naaktdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
altijdlief
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

naaktdag

Bericht door altijdlief »

Wat een prachtige vrouw kwam daar zomaar binnen op donderdag 28 maart tijdens de naaktdag in Amersfoort. Er waren maar een paar mannen die naakt rond liepen. En soms met elkaar een beetje aan het spellen waren. Tot kwam die vrouw. Ze kleden zich om in prachtige lingerie. En was op zoek naar de filmzaal. Ik help haar de weg. En ging naast haar zitten. Daar gebeurde al snel heerlijk geile dingen. Zij was een man aan het pijpen en ik was haar lekker aan het vingeren. Meer mannen kwamen om haar hen, die natuurlijk allemaal ineens bi werden en boter geil. De dame vond het niet zo lekker in zo'n stoeltje in de filmzaal. Dus op naar het grote bed. Daar mochten iedereen haar lekker neuken. Wel was ze bij de tijd, want er weer niet geneukt zonder condoom. Een pluim voor deze geile dame die zeker een heerlijke geil avond heeft gehad. Ik hoop dat ik haar nog eens mag ontmoeten en haar weer mag neuken. Wie je ook ben, mij dank is groot want dit is mooi niets vooraf mededelen dat is het leukste. :lol:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten