bezoek van alleenstaand sletje?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
marco
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 okt 2008 11:47
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door marco »

kom jeook bij mij in debuurt arnhem
Gebruikersavatar
cocksuckerxxl
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 aug 2008 08:55
Leeftijd: 0
Locatie: hilversum
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door cocksuckerxxl »

marco schreef:hoe heet u eigenlijk wil echt uren doe jepriveontvangst of meer gangs
moeite met lezen? :ugeek:
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door FemSubSletje »

Hihi Cocksucker, je haalt me de woorden uit mijn mond :lol:

Marco; mijn naam is FemSubSletje, of gewoon sletje.

En nee ik kom niet in Arnhem, en nee ik doe geen prive afspraken of gangs of wat dan ook. En ik waardeer je enthousiasme, maar niet overdrijven hoor. Anders komt het een beetje wanhopig over en dat zou jammer zijn.

Ik kom in Amersfoort wanneer ik tijd en zin heb. En als ik er ben en jij ook, mag je doen waar je zin in hebt. Zoniet, dan heb je pech. En misschien bij een positief resultaat de eerste keer, zal ik er een vervolg aangeven en dit hier wel vooraf melden. Maar nu dus nog niet.

Gr. Sletje
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
bistrik
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 sep 2008 19:49
Geaardheid: bi
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door bistrik »

Heb je geen Dom? En waarom schrijf je jouw naam met een hoofdletter? Volgens mij moet je nog veel leren.
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door FemSubSletje »

Beste bistrik,

Nee ik heb geen Dom, en ik zoek er ook geen.

En ik schrijf mijn naam omdat ik zelf wel uitmaak hoe ik mijn naam schrijf of hoe ik aangesproken wens te worden. Ik ben geen 24/7 sub. En al was ik dat wel. Dan nog heb jij niet het recht om op basis van bovenstaande mij te vertellen wat ik wel en niet kan / mag doen. En of ik nog veel te leren heb of niet.

Misschien ben ik wel nieuw in de wereld, of misschien had ik wel een Dom die mij verplichte om het zo te schrijven, Misschien doe ik het wel om aan te geven dat ik een slet met een hoofdletter S ben omdat ik een megaslet ben, of misschien omdat het schrijftechnisch normaal is dat je een naam met een Hoofdletter begint. Allerlij redenen dus. En niet iets om gelijk over te oordelen met wat voor persoon je te maken hebt.

Kan wel zeggen aan de hand van jouw reactie, dat ik hoop als ik de cinema bezoek, dat jij er dan niet bent. Hou niet zo van mensen die gelijk een oordeel klaar hebben gebaseerd op een detail. En helemaal als ze niet eens het fatsoen hebben om je eerst te begroeten met een Hallo of goedenavond. Ook in een berichtje is fatsoen best prettig.

Gr. Sletje met een HOOFDLETTER!!!!!
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
GeileMan
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 aug 2008 15:58
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door GeileMan »

Kom op jongens, hou eens op met de meiden hier te "pushen" en te vertellen wat kan en niet kan.
Wees blij dat er van die heerlijke geile meiden en stellen zijn die hier komen en laten we daar gewoon van genieten!
bistrik
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 sep 2008 19:49
Geaardheid: bi
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door bistrik »

Beste FemSubSletje,

Ik wilde prikkelen. Niet meer of minder dan dat. Weten in hoeverre je werkelijk submissive bent. Want stel je komt eens alleen naar de cinema, laat je gebruiken door mannen die denken dat ze bdsm aankunnen, maar het als een simpel spelletje zien. Stel jij raakt in subspace......? Op wie vertrouw je dan? Lijkt me dan best eng, eigenlijk.

Mijn vriendin is sub, geen 24/7. Ze had een Domvriend (nu een 'gewone' goede vriend van ons) die ze volop kon vertrouwen. Hij was meer van de SM kant. Ze heeft nu ook een vriend die het met mindplay doet. Ook best heftig.

Of we elkaar ontmoeten zien we wel, misschien wel, misschien niet, onbewust, bewust, maakt niet uit. In ieder geval, het is heel lekker om naakt rond te lopen in de Cinema, lekker met mezelf of met anderen spelen, dus laat je niet weerhouden. Maar wees voorzichtig met wat je doet en laat doen en door wie.
Amerboy21
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 okt 2008 22:59
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door Amerboy21 »

heej FemSubSletje: Ik heb zeker interesse en ook een goed idee!! Dat maakt de bios nog eens interessant!! Ben zelf nog nooit geweest maar dit maakt het wel heel aantrekkelijk!! Ik ga zelf woensdagavond 8 oktober kijken of er wat leuks te beleven is... Nou hoop je ooit een keer te treffen XXX
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door FemSubSletje »

Beste bistrik,

OK, duidelijk. En ja ik ben sub, maar niet extreem of all the way of 24/7 of elk moment dat ik sex heb :lol: Ik snap wat je bedoelt met best eng enz....
Maar als ik kom, dan zal dat zeker de eerrste keer niet aangekondigd zijn. Dus als ik er ben, weet geen van de mannen wie ik ben en waar ik van hou. en zal me dan ook zeker niet als een echte sub laten "behandelen". Op dat moment zal het me puur om het slet gedeelte gaan hahaha. Dus neuken en geneukt worden :o ff plat gezegd.

En daarna zal ik misschien eens wat verder gaan, maar dan wel onder toezicht van iemand. En dat zal iemand zijn misschien hier van de site/cinema of een ander. Maar zal als ik voor een meer SM gerichte sessie kom, hoe dan ook niet alleen komen. Heb al wat aanbiedingen mogen ontvangen. Dus komt goed.

Maar dank je voor de intentie en wees niet bezorgd. Ik zal zeker voorzichtig zijn, met mezelf en wat ik met me laat doen en door wie en hoe ;)

Gr. Sletje
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: bezoek van alleenstaand sletje?

Bericht door FemSubSletje »

Hey Amerboy,

Leuk dat je geinteresseerd bent. Woensdag zal ik er niet zijn. Maar ik wens je heel veel pezier.

En wie weet treffen we elkaar er eens. Mijn komst is zeker niet deze week te verwachten. Pas vanaf volgende week donderdag heb ik uberhaupt tijd om mij te verdiepen in een bezoekje. En zal dan toch op een vrijdag of zaterdag zijn omdat dat volgens mij de drukste / gezelligste dagen zijn.

En kan zijn dat ik in de toekomst mijn bezoek van te voren aankondig, maar de 1e keer dus niet. Omdat ik dan eens rustig wil checken wat er is en hoe het bevalt enz.

Gr. Sletje
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Jamzz & Wanted, Marcel66, maximlllah en 12 gasten