Lottemooi met mystery girl

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort

13 maart 2025 Amersfoort lottemooi

Peiling eindigde op 09 mar 2025 13:23

Zal ik alleen komen?
78
43%
Zal ik mijn onderdanige vriend meenemen?
51
28%
Of is het een idee dat mijn vriend later aansluit?
37
21%
Geen interesse
6
3%
Ik kan helaas niet (over jou heen) komen
8
4%

Totaal aantal stemmen: 180

LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Lottemooi met mystery girl

Bericht door LotteMooi »

Nog één nachtje slapen en dan mag ik weer :lol:
Ik heb er enorm veel zin in om er weer lekker een kliederboel van te maken, jullie ook? TheKinkyGuy gaat lekker mee als mijn begeleider. En als verassing de mystery girl met begeleider. Ik hoop dat het lekker druk wordt! Reacties voor-achteraf vind ik altijd leuk om te lezen.

Groetjes Lottemooi
Bijlagen
C21B85FE-AE0A-4681-8B18-829BA66E41F2-19399-0000146AE11EF918.png
C21B85FE-AE0A-4681-8B18-829BA66E41F2-19399-0000146AE11EF918.png (497.17 KiB) 1116 keer bekeken
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
RickyIta
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door RickyIta »

Spanned 😎 can't wait
Richardgrootutrecht
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Richardgrootutrecht »

Ik ben wel benieuwd naar jou Lotte. Ik ben van plan om samen met een gelegenheids vriendin een keer langs te komen. Ik heb besloten dat ik morgen alleen kom en jou te bewonderen. Spannend maar wel leuk
Darcy
Leeftijd: 42
Contacteer:

Bericht door Darcy »

Ik ben lekker vroeg gekomen, ongeveer een uur eerder, want dan is het waarschijnlijk nog rustig, denk ik. Think again. Het is nu al megadruk en alle kluisjes zijn op. Maar dat maakt niet uit, het belooft alleen al een heleboel voor als straks Lotte en Mysterygirl gaan komen. IEdereen drentelt een beetje rond, letterlijk met onze pik in onze hand, wachtend op wat komen gaat. Ik hoor iemand zeggen dat Lotte en Mystery om half drie zullen komen - dat is blijkbaar de nieuwe tijd, denk ik. Maar in plaats daarvan komen ze al om twee uur - ze zijn juist verrassend vroeg. En my goodness, ik wist al dat de nickname van Lotte niet gelogen was, maar Mysterygirl is óók heel knap. Dat is de tweede leuke verrassing. Maar ik bedoel, écht heel knap. Had ik al gezegd dat ze allebei heel mooi zijn? Anyway, na wat inleidende praatjes en even naar de wc gaan, wandelen ze naar de vloer achter het bed en gaan daar op hun knieën zitten. Ze zijn meteen omringd door een haag van pikken, en daar weten ze beiden raad mee. Ik wil het graag goed zien en beland achter Mystery en geniet met volle teugen. De ene na de andere pik wordt afgetrokken en ondertussen hebben Lotte en Mystery heel geil contact - ze laten mannen over hun allebei heen spuiten terwijl ze hun lijven tegen elkaar duwen, ze zoenen elkaar, Lotte is heel lief voor Mystery. Alleen daarvan al kom ik bijna klaar, maar ik wil nog heel even wachten. Maar dan kijkt Mystery me aan en zegt: "Jij bent lekker hard" en daar kan ik haar geen ongelijk in geven. Terwijl ze me heerlijk aftrekt drukt ze haar gezicht tegen me aan dat voelt even heel erg als Een Moment, en ik spuit mijn opgespaarde zaad over haar geile tieten. Echt waanzinnig.

Ik had nog wel langer willen blijven en was enorm benieuwd naar het resultaat van die spermadouches, maar je moet ook wat te wensen overhouden. Mystery vertelde haar naam trouwens wel, maar ik weet niet of die ook al op het forum mag. Dank je wel, L&M, jullie zijn fantastisch :)
I can resist everything except temptation.
DavidLoC
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Kousen - panty’s - voeten
Contacteer:

Bericht door DavidLoC »

WAT!
EEN!
ERVARING!

