Bi-schierige.....

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
roosje25
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bi-schierige.....

Bericht door roosje25 »

Wie ow wie is een oprechte biseksueel actieve man en wil mijn partner en ik graag te hulp schieten?
We zijn op zoek naar een man, niet te groot geschapen en in voor een triootje.....

Roosje
seksinamersfoort
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Bi-schierige.....

Bericht door seksinamersfoort »

roosje25 schreef:Wie ow wie is een oprechte biseksueel actieve man en wil mijn partner en ik graag te hulp schieten?
We zijn op zoek naar een man, niet te groot geschapen en in voor een triootje.....

Roosje

Daar ben ik zeker voor in.
amersfoort2004
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door amersfoort2004 »

Vanmiddag met Roosje25 in de cinema geweest.
Ze had enorm haar best gedaan om mannen te regelen die mij (de man) wilden neuken terwijl zij toe zou kijken.
Zoals ik zelf had verwacht zijn de meeste mannen in de cinema bij de aanwezigheid van een vrouw meer hetero dan bi. Op zich niet raar als je ziet hoe Roosje25 eruit ziet :)
Uiteindelijk was er toch een man die de stoute schoenen aan trok en even later voelde ik een heerlijke stijve pik in mijn kontje, terwijl Roosje25 keek hoe ik lag te genieten. Ook pijpte ze me weer heerlijk tussendoor. Een droom van mij is werkelijkheid geworden.
Wellicht kan betreffende man zich even melden, want wij zouden graag vaker met hem afspreken.
Daarna heb ik Roosje25 nog lekker lang en diep naar meerdere orgasmes toe geneukt. Bij gestaan door een andere heer met een flink stuk gereedschap die het tussendoor even van mij overnam.
Uiteindelijk heb ik Roosje25 nog even heerlijk anaal naar een spuitend orgasme toe geneukt.
Heren bedankt voor de support en de geile middag.

Helaas waren er toch enkele heren die erg opdringerig zijn. Ik begrijp dat het heel aantrekkelijk is om lekker aan mijn Roosje te zitten, maar als het op dat moment niet wordt gewaardeerd en er wordt iets van gezegd dan graag wel gehoor geven aan het verzoek.

Maar het feit blijft dat het een heerlijke geile middag was.

Roosje en ik zouden het erg leuk en geil vinden als er mensen zijn die hun ervaringen van vanmiddag over ons hier ook neer zouden willen zetten. Wij vinden dat erg geil.
Alvast bedankt.
jelle1977
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door jelle1977 »

Hallo Roosje en vriend,
Bedankt voor de supergeile ervaring vanmiddag. Het was heerlijk om Roosje goed te nemen. Roosje, je bent echt een mooie en lekker geile meid. Normaal ben ik ook niet vies van een man, maar het klopt wat je zegt: zodra je Roosje ziet, nemen de hetero gevoelens de overhand. Ik hoop jullie snel weer eens tegen het (naakte) lijf te lopen.

Groetjes, Jelle
TallGuy
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 41
Contacteer:

Bericht door TallGuy »

Roosje en vriend,

Ik heb heerlijk genoten van hoe jullie te keer gingen. Deed zelf niet actief mee maar hield haar benen en hoofd vast terwijl ze 'spetterend' klaar kwam ... ik voel de druppels nog ... mmm ... en gelijk wat je zegt, sommigen moeten wel 3 of 4 keer gezegd worden iets niet te doen, zoals de man die maar steeds te dicht bij haar gezicht ging. Kom op heren ... respect!! ... ik zelf kom pas in actie als mij dat wordt gevraagd ... wie weet een volgende keer ... maar ook kijken en 'ondersteunen' is heel geil!

Jullie zijn heerlijk ... allebei!

Ik hoop dat Roosje ook van likken houdt ... dat zou ik graag eens doen!

xxx, TallGuy (met zwart T-shirt)
roosje25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door roosje25 »

Dank voor alle lieve complimentjes heren!

Gisteren was het idd drukker dan normaal en waren er wat mannen bij die iets minder goed luisterden naar wat ik aan gaf.
Vond het zelf erg geil om mijn kereltje genomen te zien worden. Ben de man in kwestie dankbaar dat hij het voortouw heeft genomen en later bij het bed ook zachtjes met mij heeft gespeeld.

En tallguy, jij bedankt voor het assisteren met mijn benen he, ik heb het half half meegekregen dat jij dat was..... ikzelf was niet helemaal scherp op dat moment, maar dat was je al opgevallen ;)

Tot laters!!!

Roosje
ampland55
Leeftijd: 49
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door ampland55 »

roosje25 schreef:Wie ow wie is een oprechte biseksueel actieve man en wil mijn partner en ik graag te hulp schieten?

Roosje

Het was geheel top en ik stopte mijn pik in je man ik heb genoten en las je man en jij ook tot gauw hoop ik.
Ik heb jullie een PB gestuurd
Dikke knuffel.
ampland55
Leeftijd: 49
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door ampland55 »

amersfoort2004 schreef:Vanmiddag met Roosje25 in de cinema geweest.
Ze had enorm haar best gedaan om mannen te regelen die mij (de man) wilden neuken terwijl zij toe zou kijken.
Zoals ik zelf had verwacht zijn de meeste mannen in de cinema bij de aanwezigheid van een vrouw meer hetero dan bi. Op zich niet raar als je ziet hoe Roosje25 eruit ziet :)
Uiteindelijk was er toch een man die de stoute schoenen aan trok en even later voelde ik een heerlijke stijve pik in mijn kontje, terwijl Roosje25 keek hoe ik lag te genieten. Ook pijpte ze me weer heerlijk tussendoor. Een droom van mij is werkelijkheid geworden.
Wellicht kan betreffende man zich even melden, want wij zouden graag vaker met hem afspreken.
Daarna heb ik Roosje25 nog lekker lang en diep naar meerdere orgasmes toe geneukt. Bij gestaan door een andere heer met een flink stuk gereedschap die het tussendoor even van mij overnam.
Uiteindelijk heb ik Roosje25 nog even heerlijk anaal naar een spuitend orgasme toe geneukt.
Heren bedankt voor de support en de geile middag.

Helaas waren er toch enkele heren die erg opdringerig zijn. Ik begrijp dat het heel aantrekkelijk is om lekker aan mijn Roosje te zitten, maar als het op dat moment niet wordt gewaardeerd en er wordt iets van gezegd dan graag wel gehoor geven aan het verzoek.

Maar het feit blijft dat het een heerlijke geile middag was.

Roosje en ik zouden het erg leuk en geil vinden als er mensen zijn die hun ervaringen van vanmiddag over ons hier ook neer zouden willen zetten. Wij vinden dat erg geil.
Alvast bedankt.
Jij ook bedank ik was die man die zijn pik in je stopte en heb ook genoten hopelijk tot gauw
Knuffel voor jullie beide ook een PB gestuurd
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: maximlllah en 4 gasten