Een geile,spannende middag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Een geile,spannende middag

Bericht door Vinroo »

Vanmiddag weer heerlijk genoten van m'n mooie en geile sletje. Ik was trouwens niet de enige die van haar genoten heeft. Na binnenkomst een lekker bakje koffie genuttigd en vervolgens even wat rondgelopen in de verschillende ruimtes. Ik had een geil plan bedacht, roos moest zich maar eens even uit gaan kleden ,zodat iedereen kon genieten van haar mooie lichaam, gehuld in een heel mooi geil en sexy lingerie setje met daaronder, hold-up panty's. Ik heb haar vastgezet aan het Andreas kruis en begon haar lekker te strelen, al snel kreeg ik hulp van 3 toeschouwers. Het toeschouwers aantal liep gedurende de middag op tot ongeveer 10 mannen, gezellig en mooi overzichtelijk. Hygiëne staat bij ons hoog in het vaandel, net zoals "safe sex". Daarom verzocht ik de mannen die aan roos wilden zitten, eerst even hun handen te wassen, genoeg zeepdispenders in elke ruimte, dus... :D
Vervolgens roos heerlijk laten betasten en enkele heren haar laten neuken. Kortom een heerlijke geile middag, die hieronder door roos nog eens beschreven wordt.

Roos, schatje, bedankt je bent heerlijk.

Vin
Laatst gewijzigd door Vinroo op 20 sep 2012 18:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Vinroo
Contacteer:

Re: Een geile,spannende middag

Bericht door Vinroo »

Heej,

roos hier :D

Het waren zeker een paar geslaagde uurtjes! Het was alweer ff geleden dat we een bezoekje aan de EC hadden gebracht en we vonden het wel weer eens tijd worden.
Toen we binnenkwamen eerst maar eens lekker een bakje koffie om warm te worden en een beetje rondgekeken. Echt druk was het niet, gelukkig!
Dus de kleren maar eens uit. Ik had een rood/zwart setje aan, mn hold-up's en mn hoge zwarte laarzen. Vin zei tegen me dat ik de darkroom in moest gaan. Als snel kwamen er ook meerdere mannen binnen. Vin zette me vast aan het kruis....hij was de blinddoek vergeten :shock: ....shit.....das mn veiligheidje....zonder vind ik eng....Vin blij, weer een grens om over te gaan!

Vin begon me te betasten. Na een tijdje nodigde hij een paar mannen uit om te helpen. Ik deed mn ogen dicht. Voelde overal handen! :D
Ik weet niet hoelang ik daar heb gestaan, maar ik kreeg zere polsen en vroeg aan Vin of ik los mocht. Hij manoeuvreerde me naar de stoel.....ik moest er eerst gebukt tegenaan gaan staan. Werd weer lekker betast. Later moest ik gaan liggen en heeft Vin me lekker geneukt....Ook 2 andere mannen mochten me neuken...Er was ook een engelssprekende man en die was groot ( lees erg groot, haha) geschapen. Hij neukte me hard en diep en het was bijna niet te doen ;)

We verplaatsten ons na een tijdje naar de cruising ruimte. De precieze volgorde ben ik even kwijt. Maar ik ben heerlijk geneukt in allerlei verschillende standjes en door verschillende mannen. Ondertussen de heerlijke pik van Vin in mn mond.

Uiteindelijk ook nog even aangewipt in de heterozaal. Even op de voorste rij met een bakkie. Ik in alleen mn hold-up's en mn laarzen. Vin zei tegen me ,toen de koffie op was, dat ik op de matras moest gaan liggen en mezelf even lekker moest vingeren. Best eng, maar ok..... Ik hoorde iemand vragen of hij ook even aan me mocht zitten. Ja , dat mocht. Hij vingerde me lekker terwijl ik op handen en knieeen op het matras zat. Mn klitje stond zowat in de fik :D , dus ik ging ff liggen. de rust duurde niet lang. Vin pakte mn enkels en trok me naar de rand van het matras. Hij neukte me hard en snel. Hij kon nog net zeggen : "snel, op je knieen!" , voordat hij lekker klaarkwam in mn mond! Hmmmmmmm!
De engelssprekende man zat op de voorste rij en Vin zei tegen me dat ik hem even lekker moest aftrekken. Dus ik ging op mn knieeen voor hem liggen. Trok hem lekker af ,terwijl hij heerlijk in mn borsten zat te knijpen. Al snel spoot hij over mn borsten, hand én zn eigen buik ;)

Ik stond op , pakte wat water en had eigenlijk bedacht dat ik me aan zou gaan kleden....maar nee hoor. Vin zei tegen me dat ik met mn handen op de matras in de cruisingruimte moest gaan staan. En weer neukte hij me lekker! Er kwamen weer een paar mannen staan kijken. Ik kwam heerlijk klaar en niet lang daarna zei Vin : " pijp me klaar!" en wéér spoot hij lekker in mn mond.
Dat was een lekkere afsluiting van een wederom spannende middag!

Dank schatje dat je me weer zo'n veilig gevoel gaf dat ik me weer volledig aan je over durfde te leveren! En natuurlijk dat je weer goed opgelet hebt dat alles rustig en vooral schoon en safe verliep!

Kus, roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Student
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door Student »

wat een heerlijk verhaal... genieten gewoon.
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Was zeker genieten! :P
vaarman
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Vinroo schreef:Was zeker genieten! :P

Ik was ook in de Ec!!!!! :)

(maar wel in de verkeerde... dat dan weer wel!!! :evil:
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

:D volgende keer beter!

Roos
michel
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door michel »

Shit, weer misgelopen

Ik had nog wel plannen om te gaan.

Kan ik geen hint krijgen de volgende keer !!!!
rob2011
Geaardheid: bi
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door rob2011 »

nou dat was me een heerlijke geile boel zeg.

ik was voor het eerst in de ec hilversum. ik vondt het er erg druk te druk voor mij en eigelijk alleen mannen er kwam ook nog een stel binnen maar veel te druk.

jammer genoeg was ik dus in de verkeerde ec.

hoop jullie zeker te ontmoeten in amersfoort.

geile groeten rob.
3 paar handen geven meer genot
Jan Willem
Contacteer:

Bericht door Jan Willem »

Hoi Kanjers,

Het was een heel erg lekkere middag. Heb genoten, en yes wat is ze een mooie geile slet zoals je zei toen ze aan het kruis zat.
Hoop jullie nog eens tegen toekomen.

Thanks

Jan Wilem
Jan Willem
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Dank Jan Willem!

Ja ik vind het heerlijk om af en toe zn geile sletje te zijn. Dan durf ik veel meer dan in het "gewone" leven. Het is steeds weer een bijzonder gevoel hoe ik onder zijn leiding en aan zijn hand steeds weer een stapje verder kan gaan!

roos

Ps: excuus, we hebben ons niet aan elkaar voorgesteld, dus wie was jij? ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten