Geweldige jongerendag was het vandaag (1-11)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Dutch Exhibitionist
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geweldige jongerendag was het vandaag (1-11)

Bericht door Dutch Exhibitionist »

Vandaag eindelijk weer eens naar een jongerendag geweest en heb er geen moment spijt van.
Het begon allemaal wat rustig met alleen wat mannen die aanwezig waren, maar op een gegeven moment kwam er een geweldig mooie meid binnen lopen. Die ging eerst rustig in de heterocinema zitten en was toch te bescheiden om er direct naast te gaan zitten. Later heb ik heerlijk staan toekijken en genieten wat er op het bed gebeurde, waarna ze een pauze nam. Na de pauze kwam ze terug en was er nog een meid bij gekomen en samen gaven ze een gwweldig mooi bondage spel met een grote club mannen eromheen die het volgens mij allemaal geweldig vonden en ook snel toehapte toen het duidelijk werd dat we niet alleen moesten kijken. Ik weet haar naam niet, maar de 1e prachtige meid die er was heb ik heerlijk mogen strelen en als 2e mocht ik haar ook heerlijk van achter neuken. O wat was dat geil, dank daarvoor voor deze geile middag.
Helaas kon ik niet tot het einde blijven maar hoop je in de toekomst zeker nog eens tegen te komen in de cinema!
Afrosensual
Geaardheid: bi
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Geweldige jongerendag was het vandaag (1-11)

Bericht door Afrosensual »

De meiden(houd hun naam even achterwegen vanwege privacy)in kwestie komen vaak naar de Jongerendag in Amersfoort. Ik heb een groot gedeelte van de gangbang gemist, want was zelf aan het spelen met Moham in de Gay zaal. Het was inderdaad reuze gezellig en er werd volop geneukt.

Leuk om eens een verslag over de Jongerendag te lezen, geeft voor mij een ander perspectief. Ben je er de volgende keer ook bij?
Mike1966
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Geweldige jongerendag was het vandaag (1-11)

Bericht door Mike1966 »

Inderdaad ook leuk om eens iets te lezen over de jongerendag. Zelf behoor ik zeker niet tot de doelgroep maar ben wel een regulier EC bezoeker, “auteur” van verslagen en een forum volger.

De Jongerendag is voor degene die niet aan de doelgroep voldoen een” gesloten” iets. Nog meer sinds er een KIK groep is die zaken probeert of lijkt te organiseren voor hun eigen doelgroep. Wat mij betreft helemaal prima en ik begrijp maar al te goed de achterliggende redenen waarom een aantal dat zo opgezet heeft.
Maar het is gewoon altijd wel leuk, wat mij betreft althans, om te kunnen lezen wat er op die dagen zoal gebeurd via kleine of uitgebreidere verslagen.

Thx , have fun and enjoy!!
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten