Over Vrijdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sexy-boy1
Berichten: 148
Lid geworden op: 02 jan 2009 20:19
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: utrecht
Contacteer:

Over Vrijdag

Bericht door sexy-boy1 »

Hallo allemaal,

Ik moet zeggen dat het een hele geile dag was Vrijdag, er waren 4 stellen aanwezig, en later in de avond kwam nog een Stel langs...een meid met een beugel en dammmm wat heeft zij een geile kont zeg!!!
Ze werd door een kerel goed geneukt terwijl ze haar eigen mannetje aan het pijpen was (in de hetero zaal)
Wat jammer was is dat al die mannen zo wanhopig zijn...net of ze nog nooit een naakte meid hebben gezien tjonge jonge, sorry dat ik het moet zeggen maar het waren net Hyena's zeg.
Maar goed en toen werd het kring maar kleiner en kleiner en de dame had er ook genoeg van en ze zij dat het genoeg was, dus iedereen ging weer gelijk richting het matras en wij begonnen te babbelen en kwam ze met haar lekkere ass tegen me te rijden.....dammmm ze was lekker geil zeg en wat kan ze geil shaken met die ass.
Ze had me nog gepijpt zonder Condoom en haar man/vriend zij nog van: Sowsow....je hebt geluk jongen dat doet ze nooit....ik natuurlijk ape-trots hehehe. En toen stond ze op en begon weer met haar lekkere billen tegen me te rijden en ik wou haar toen lekker gaan neuken en voor ik het wist was de zaal weer helemaal vol, geen probleem dat ze komen kijken hoor maar kom niet te close!!! Op het moment dat ik haar begon te neuken stond er 1 aan zn pik te trekken en raakte mij ook steeds....Mensen ff voor de deuidelijkheid...er zijn ook Hetero mensen aanwezig die helemaal geen zin hebben om een pik tegen zn arm of op zn been te voelen en gelijk kreeg ik een slappen en kon haar niet meer verder neuken waar ik heel erg van baal!!!
Heb haar in ieder geval wel klaar kunnen vingeren en voelde haar spuiten.
Ben toen maar ff wat gaan drinken en zag een dame in de Gay zaal liggen met lekkere volle grote tieten....nou toen heb ik ff met haar tieten gaan spelen op op haar boobs gespoten.

Ben al een paar keer geweest in de bios en had nog nooit zoveel stellen megemaakt en mannen natuurlijk, was wel lekker druk en een leuke avond.
Wel jammer dat sommige mannen geen ruimte gunnen aan de stellen en aan de mensen die ff bezig zijn.

Afz Antonio
Hot Peanut
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 feb 2009 01:41
Geaardheid: hetero
Locatie: Midden-Nederland
Contacteer:

Re: Over Vrijdag

Bericht door Hot Peanut »

Ik ben het helemaal met je eens. Ik was er ook afgelopen vrijdag en het was een hele leuke en geile bijeenkomst met de stellen die er waren die avond. Alleen hadden een aantal heren zichtbaar moeite om zichzelf een beetje in bedwang te houden zodra er ook maar een beetje vrouwelijk bloot in beeld kwam. Als een stel geile, kwijlende honden werd en dan geduwd en getrokken om maar vooral vooraan te kunnen staan zodat er af en toe nauwelijks ruimte was voor de stellen om lekker met elkaar en een aantal heren aan de gang te kunnen. Dit was wel een minpuntje die avond maar verder was het een zeer geslaagde en gezellige nieuwjaarsreceptie. Wat mij betreft mogen dit soort avonden vaker georganiseerd worden.

Tot slot wil ik nog even een complimentje geven aan de zeer mooie brildragende dame met het lange, donkere, krullende haar in het Marlies Dekkers setje. Tsjonge zeg, jij weet precies hoe je een man EN vrouw goed weet op te winden. Ik hoop je nog een keertje bij Erotica tegen te komen.
cazzo
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 okt 2008 07:41
Geaardheid: homo
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Over Vrijdag

Bericht door cazzo »

Ben het helemaal mee eens.

En met name wat ik even kwijt wil is.... dat mensen eens door moeten hebben dat als er 2 mensen met elkaar iets willen doen dat je ze dan ook laat , tenzij ze het aangeven.

ook is het zo dat sommige mensen het helaas niet door hebben dat als je geen intresse heb dat ze toch achter je reet aan blijven lopen.

Volgens mij is lijkt het me wel duidelijk als iemand niet of wel wilt

laterz
bert_jr
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jan 2009 14:06
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Over Vrijdag

Bericht door bert_jr »

Heel erg jammer dat ik er niet bij kon zijn... de vrouw was thuis :P

Hopelijk snel een herkansing :)
flipsofie
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 mar 2009 16:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Over Vrijdag

Bericht door flipsofie »

Peanut,
de vrouw warover jij spreekt is de vrouw van het stel MenR.
Een lekker en leuk stel wat de cinema met enige regemaat bezoekt.
Inderdaad een heerlijke vrouw, we hebben er al eens lekker kennis mee kunnen maken.

groeten Flipsofie.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten