Geweldig stel vanmiddag in cinema!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Arthur71
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Geweldig stel vanmiddag in cinema!

Bericht door Arthur71 »

Vanmiddag was ik één van de gelukkige die intiem mocht kennismaken met een mooi stel.
Alleen onze namen hebben we niet uitgewisseld.
Nadat ze waren uitgekleed ging de mooie slanke lange dame meteen op het grote bed liggen en liet zich lekker likken door haar vriend. Wij (nog een andere man) mochten aanschuiven op bed en masseerde haar overal. Ze kwam prachtig klaar en dat stopte haar opwinding niet.
Ze pijpte haar vriend en wij hebben haar overal gelikt.
Vervolgens werd de andere man klaargepijpt en een wat oudere heer. Dit alles onder toeziend oog van haar vriend. Ik heb haar heerlijke gaatjes mogen likken en daarna mocht ik haar neuken. Wauw! Intens genoten.
Hierna zijn ze verplaatst naar de bank en werd ze stevig geneukt door haar vriend, waarna ik het weer mocht overnemen. Wat kwam ik lekker klaar, heerlijk.
Toen ik uit haar kwam trok ze het condoom van mijn lul en werd ik nog eens heerlijk gezogen. Waanzinnige ervaring!!
Inmiddels was er nog man aangeschoven die ook goed werd klaar gepijjpt en alles werd doorgeslikt.
Vervolgens heb ik ruimte gemaakt voor nog een man die ook heerlijk in haar mond klaarkwam.
De middag werd afgerond door haar vriend die over haar gezicht klaarkwam. Pfffff wat een opwindende middag.
Dankjulliewel Leuk Stel!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten