Gaaf,
Donderdag voor het eerst naar Erotica geweest. Had er goede berichten van gelezen dus vandaar. Nou het klopt hoor. Een prima zaak. Toen ik binnenkwam was er ook net een stel. Ze stonden bij de slinge te kijken en te praten hoe het moest. Even later kroop zij er in en begon haar man haar lekker te vingeren. Hij nodigde mij uit om met haar tieten te spelen. Daarna gingen we samen op in het spel om haar klaar te maken. Nou dat was snel en veel. Ze bleef komen. De natttigheid droop er af. Na haar lekker gevingerd, gebefd en geneukt te hebben was het even tijd voor een break. In de ruimte met bed even lekker op de bank gaan zitten en al snel lagen we gezamenlijk naakt op het bed. Ook daar was het pret. Hoeveel ze klaar kwam weet ik niet. Maar heel veel keer. En hoe. De nattigheid droop er uit en ze schreeuwde het uit van genot. Ze pijpte ook ontzettend lekker. Mijn pik verdween soms in zijn geheel in haar mond. Na weer even een break, hebben we haar samen nog even op de bank verwend. Er was ondertussen niemand meer in de bioscoop. Ook hier kwam ze op onze vingers weer een paar keer schreeuwend klaar. En weer was haar kut goed nat. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Het kan dus echt. Vrouwen die achter elkaar klaarkomen. En dan denk je die is helemaal uitgewoond en kan dadelijk niet meer lopen. Nou nee hoor, ze ging lachend Erotica uit.
Stel, ik hoop dat jullie contact met me willen opnemen. Misschien kunnen we nog een keer afspreken.
Groet, JohanP
Gaaf
-
- Geaardheid: hetero
- Contacteer:
Gaaf
een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten