Onverwachte geile middag...
Met de vakantie in aantocht is het voor ons qua geile activiteiten altijd wat beperkter. Dat is jammer, maar als we na die tijd weer los kunnen...
Vorige week hadden we de geile afsluiter voor de vakantie gehad en daar moesten we het nu even mee doen.
Ik was desondanks heel geil en had erge nood aan lekkere pikken, aan zaad en aan flinke neukbeurten. Helaas lukte het niet meer om samen naar de EC of Amai te gaan. Maar de nood werd niet minder.... Daarom vroeg ik aan mijn geweldige Dominant of ik een keer alleen mocht lellebellen.... Hij moest er wel even over nadenken, maar het mocht! Uiteraard niet zomaar, ik moet in mijn uppie natuurlijk goed oppassen. Maar hij begreep mijn verlangens en gunde mij een lekkere middag.
Ik zette alleen een aankondiging in het EC forum en daar kwamen al meteen leuke reacties op.
En vanmiddag was het zover! Een beetje spannend vond ik het wel, helemaal alleen.
De host zei dat er al best wat aanloop was. Hij beloofde regelmatig even langs te komen om te kijken of alles goed was.
Eenmaal binnen was ik blij verrast met de heren die al op mij wachtten. Toch minstens 15! Ik heette ze welkom en zei dat ik er zin in had. Zij ook!
In het toilet friste ik me even op en daarna kleedde ik me om ten overstaan van de mannen. Iemand was zo hoffelijk om mijn kluisje open te houden. Mijn nette jurk maakte plaats voor een kort zwart negligé met open cups. Ik was gisteren nog speciaal naar de wax geweest, gladde, kale kutjes worden erg gewaardeerd. Daarna drapeerde ik mijn handdoeken op het grote zwarte matras en legde nog een keer uit wat de regels waren: Nee is nee, altijd een condoom en beslist niet anaal. Mocht iemand zich hier niet aan houden, dan zou ik onmiddelijk vertrekken. Allen beloofden zich netjes te gedragen. Iemand vroeg of ik dit wel aan zou kunnen... Ik lachte en zei dat ik na een half uurtje een pauze in zou lassen.
Toen riep ik dat het zaad nu wel mocht komen en ik ging op mijn rug op het matras liggen. Meteen nam ik de eerste pik in mijn mond. Een volle pik waar ik heerlijk aan kon zuigen. En in mijn handen kreeg ik twee pikken om af te trekken... Andere mannen betastten mij, wat ik heerlijk vond. Al gauw werd ik ook gevingerd en gelikt. Heerlijk! En toen volgde al de eerste lading zaad! "Eén keer zaad gehad!" riep ik. De man maakte plaats voor een andere en zo ging het door. De tweede en derde ladingen zaad volgden al snel. Er duwde een pik bij mijn pussy en ik voelde even of er een condoom om zat. Dat was zo.
Helemaal in mijn element lag ik te genieten van al die pikken en handen, lekker in mijn tieten knijpend. Zooooo geil! Ik werd zo lekker geneukt! Als ik omhoog keek zag ik allemaal blije mannen om mij heen die ook genoten. Of ze waren ingespannen aan het trekken ….
Veel te snel riep iemand dat het pauze was, maar ik was wel toe aan een slokje water. Romig zaad is erg lekker maar lest geen dorst.
Ik zei dat we weer verder konden en vroeg of ik weer missionaris zou liggen of doggy. Ze gaven geen antwoord! Toen zei ik dat ik doggy het lekkerst vond en zo nam ik weer plaats op het matras. De om het bed staande mannen waren blij verrast door mijn geweldige kont en al snel werd ik weer heerlijk gestreeld en betast aan mijn kont en mijn nu hangende tieten. Oh wat heerlijk!
Aan het hoofdeind stonden al weer pikken klaar om gepijpt te worden. Ik zoog en likte en zoog en al snel voelde ik weer zaad in mijn mondje terecht komen. Ik schoof naar de volgende man en voelde nog net zaad half in mijn mond belanden, hij kwam al klaar! Een andere man riep dat hij nu ging komen, dus ik deed mijn mond open, likte met mijn tong om zijn pik heen en daar was het zaad al!
Gelukkig kwamen er ook weer harde palen (één tegelijk) in mijn pussy terecht. Nog steeds voelde ik of er een condoom om zat, dat was ook steeds zo.
Er was nog een vrouw binnengekomen. Ik hoorde haar stem wel maar ik heb haar niet gezien. Iemand zei dat een bekende mij gedag wilde zeggen, maar concludeerde dat ik in trance was. De stem kwam mij niet bekend voor.
Eén van de aanwezigen riep dat ik nog een 10 minuten beschikbaar was. Het leek of de mannen op raakten, het werd leger rondom het matras. Dat gaf niet, ik werd nog heerlijk doggy geneukt door een dikke paal en concentreerde me daar op. Het was zo lekker! Toen ook hij was klaargekomen stond er nog een pik klaar om te zuigen, hij zei dat hij heel snel klaar zou komen. Ha, dat was ook zo, zodra ik mijn mond om zijn pik deed, proefde ik het zaad al! Ik zoog alles er uit en daarmee werd het ook half twee, tijd om op te stappen!
Ik heb alle mannen bedankt voor hun zaad en aanwezigheid en zij bedankten mij voor het geile uurtje. Ook vroegen ze wanneer ik weer zou komen, dat wordt september! Maar dan weer samen met mijn Dominant!
Teefje had een heerlijk uurtje! Op 24 juli.
- Karlson747470
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Teefje had een heerlijk uurtje! Op 24 juli.
Heerlijk verslag. Ik fantaseer er ook wel eens over om mijn Zelda solo naar de EC te sturen zodat ze later thuis alle ervaringen met me kan delen. Ik vind het idee dat ze in haar eentje op pad is om te sletten erg geil. Komt er ook vast nog wel eens een keer van. Fijn dat het zon goede ervaring kan opleveren!
- Mike1966
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Wat een heerlijk verslag Roos! Twee weken geleden samen met mijn slet heerlijk van je mogen genieten en dan nu zonder jouw Dom op pad, dapper , spannend en geil!! En uiteraard super om te lezen dat je ook nu weer hebt genoten!
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
-
- Leeftijd: 51
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi Roos,
Wat was het een geweldig geile middag. Heb net als twee weken terug weer jou mooie poes mogen proeven en hij is verrukkelijk. Thx daarvoor.
Wens jou en je dominant een goede vakantie en hoop je in september weer te mogen proeven.
Gr
Wat was het een geweldig geile middag. Heb net als twee weken terug weer jou mooie poes mogen proeven en hij is verrukkelijk. Thx daarvoor.
Wens jou en je dominant een goede vakantie en hoop je in september weer te mogen proeven.
Gr
-
- Leeftijd: 54
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Hoi Roos, wat mij betreft verslag van de maand en je bent sowieso een winnaar door je lef. Ik was de galante man die je kluisje openhield en je tijd en pauze bijhield. Ik werd heerlijk door je gepijpt en heb je hondjes geneukt. Supergeil met je en ik zal opletten als je in september weer komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten