Afsluiten dit hoofdstuk. Veel plezier nog samen en met leuke anderenSuikerpopje schreef: ↑30 okt 2023 19:53 Lieve mensen van de EC,
Ik ben blij met jullie bericht en de actie die jullie hebben ondernomen. Ik wil bij deze alles graag achter me laten en hoop zo snel mogelijk weer bij jullie de drempel over te stappen. Die drempel is op dit moment nog een beetje hoog, maar met de steun en liefde van Benno denk ik dat het helemaal goed komt.
Lieve groet,
Suikerpopje
Veilig!!!
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Veilig!!!
-
- Leeftijd: 53
- Contacteer:
We hebben hier met zijn allen een verantwoordelijkheid, alleen door goed op elkaar te letten kunnen we dit soort zaken voorkomen.
Suikerpopje en Benno doe rustig aan, dit is een serieuze aangelegenheid. Maar voel je a.u.b. niet onveilig in een EC er zijn meer goede mensen dan slechte.
Groet,
Peter
Suikerpopje en Benno doe rustig aan, dit is een serieuze aangelegenheid. Maar voel je a.u.b. niet onveilig in een EC er zijn meer goede mensen dan slechte.
Groet,
Peter
- Nette20CmMan
- Leeftijd: 58
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Goed dat jullie het willen afsluiten SP en Benno.
Ik vind wel dat hier een volgende keer nog iets moet gebeuren . Als iemand een strafbaar feit begaat mag je die persoon als burger ook gewoon aanhouden en vasthouden tot de politie er is. Iedereen die getuige was blijft gewoon wachten en kan de aangifte ondersteunen . Ik snap best dat er net als ik mannen zijn die geen gedoe willen en niet als getuige willen worden gehoord of opgeroepen maar wellicht dat de politie hierover eens kan worden benaderd, hoe je dit met de nodige anonimiteit maar bewijsrechtelijk correct aanpakt. Ik verwacht, nu er geen aangifte is gedaan en gezien de wens van SP en Benno dat ook niet zal gebeuren, dat heel lastig is, dat alsnog zo’n gesprek over wat te doen in een volgend geval wel het minste is.
Ik sluit af met heel veel sterkte te wensen aan iedereen die hier (wellicht zelfs indirect door een eerdere traumatische ervaring die nu herleeft) last van heeft, Benno en vooral SP in het bijzonder.
Nette.Man
Ik vind wel dat hier een volgende keer nog iets moet gebeuren . Als iemand een strafbaar feit begaat mag je die persoon als burger ook gewoon aanhouden en vasthouden tot de politie er is. Iedereen die getuige was blijft gewoon wachten en kan de aangifte ondersteunen . Ik snap best dat er net als ik mannen zijn die geen gedoe willen en niet als getuige willen worden gehoord of opgeroepen maar wellicht dat de politie hierover eens kan worden benaderd, hoe je dit met de nodige anonimiteit maar bewijsrechtelijk correct aanpakt. Ik verwacht, nu er geen aangifte is gedaan en gezien de wens van SP en Benno dat ook niet zal gebeuren, dat heel lastig is, dat alsnog zo’n gesprek over wat te doen in een volgend geval wel het minste is.
Ik sluit af met heel veel sterkte te wensen aan iedereen die hier (wellicht zelfs indirect door een eerdere traumatische ervaring die nu herleeft) last van heeft, Benno en vooral SP in het bijzonder.
Nette.Man
Groetjes,
Eddy
Eddy
-
- Leeftijd: 43
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Pfff waardeloos bericht Suikerpopje.
Sterkte!
Sterkte!
-
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
En wij waken ook samen met jullie.Benno schreef: ↑30 okt 2023 16:27 Vandaag ben ik bij EC gaan praten over de gebeurtenissen van afgelopen zaterdag.
Het management gaf aan dat de man in kwestie uiteraard een cinemaverbod krijgt.
Daarmee is dat in elk geval opgelost.
Ik wil expliciet vermelden dat EC absoluut geen onveilige plek is, en dat het personeel er alles aan doet om dat zo te houden.
Het zijn alleen enkele rotte appels, zoals het mispunt dat afgelopen zaterdag mijn lief molesteerde, die het soms onveilig kunnen maken.
Verder is en blijft EC de plek waar mensen met gelijksoortige interesses veilig kunnen samenkomen om hun hobby te beoefenen.
Suikerpopje en ik zullen dus zeker EC blijven bezoeken. Al zullen we in het vervolg wel extra waakzaam zijn...
Benno
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 61
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Sterkte SP en misschien kunnen we eens samen gaanSuikerpopje schreef: ↑30 okt 2023 19:53 Lieve mensen van de EC,
Ik ben blij met jullie bericht en de actie die jullie hebben ondernomen. Ik wil bij deze alles graag achter me laten en hoop zo snel mogelijk weer bij jullie de drempel over te stappen. Die drempel is op dit moment nog een beetje hoog, maar met de steun en liefde van Benno denk ik dat het helemaal goed komt.
Lieve groet,
Suikerpopje
- Suikerpopje
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
- Suikerpopje
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Dat lijkt me gezellig Mieke!Miepet schreef: ↑31 okt 2023 07:05Sterkte SP en misschien kunnen we eens samen gaanSuikerpopje schreef: ↑30 okt 2023 19:53 Lieve mensen van de EC,
Lieve groet,
Suikerpopje
![]()
-
- Leeftijd: 33
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Hi !
Wat een vreselijk naar bericht! Ik ken je niet
maar vind dit heel triest om te lezen.. persoonlijk ben ik ook van mening dat er vaker mannen lopen die contactgestoord zijn, daarom buiten EC niet aan hun trekken komen, en dan maar denken dat binnen de EC muren zomaar alles kan en vrouwen niet eens fatsoenlijk en respectvol kunnen behandelen. Ik vind dat EC dit soort types zou moeten weigeren! Misschien doen ze dat niet vanuit commercieel oogpunt maar ik weet zeker dat dit soort gedrag andere vrouwen er ook van weerhoudt te komen. Ik zeg: stakkers eruit! zorg idd voor een prettige, veilige, vrouwvriendelijke omgeving en hopelijk zorgt dat voor een breder, nog mooier publiek.
Ik hoop verder dat je deze nare ervaring achter je kunt laten!
Liefs Luuth
Wat een vreselijk naar bericht! Ik ken je niet
Ik hoop verder dat je deze nare ervaring achter je kunt laten!
Liefs Luuth
-
- Geaardheid: bi
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Natuurlijk is iedereen het ermee eens dat dit niet kan en dat zo iemand de toegang tot de EC ontzegd zou moeten worden.
Alleen vraag ik mij af of dat wel kan. Je komt anoniem binnen en hoe word je dan herkend als dader?
Alleen vraag ik mij af of dat wel kan. Je komt anoniem binnen en hoe word je dan herkend als dader?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten