Hoi trymeout en bjorn71,
Bedankt voor jullie leuke reacties!
Het is niets ernstigs geweest hoor maar sommige privezaken hebben bij ons absoluut voorrang!
Ik hoop dat kleine Diederik nog een beetje aan zijn trekken is gekomen en de volgende keer krijgt hij zeker een extra aai over zijn bol van me
Had gisterenochtend direct de afmelding op het forum gezet in de hoop dat de heren die het plan hadden te komen toch nog voor de zekerheid eeen kijkje zouden nemen.
Waarschijnlijk is dat niet voor 100% gelukt maar ik hoop dat de meesten het toch op tijd gezien hebben.
Het zou jammer zijn als we de naam krijgen fakers te zijn... Want dat is echt niet het geval!
Hoop dat het op de bank toch ook nog een beetje gezellig is geweest Bjorn
Volgende week hebben we vrij en wie weet komen we nog ff langs ( weet het echt nog niet zeker hoor!)
Wij willen in ieder geval iedereen hele fijne feestdagen wensen en natuurlijk een fantastisch en geil 2010!
Dikke kuzzz M(mmm) en natuurlijk ook C
PS, soms krijg ik PB tjes van heren die niets ingevuld hebben in hun profiel. Jammer, het zou zo leuk zijn om te zien waar de belangstelling naar uitgaat. Dus dames en heren: Goed voornemen voor 2010... invullen van het profiel. Je hoeft hier geen rangen en rugnummers te vermelden maar een beetje informatie over je interesses etc is wel zo leuk.