn en hoe langer hoe beter zeg maar😅
Gebruikersavatar
Stevie74
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 sep 2023 17:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Stimulerende middelen

Bericht door Stevie74 »

MrJ84@ Ik gebruik ook weleens stimulerende middelen of een erectiepil. Ik gebruik "Libido Extra" en tot op heden ben ik daar zeer tevreden van. Maar dit is ook maar mijn persoonlijke ervaring. Het zou dus kunnen dat jij anders reageert op dit middel. Probeer het eens zou ik zeggen maar ik ben er tevreden over. ;)
Als ik mag toeschouwer zijn vind ik dat al fijn 8-) en moest je me een toffe persoon vinden en me uitnodigen om mee te doen sta ik daar zeker voor open. :)
Gebruikersavatar
MrJ84
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2023 17:41
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Stimulerende middelen

Bericht door MrJ84 »

Stevie74 schreef: 12 okt 2023 01:09 MrJ84@ Ik gebruik ook weleens stimulerende middelen of een erectiepil. Ik gebruik "Libido Extra" en tot op heden ben ik daar zeer tevreden van. Maar dit is ook maar mijn persoonlijke ervaring. Het zou dus kunnen dat jij anders reageert op dit middel. Probeer het eens zou ik zeggen maar ik ben er tevreden over. ;)
Thanx!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], LenS, Rubindream en 7 gasten