Mogen sowieso!!! Vrijheid blijheid, ieder zijn of haar eigen keuze net zoals een ieder zijn of haar eigen keus mag en kan hebben in deze! Zolang alles en iedereen maar gerespecteerd wordt. Daar hoort dan ook het accepteren bij dat je soms wel of niet mee kan spelen! In ons, poezenbeestje en mijn spel, komen bijvoorbeeld geen behaarde pikken of kutjes voor.
Kaal of...
- Mike1966
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Kaal of...
Laatst gewijzigd door Mike1966 op 04 feb 2025 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
- Indo354
- Leeftijd: 35
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Kaal of kammen 

-
- Leeftijd: 37
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Als Bi-man ben ik een groot liefhebber van kale pikken en dito ballen. Maar een harig kutje daarentegen vind ik echt heerlijk. Dus mochten er vrouwen zijn met ‘haar erop’ stuur een dm 
-
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Ik vroeg me ook af wat de voorkeur is voor gezichtsbeharing.
Ikzelf (man van 43) vind geen baard fijner. Maar wat vinden de mannen (bi/homo) daarvan? En met name benieuwd naar de vrouwen! En scheelt dat ook per leeftijdscategorie?
Ik ben wel iets knapper met een baard, dan is het gezicht ietsje symmetrischer natuurlijk. Maar heb je wel een borstel tussen je benen als ik daar bezig ga
Ikzelf (man van 43) vind geen baard fijner. Maar wat vinden de mannen (bi/homo) daarvan? En met name benieuwd naar de vrouwen! En scheelt dat ook per leeftijdscategorie?
Ik ben wel iets knapper met een baard, dan is het gezicht ietsje symmetrischer natuurlijk. Maar heb je wel een borstel tussen je benen als ik daar bezig ga

- Poezenbeestje
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Ik vind gezichtsbeharing vaak fijner dan glad geschoren. Zolang het er netjes bij staat en geen wildgroei is.Tinkerding schreef: ↑08 feb 2025 11:32 Ik vroeg me ook af wat de voorkeur is voor gezichtsbeharing.
Ik ben wel iets knapper met een baard, dan is het gezicht ietsje symmetrischer natuurlijk. Maar heb je wel een borstel tussen je benen als ik daar bezig ga![]()
Lust Slet & Sexual Soulmate van Mike1966
This kitten has delicious claws to play with..
This kitten has delicious claws to play with..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten