En opzoek is naar een dame of een stel die het fijn vind zich vast te laten binden met touwen. Eenmaal in het touw vastgeboden zal ik je langzaam ....maar zacht...aanraken en wat masseren misschien en zien wat er meer mogelijk is...
Nah het oproepje is gedaan ....nu nog een dame of stel die dit wil / willen ervaren....
Wat een leuk initiatief Rope Master. Ik ben zelf een groot liefhebber van KINBAKU en/of SHIBARI ( japanse bondage). Helaas val ik niet in de doelgroep van dame of stel, maar ik wens je veel plezier met het spel.
yuriym schreef: ↑15 feb 2025 14:34
Wat een leuk initiatief Rope Master. Ik ben zelf een groot liefhebber van KINBAKU en/of SHIBARI ( japanse bondage). Helaas val ik niet in de doelgroep van dame of stel, maar ik wens je veel plezier met het spel.
Vraag aan Rope-Master. Zou je het leuk vinden om een keer een demo te geven in EC-Amersfoort? Wellicht in overleg met het management van EC-Amersfoort?
Leuk dat je reageert Rope-Master. Niet veel ervaring hoeft geen probleem te zijn. Het is en blijft een kwestie van trail-and-error. Belangrijkste stelregel is, dat de veiligheid van de rope-bunny gewaarborgd is, waarbij goed communiceren en observeren cruciaal is. Denk er over na en laat ons wat weten. Wie weet haal ik mijn zak met touw ook weer eens van zolder. En anders doen we een oproep aan een meer ervaren rigger, om een keer een demo te geven.
Overigens ziet het touwwerk op jouw foto’s in je portfolio niet uit als van een beginneling.
Het valt me wel op dat je geen mannen in de touwen hebt hangen. Dan heb je met andere “obstakels” en drukpunten te maken.
Hoi Jane,
Dacht al dat jij het was ... heb je nog vast gehouden op het bed in de filmzaal.
Heerlijk die bondage
Maar het was zo druk .. en jullie (jij en robin) waren zo lekker met elkaar bezig dat ik jullie lekker heb laten genieten.
Verder was het zo druk dat ik mij aangekleed heb en weer weggegaan ben