Voor het eerst
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 21
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Voor het eerst
Hoi allemaal Ik wil graag donderdag voor het eerst naar de ec. Ben 21 dus vind het erg spannend maat heb er erg veel zin in iemand nog tips??? Of do's en dont's. En ik zou ook niet weten hoe ik me moet gedragen daar binnen. Ik vind praten met mensen daarover erg lastig
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Voor het eerst
Hoi Erik, probeer je doel waarvoor naar de EC gaat uit je hoofd te zetten. Maak een praatje, want stiekem zitten vele op een praatje te wachten. Het ijs zal daardoor snel gebroken worden. Je zult zien dat Spontaniteit z'n vruchten zal afwerpen.
Sterkte
Sterkte
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Voor het eerst
Hi Erik, blijf denken aan: alles mag, maar niets moet. Ook al kijk je alleen rond de eerste keer ... Prima toch? Mensen zullen jou wellicht aanschieten voor een praatje of zullen je voorzichtig lichamelijk benaderen met een streling. Wil je dat niet? Nee is nee, jouw grens is jouw grens. En zul je uiteindelijk vaker komen, dan ga je vast en zeker je eigen draai vinden ... Wat je wel wilt en wat niet. Waar je wel naar op zoek gaat en wat niet. Ik heb het jaren geleden ook doorgemaakt en inmiddels heerlijk mijn eigen draai kunnen vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten