Ik ben lekker vroeg gekomen, ongeveer een uur eerder, want dan is het waarschijnlijk nog rustig, denk ik. Think again. Het is nu al megadruk en alle kluisjes zijn op. Maar dat maakt niet uit, het belooft alleen al een heleboel voor als straks Lotte en Mysterygirl gaan komen. IEdereen drentelt een beetje rond, letterlijk met onze pik in onze hand, wachtend op wat komen gaat. Ik hoor iemand zeggen dat Lotte en Mystery om half drie zullen komen - dat is blijkbaar de nieuwe tijd, denk ik. Maar in plaats daarvan komen ze al om twee uur - ze zijn juist verrassend vroeg. En my goodness, ik wist al dat de nickname van Lotte niet gelogen was, maar Mysterygirl is óók heel knap. Dat is de tweede leuke verrassing. Maar ik bedoel, écht heel knap. Had ik al gezegd dat ze allebei heel mooi zijn? Anyway, na wat inleidende praatjes en even naar de wc gaan, wandelen ze naar de vloer achter het bed en gaan daar op hun knieën zitten. Ze zijn meteen omringd door een haag van pikken, en daar weten ze beiden raad mee. Ik wil het graag goed zien en beland achter Mystery en geniet met volle teugen. De ene na de andere pik wordt afgetrokken en ondertussen hebben Lotte en Mystery heel geil contact - ze laten mannen over hun allebei heen spuiten terwijl ze hun lijven tegen elkaar duwen, ze zoenen elkaar, Lotte is heel lief voor Mystery. Alleen daarvan al kom ik bijna klaar, maar ik wil nog heel even wachten. Maar dan kijkt Mystery me aan en zegt: "Jij bent lekker hard" en daar kan ik haar geen ongelijk in geven. Terwijl ze me heerlijk aftrekt drukt ze haar gezicht tegen me aan dat voelt even heel erg als Een Moment, en ik spuit mijn opgespaarde zaad over haar geile tieten. Echt waanzinnig.
Ik had nog wel langer willen blijven en was enorm benieuwd naar het resultaat van die spermadouches, maar je moet ook wat te wensen overhouden. Mystery vertelde haar naam trouwens wel, maar ik weet niet of die ook al op het forum mag. Dank je wel, L&M, jullie zijn fantastisch

I can resist everything except temptation.