Dat is naar ons idee ook aardig gelukt. Ik heb mijn mannetje lekker gepijpt in de bios en hij mij lekker gevingerd. Was toch wel wat onwennig hoor zo tussen al die geile mensen (mannen want helaas geen andere vrouwen

Wel meer geile mannen die zich lekker aan het aftrekken waren, gezien dan de eerste keer. Hebben wij beide wel wat mee om naar te kijken, helaas hadden we bij enkele mannen nog niet de moed om aan te spreken of uit te nodigen..... maar wie weet een volgende keer. Twee keer een lege darkroom binnen gegaan die ook binnen enkele seconden redelijk was gevuld na onze binnenkomst, voor ons wel heel spannend maar ja we zijn nog geen doorgewinterde bezoekers hé

We werden wel heel geil en toen mijn mannetje me lekker wilde gaan neuken in de darkroom, werd een van de mannen ons toch even te direct zeg maar.
We zagen er toen toch maar even van af, voelde voor ons zeker niet prettig. De andere mannen bleven op een, voor ons goede afstand, alle complimenten daarvoor.
Het is ook zeker niet dat we geen contact ofzo met anderen willen maar soms kan het voor de vrouw even te bedreigend/te snel gaan.
Tussen de mannen zaten er twee tussen die ons wel opvielen, de een wat jongere man en de andere stond voor ons op het pleintje even heerlijk aan zijn dikke pik te trekken. Waren nog even te verlegen om daar op te reageren. Toch bedankt daarvoor

Groetjes Gerald en Dagmar