Laat je verwennen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
corner
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Laat je verwennen

Bericht door corner »

Hoi,

Leuk dat je mijn berichtje leest!

Ik ben van plan om aankomende vrijdag of de vrijdag erop een bezoek te plannen aan de EC in Amersfoort.
Ben opzoek naar een verzorgde (jonge)man die het geil vind om lekker verwend te worden door mij met mijn handen en/of mond.
Hou van lekker pijpen, maar wel met condoom.
Vind het heerlijk om lekker met je pik bezig te zijn en wanneer deze eraan toe is lekker te laten spuiten.

Wie weet tot in de EC!
corner
Contacteer:

Re: Laat je verwennen

Bericht door corner »

Aankomende vrijdag lekker naar de EC. Nu al zin in!

Je kan me vinden bij de gloryholes, maar ook in de cinema zelf.

Wil je lekker verwend worden?
Ik kan in het begin een beetje verlegen zijn, maar maak het gerust kenbaar en wie weet laat ik je lekker door mijn handen gaan.
Ik vind het ook heerlijk om (safe) te pijpen.

“Kom” je ook?
corner
Contacteer:

Bericht door corner »

Het was erg rustig maar toch een lekker moment gehad gisteren in de EC

Toen ik binnenkwam direct naar de darkroom gelopen en het gloryhole hokje ingedoken, daar was het direct al raak. Eén heerlijke pik verscheen door het gat.
Eerst een beetje verlegen met mijn hand die stijve pik aanraken, maar al gauw een condoom erom en heerlijk pijpen. Voelde me direct een lekkere slet en geloof dat de ander er ook van kon genieten.

Toen ik daarmee klaar was bood een ander zijn stijve lul aan en ik vroeg aan hem of ik die heerlijk met glijmiddel mocht klaartrekken, dat mocht en wat was dat genieten. Heerlijk hoe hij zijn sperma er uitspoot.

Daarna nog wat rond gelopen en uiteindelijk plaats genomen naast iemand met een mooie grote nette pik. Heerlijk mee gespeeld en al gauw lag ik achterover op het grote bed. Ik vroeg aan hem of hij hem in me wilde drukken, maar helaas lukte dat niet. Was die dan toch te groot of mijn gaatje te klein. Wellicht was ik wat te gespannen. Ik wil je wel bedanken voor je geduld en volgende keer misschien beter.

Het was echt heel rustig en ben lekker naakt op de sexstoel in de hetero cinema met mezelf gaan spelen.
Eén paar mannen zaten er ook en waren ook bezig met zichzelf. Ik kon heerlijk genieten door 1 persoon die lekker naar me zat te kijken hoe ik bezig was.

Al naakt met stijve pik naar de darkroom gelopen en werd gelukkig gevolgd door diezelfde man. Heb daar een condoom om gedaan en heb me heerlijk laten afpijpen. Wat kwam ik heerlijk klaar en denk dat die persoon ook wel voelde hoe stevig ik dat condoom vol spoot terwijl mijn lul lekker achterin zijn warme mond zat.

Heerlijk moment waar ik alweer geil wordt bij het schrijven van dit verhaal.

Tot de volgende keer!
Jonkie123
Geaardheid: bi
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Jonkie123 »

Hey hoi,

Wat een geil verhaal zeg. Lijkt mij leuk om elkaar eens te ontmoeten. Ik ben een jongeman van 21 en vindt alles lekker.

Groetjes😘
Steef8787
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Steef8787 »

corner schreef: 19 okt 2024 09:29 Het was erg rustig maar toch een lekker moment gehad gisteren in de EC

Toen ik binnenkwam direct naar de darkroom gelopen en het gloryhole hokje ingedoken, daar was het direct al raak. Eén heerlijke pik verscheen door het gat.
Eerst een beetje verlegen met mijn hand die stijve pik aanraken, maar al gauw een condoom erom en heerlijk pijpen. Voelde me direct een lekkere slet en geloof dat de ander er ook van kon genieten.

Toen ik daarmee klaar was bood een ander zijn stijve lul aan en ik vroeg aan hem of ik die heerlijk met glijmiddel mocht klaartrekken, dat mocht en wat was dat genieten. Heerlijk hoe hij zijn sperma er uitspoot.

Daarna nog wat rond gelopen en uiteindelijk plaats genomen naast iemand met een mooie grote nette pik. Heerlijk mee gespeeld en al gauw lag ik achterover op het grote bed. Ik vroeg aan hem of hij hem in me wilde drukken, maar helaas lukte dat niet. Was die dan toch te groot of mijn gaatje te klein. Wellicht was ik wat te gespannen. Ik wil je wel bedanken voor je geduld en volgende keer misschien beter.

Het was echt heel rustig en ben lekker naakt op de sexstoel in de hetero cinema met mezelf gaan spelen.
Eén paar mannen zaten er ook en waren ook bezig met zichzelf. Ik kon heerlijk genieten door 1 persoon die lekker naar me zat te kijken hoe ik bezig was.

Al naakt met stijve pik naar de darkroom gelopen en werd gelukkig gevolgd door diezelfde man. Heb daar een condoom om gedaan en heb me heerlijk laten afpijpen. Wat kwam ik heerlijk klaar en denk dat die persoon ook wel voelde hoe stevig ik dat condoom vol spoot terwijl mijn lul lekker achterin zijn warme mond zat.

Heerlijk moment waar ik alweer geil wordt bij het schrijven van dit verhaal.

Tot de volgende keer!
Heyy heyy

Hmm wat een heerlijk verhaal kom je graag een keer tegen.

Xx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Nick!1995, Poezenbeestje en 9 gasten