Ik kreun nog na een uur later. Wat kwam ik hard zeg! Een volgende keer trek ik er de hele dag voor uit zodat Lotte (en eventueel haar knappe compagnon) alles uit mij kan trekken

WAUW!
Richardgrootutrecht
Leeftijd: 48
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Richardgrootutrecht »

Wat was het een super ervaring, voor mij de 1e keer maar wat waren beide dames lekker. Op de knietjes, geil aankijkend en het zaad uit je pik kijken. Alles ging gemoedelijk en iedereen wachten netjes zijn beurs af. Had ik al gezegd dat beide dames goddelijk mooi zijn? Ja het was heerlijk!
Laatst gewijzigd door Richardgrootutrecht op 13 mar 2025 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Piemelschierig
Leeftijd: 39
Contacteer:

Bericht door Piemelschierig »

Helaas niet gelukt om eerder van m'n werk te vertrekken en aangezien jullie er al om 2 uur waren ging ik er vanuit dat jullie om 7 uur al weg zouden zijn, weet niet of dat klopt nu in de berichten lees? Hopelijk kom je volgende keer weer naar Arnhem, dan is de kans dat ik kan komen groter :D
Casper1974
Leeftijd: 45
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Casper1974 »

Jammer genoeg met een volle zak weer vertrokken!

Lotte en mystery girl zijn super lief en geil.
Beide partners zo relaxed en leuke gasten.

Vooral het spetterende einde waar beide heren de dames lieten genieten met als sluitstuk vuurwerk over de gezichtjes van de mooie dames was een feestje om te zien.

Toch was dit voorlopig mijn laatste keer want het grote aantal, vooral oudere, heren die maar proberen om er een 2de keer uit te persen en hiermee het feest blokkeren is gewoon jammer.
En eigenlijk ook een beetje sneu!

Ze doen hiermee mijn inziens 4 hele lieve mensen zeer tekort.

Lotte & kinky, mistery & partner.
Heel veel plezier met jullie avonturen.
Afrosensual
Leeftijd: 37
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door Afrosensual »

Casper1974 schreef: 14 mar 2025 10:18 Jammer genoeg met een volle zak weer vertrokken!

Lotte en mystery girl zijn super lief en geil.
Beide partners zo relaxed en leuke gasten.

Vooral het spetterende einde waar beide heren de dames lieten genieten met als sluitstuk vuurwerk over de gezichtjes van de mooie dames was een feestje om te zien.

Toch was dit voorlopig mijn laatste keer want het grote aantal, vooral oudere, heren die maar proberen om er een 2de keer uit te persen en hiermee het feest blokkeren is gewoon jammer.
En eigenlijk ook een beetje sneu!

Ze doen hiermee mijn inziens 4 hele lieve mensen zeer tekort.

Lotte & kinky, mistery & partner.
Heel veel plezier met jullie avonturen.
Jammer dat je een negatief ervaring eraan hebt overgehouden. Het gedrag wat je aankaart zal helaas niet snel verdwijnen, je kunt dit enkel verbaal aankaarten bij de aanwezigen. Niet opgeven en gewoon dit soort oproepen vermijden als je toch al een negatief verwachting hebt.
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Thekinkyguy
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Thekinkyguy »

Goedenavond,

Wat een fantastisch succes was het gisteren. Lottemooi en ondergetekende zijn gisterenmiddag samen met een stel(waarvan hun playname de komende dagen onthuld wordt) naar de EC Amersfoort geweest. De opkomst was fantastisch! Ook dit wordt bekend gemaakt in een verslag van Lottemooi. De opkomst was zo hoog dat er hier vastwel een mannetje of 20 een leuk verslag van kan schrijven :lol:
Dus be creative , gebruik desnoods AI met een eigen persoonlijke touch! The mystery girl en Lotte vinden het supergeil om te lezen hoe jullie het ervaren hebben!

Alvast bedankt!

Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten