Kijken en bekeken worden.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Roberto
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 nov 2009 15:17
Contacteer:

Kijken en bekeken worden.

Bericht door Roberto »

Mijn vriendin wordt enorm horny als ze bekeken wordt door een ander stel (len) en wellicht een paar fatsoenlijke niet opdringerige mannen.
Ze kickt vooral op het feit dat anderen opgewonden raken van haar heerlijke
rondborstige lijf maar daar niks mee mogen doen. Die geilheid reageert ze op mij af. :roll:

Voor de alleengaande mannen geldt duidelijk kijken op afstand. Ze kleedt zich graag netjes voor het oog, maar daaronder lekker geil aan met hoge stiletto's, kousen en wil dan graag als eerste de leiding door mij te berijden totdat ze veelal spuitend klaarkomt. Daarna keihard diep van achteren. Welk stel(len) vindt het geil om met ons een keertje op de bank achter elkaar op te hitsen, niet te bang zijn voor een verdwaalde hand van ons beide, op deze manier en daar ongegeneerd met elkaar gigantisch klaarkomen. We vragen Jan om in ieder geval voor een paar handoeken en een dwijl te zorgen met wellicht een kop koffie .
:mrgreen:
Gebruikersavatar
Pennevogel
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 nov 2009 21:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: 0000000000
Contacteer:

Re: Kijken en bekeken worden.

Bericht door Pennevogel »

Als man vind ik 't altijd weer ontzettend geil als ik dit soort berichten lees of soms ook daadwerkelijk mee maak. Gelukkig weet ik van mijzelf dat ik me dan in kan houden en pas actief ga meedoen als ik word uitgenodigd. Op mij heeft 't altijd een negatieve uitwerking als ik een stel wilde kerels op een vrouw af zie duiken zonder ook maar een greintje respect. Haak dan altijd af. Al sinds jaar en dag is mijn insteek: van en met elkaar genieten op basis van wederzijds respect, discretie, wederzijdse instemming en gelijk-waardigheid. Een verkennende of onderzoekende mannenhand hoeft geen probleem te zijn. In tegendeel!
edhunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 13 dec 2008 22:12
Geaardheid: bi
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: Kijken en bekeken worden.

Bericht door edhunter »

nou ik kan me wel inhouden hoor ben erg benieuwt wanneer jullie komen
zal graag toekijken

groetjes
Ed
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten