Hallo, ik, M 29 heteroflexibel, wil in contact komen met leeftijdsgenoten om samen geil te zijn in de cinema. Films kijken, ontspannen en misschien wat spelen! Voor eenmalig of misschien ook vaker (daarbuiten)
Wie zijn er van plan om dan ook te komen?
Ularboy1 schreef: ↑24 apr 2024 08:53
Hallo, ik, M 29 heteroflexibel, wil in contact komen met leeftijdsgenoten om samen geil te zijn in de cinema. Films kijken, ontspannen en misschien wat spelen! Voor eenmalig of misschien ook vaker (daarbuiten)
Wie zijn er van plan om dan ook te komen?
Hoi Ultraboy1,
De afgelopen 2 Jongerendagen waren een succes met genoeg dames voor de mannen en zelfs leuke lgbt geilheid mee gemaakt. De sfeer is rustig en gezellig, kom gerust langs en misschien (ik ben er sowieso) zien we elkaar.
Dat klinkt veelbelovend! Wat raden jullie aan qua tijd? Is het beter om vroeger of juist later op de dag te komen? Ik moet een eindje rijden, dus ik wil er ook wel een paar uurtjes blijven uiteindelijk
Ularboy1 schreef: ↑28 apr 2024 12:00
Dat klinkt veelbelovend! Wat raden jullie aan qua tijd? Is het beter om vroeger of juist later op de dag te komen? Ik moet een eindje rijden, dus ik wil er ook wel een paar uurtjes blijven uiteindelijk
Probeer er vanaf 13:00 te zijn, of iets eerder(12:30) om rustig op te kunnen warmen.