Goede vrijdag 06-04-2012

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
jan1
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Goede vrijdag 06-04-2012

Bericht door jan1 »

Goede vrijdag

Onderweg naar Amersfoort stond ik natuurlijk weer in de file nu op de A1, mijn gedachten dwaalde weg naar Goede vrijdag 2011 in de EC.
Zou het weer z’n geile gezellige drukte zijn vandaag ?
O, opletten ik mag weer 20 m. en sukkelde ik naar Amersfoort.
Om ongeveer 17.00 uur liep ik de EC binnen met in mijn achterhoofd nog steeds de gedachten aan Goede vrijdag 2011.
Het was niet erg druk 1 stel wat er toen ook was, ik werd meteen gefeliciteerd met het behalen van mijn APK en er werd geïnformeerd of mijn vriend er ook bij was .
Natuurlijk was hij er bij op gepaste afstand ~ 60cm.
Na dat mijn vriend nog even lekker verwend was door de hand van de Damen zijn we wat gaan eten in de stad.
Weer terug in de EC begon de avond net zo rustig als de middag was geëindigd.
Zoemer, kijken, Nee iemand van een andere doelgroep.
Zoemer, kijken, JA weer een stel dat er vorig jaar ook was.
Zoemer, kijken, JA weer een stel dat er vorig jaar ook was.
We wilde je toch even in het echt feliciteren en hij gaf me een hand en zij een innige omhelzing met een lekkere zoen partij
Na even wat bij gepraat te hebben ging ze zich verkenden en al gauw daarna knopte ze mijn overhemd los en vonden haar heerlijk koele handen hun weg over mijn inmiddels warme lichaam. Nadat ik mij uitgekleed had , kleren in de lokker, ging ik lang uit op het bed liggen met mijn hoofd over de rand naar beneden en zo kon ik haar heerlijk likken terwijl zij haar handen over mijn blote lijf liet dwalen.
Zoemer, kijken, Ja een heerlijke kont, maar het stel wat binnen kwam zag ik later pas de helft van het stel was nieuw voor mij.
Dus inmiddels 4 stellen.
Al gauw belanden we samen bloot op het grote bed waar we elkaar heerlijk verwende.
Inmiddels was er een jonge man ( 06 april Jongere bezoekers EroticCinema } bij het bed komen staan en dat was de Damen op het bed niet ontgaan en hij werd bij het spel betrokken en ik dank dat zijn weekend niet beter had kunnen beginnen dan met z’n ervaring, hij glunderde van oor tot oor.
Tijden ons Genieten op het grote bed hoorde allerlei geile geluide waar ik uit op kon maken dat de Damens in de andere ruimtes ook genoten.
Ik werd heerlijk gepijpt en verwende ik haar genots gleufje, nadat ze mij een condoom om had gedaan verdween mijn penis in het warme kletsnatte kutje van haar.
Zij bereed mij met haar rug naar mij toe zodat ik een prachtig uitzicht had , mijn hoofd kon ik heerlijk laten rusten bij de andere Damen op haar zachte buik terwijl zij mij streelde over mijn boven lijf.
In een oog hoek zag ik een Damen geblinddoekt langs het bed gaan en even later werd er een Damen aan haar haar zachtjes naar de Darkroom getrokken, die zullen vast een heerlijk spel spelen dacht ik.
De man van de Damen die mij bereed was voor haar gaan staan en zij bukte voorover om hem te pijpen en zo kon ik haar van achter lekker neuken en aan de geluiden en bewegingen van ons te merken Genoten we alle 3 hier van.
Na dat ik weer lang uit op het bed lag liet ze zich met haar gezicht naar me toe over mijn genotsstaaf zakken en kon ik haar borsten en tepels verwennen en haar Geile blikken in ontvangst nemen, in mijn beleving duurde dat Genoot uren.
Tijden een korte pauze waar bij zij met haar man op de bank zat kwam de andere Damen naast me zitten zij gekleed ik naakt, had het liever anders om gezien maar je kan niet alles hebben.
Ik kon me toch wel een klein beetje beeld vormen welke mooie ronden vormen onder haar zwarte kleding zaten.
Deze avond werd afgesloten met een geile douche partij.
Van wat er deze avond verder in de Ec heeft afgepeeld heb ik niet alles meegekregen maar zo te horen aan de geluiden uit de div. ruitens heeft iedereen weer Genoten ( ik zeker )
Alle aanwezige weer bedankt voor een bijzonder Goede vrijdag.

( ik dank dat ik elke week maar voor een APK ga, word ik elke week lijfelijk gefeliciteerd ;) )

Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
Vinroo
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Goede vrijdag 06-04-2012

Bericht door Vinroo »

Hoi Jan,

Het was zeker een goede vrijdag :D

Wij gingen er eigenlijk een beetje naartoe met het idee in het achterhoofd dat er hopelijk toch een aantal nieuwe, jonge en vooral nieuwsgierige jongeren zouden zijn....helaas was dit niet het geval.....maar we hebben toch een geslaagde avond gehad!
Omdat er 4 stellen waren en verder niet zoveel "losse" mannen, werd de aandacht verdeeld en had ieder stel zn eigen kijkers/meedoeners.

Dus je was nieuwsgierig naar me toen ik aan t eind van de avond naast je op het bed zat? ;) was dan ff komen kijken in de darkroom...ik heb in de sling gelegen en aan het kruis vastgestaan....dan had je uitgebreid kunnen kijken :D

Fijn weekend!!!

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

Kon het niet beter verwoorden Jan1....Het was weer volop genieten!!
En die Jongeman die er was......wat een heerlijke verschijning en zooo lekker..!!
Bedankt dat je even meedeed..mmmmmm, jammer dat je snel weer wegging, had nog wel leuke plannetjes gehad ;)

geile groeten
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
jan1
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door jan1 »

Hallo Roos,

Ik had je graag willen zien in de sling en aan het kruis, maar ik had mijn volledige aandacht en lichaam nodig voor een bloed geile vrouw op het grote bed.
En dat had ik niet wille missen.
Dus een volgende keer kom ik graag naar je kijken.

Wat je niet hebt gezien mis je ook niet ( kan me er wel iets bij voorstellen jou daar zo te zien ) en wat je beleeft hebt neemt niemand je meer af.
Nu hoop ik wel dat er niet weer een jaar tussen zit

Fijn om te lezen dat jou avond ook geslaagd was.

Groetjes Jan1
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven

Laten Genieten en Genieten.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: homer37 en 23 gasten