Veilig!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
willemmaas
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 nov 2021 23:47
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 75
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door willemmaas »

Mensen die zonder enige afspraken met iemand en dan zomaar gaat neuken en dan ook nog eens zonder condoom . Als ver via de leiding een klacht binnen komt moeten meteen verwijderd worden en uit het pand gezet worden . Als die persoon alleen maar een waarschuwing krijgt is het probleem niet opgelost. Zeker is de sfeer dan slecht binnen en dat werkt niet mee om weer een ontspannnen sfeer te krijgen .
Arnhem20175
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 mei 2017 05:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Arnhem20175 »

Hoi Suikerpopje,

Helaas voor ons ook herkenbaar zulke figuren in de bios, ook toen weinig tot geen reactie vanuit de EC…

Heel veel sterkte, je bent een topper!
Erik38
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 dec 2010 21:18
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Erik38 »

Arnhem20175 schreef: 29 okt 2023 13:34 Hoi Suikerpopje,

Helaas voor ons ook herkenbaar zulke figuren in de bios, ook toen weinig tot geen reactie vanuit de EC…

Heel veel sterkte, je bent een topper!
Zeer teleurstellend inderdaad, het uitblijven van een reactie op het forum. In het bijzonder ook op het functioneren van de EC zelf (een waarschuwing... oei!!!). Dit geeft echt te denken, ook als je bedenkt hoe snel er recent nog door EC werd "ingegrepen" op het forum toen iemand het in zijn hoofd durfde te halen een stukje te schrijven over een erotische massage ergens in Verwegistan...
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Suikerpopje »

CenE schreef: 28 okt 2023 20:29 Een waarschuwing? Zijn ze helemaal gek geworden daar bij de EC. Ik, als regelmatige bezoekster van de EC, heb dit in al die jaren maar 1x meegemaakt. En Patricia heeft de desbetreffende man eruit gezet en hij werd ook gelijk de toegang tot de ander EC's ontzegd.
Dit soort mannen met dit soort acties jagen vrouwen weg. En dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Heel naar voor je SP, dat dit je is overkomen. Maar wat fijn voor de EC en de mannelijke bezoekers dat je je niet laat wegjagen door 1 zo'n idioot. En Benno, zo zie je maar, ook als man moet je altijd alert blijven.
Dikke knuffel voor jou SP.

Xx Esther
Lieve Es, dank voor je berichtje. Knuffel terug ❤️
Gebruikersavatar
LaceyF
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2021 11:15
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door LaceyF »

Wat vreselijk wat je overkomen is. Hier moet echt harder op gereageerd worden. Ik denk dat ze op het moment van melding nog even niet meer hebben kunnen doen. Ik kan me zo voorstellen dat een permanente ban overlegd moet worden met collega’s om te voorkomen dat dat om persoonlijke redenen gedaan wordt.

Neem wanneer je kunt (of laat Benno dat doen) direct contact op met de EC, bel, mail of ga langs. Ze hebben niet altijd tijd om het forum te lezen dus ik denk (hoop) dat ze deze post gemist hebben.

Sterkte met het herstel hiervan 😘
Ik vind geile SM gewoon leuk. Social Media, niet dat andere. Viespeuk! ;)
Belmondo96
Berichten: 17
Lid geworden op: 15 feb 2022 08:04
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Belmondo96 »

Lieve Suikerpop
Ook ik wil je ,bij deze , een hart onder de riem steken en je sterkte wensen en hoop dat je van de schrik en pijn bekomen ben. Juist jij die in je verhalen , die ik lees zo open en fijn over je ervaringen praat overkomt zoiets. Ik heb je nog nooit ontmoet maar wens je het allerbeste .
Door jou en andere vrouwen is er zo’n mooie sfeer in de bios en ik ben pas 1 keer geweest.
Een bewonderaar op afstand . Belmondo
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Suikerpopje »

Belmondo96 schreef: 30 okt 2023 07:43 Lieve Suikerpop
Ook ik wil je ,bij deze , een hart onder de riem steken en je sterkte wensen en hoop dat je van de schrik en pijn bekomen ben. Juist jij die in je verhalen , die ik lees zo open en fijn over je ervaringen praat overkomt zoiets. Ik heb je nog nooit ontmoet maar wens je het allerbeste .
Door jou en andere vrouwen is er zo’n mooie sfeer in de bios en ik ben pas 1 keer geweest.
Een bewonderaar op afstand . Belmondo
Dank je wel Belmondo. Erg lief van je 💋
Gebruikersavatar
Stevie74
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 sep 2023 17:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Stevie74 »

Dag Suikerpop en Benno,

Ik ken jullie niet persoonlijk, heb nog nooit de gelegenheid gehad om jullie te ontmoeten in de EC. Ik ben dan ook nog maar enkele malen geweest. Ik vind het verschrikkelijk wat jullie is overkomen. Er gaat een koude rilling door me heen als ik dit verhaal lees en geloof me ik heb al veel verhalen van jullie gelezen hier op het forum en deze waren altijd vrolijke warme verhalen. Ik wens jullie beide dan ook heel veel sterkte in het verwerken van deze nare ervaring. Dikke knuffel allebei want zowel jij suikerpop als Benno zullen wel erg geschrokken zijn. Regels zijn er niet zo maar voor de lol maar moeten door ieder gevolgd worden en zeker als het op intimiteit aan komt.

De dader hoort zich dan ook diep diep te schamen en laat zich hopelijk NOOIT meer zien in een EC zei het in Amersfoort of ergens anders. Ik begrijp niet dat EC hier zo licht overheen gaat dat men de man maar een waarschuwing geeft. De regels zijn nochtans zeer duidelijk en staan vermeld op het internet en hangen voor zover ik al gezien heb op in de cinema's zelf. Ik hoop dan ook dat jullie als nog de persoon uit jullie zaak zetten en verbannen EC.
Als ik mag toeschouwer zijn vind ik dat al fijn 8-) en moest je me een toffe persoon vinden en me uitnodigen om mee te doen sta ik daar zeker voor open. :)
Gebruikersavatar
Ergnieuwsgierig
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 apr 2014 23:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door Ergnieuwsgierig »

Oei, dit is foute boel en wat vervelend dat je dit mee hebt gemaakt. Dit is gewoon een strafbaar feit waarvoor je aangifte kunt doen. Veel sterkte met het verwerken van deze vervelende ervaring.
EroticCinemaTeam
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2008 11:09
Contacteer:

Re: Veilig!!!

Bericht door EroticCinemaTeam »

Beste EC bezoekers,

Wij pakken de gebeurtenis van afgelopen zaterdag nu op en komen later vandaag met meer informatie.

Groet EC.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten