Wie helpt ons?????

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
gerald en dagmar
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jan 2010 20:35
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Groningen
Contacteer:

Wie helpt ons?????

Bericht door gerald en dagmar »

Wij zijn van plan om binnenkort weer een bezoek te brengen aan de ec.
We zijn 2x eerder geweest, dit was erg leuk en spannend, maar helaas is er behalve wat kijken en voelen verder niets gebeurd. Om er misschien de volgende keer wat meer te beleven willen we graag een aantal ideeën van jullie kant horen. Wij zijn een stel van begin 30, waarvan de man (als het gevoel goed is) wel eens door een andere man genomen wil worden. De vrouw weet niet of ze ook iets met een vrouw zou willen doen, maar je weet maar nooit. Zijn er mannen of stellen die ons een leuk en geil voorstel kunnen doen om ons nogmaals naar de ec te laten komen :P Stuur ons een pb met jou/jullie geile voorstel, en wie weet treffen we elkaar eens.

kus dagmar en gerald
keesje
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2010 22:13
Contacteer:

Re: Wie helpt ons?????

Bericht door keesje »

hallo dagmar en gerald,
dagmar in sexy lingerie laat je gebruiken als een sletje geblindoekt gebonden aan het kruis, geilen in de filmzaal met z'n drieen is ook lekker, moeten afspreken want via het forum is het veel te druk !!
Ben 42 super geil, grote pik en zie er goed uit .
gr. Kees
edhunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 13 dec 2008 22:12
Geaardheid: bi
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: Wie helpt ons?????

Bericht door edhunter »

die blinddoek klinkt niet slecht

maar zijn jullie op zoek naar ervaringen voor hem of voor jullie allebei?

groetjes
ED
gerald en dagmar
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jan 2010 20:35
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Wie helpt ons?????

Bericht door gerald en dagmar »

Persoonlijk hebben we beide niet zoveel met een blinddoek. Ondanks dat het wel geil klinkt, laten we dat graag aan de anderen over. Zien graag wat we doen. :P :P
Wat we precies willen, dat is misschien wel net het puntje, thuis willen we wel een lekkere vent erbij voor ons beide. Denken we aan pijpen door ons beide, en dat Dagmar lekker geneukt wordt, door beide mannen dus.
Maarja dan zijn we in de EC en het is niet dat we dat dan niet meer willen maar hoe begin je en wat kan je doen he????
Daar schiet onze fantasie dus even te kort. Hopen dus op geile en lekkere ideeen om over na te denken thuis en om deze dan bij een volgende bezoek misschien wel werkelijkheid te laten worden.
Zijn met andere woorden dus nog een beetje bleu en voorzichtig maar willen het zeker :P :P


Groetjes Dagmar en gerald
keesje
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2010 22:13
Contacteer:

Re: Wie helpt ons?????

Bericht door keesje »

gerald en dagmar
laat jullie fantasie zelf eens spreken wat zouden jullie zelf graag willen ?
bij welke gedachten wordt je geil, laat het me svp weten desnoods wil ik het met jullie bespreken dan komen we er zeker uit.
bijvoorbeeld: binnen alleen met geile lingerie onder jas, het sletje spelen, onderdanig zijn of dominant, uitdagend naakt rondlopen, opelijke trio, sandwitch.
gr. Kees
2BIG2handle
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mar 2010 23:54
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: Wie helpt ons?????

Bericht door 2BIG2handle »

PB'tje verstuurd, XXX
koja1658
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2010 23:10
Contacteer:

Re: Wie helpt ons?????

Bericht door koja1658 »

hoi klinkt erg spannend en om mee te doen , jullie mogen mij allebei wel lekker pijpen , en hoop wel te horen wanneer jullie er zijn ,zal mijn best doen om aanwezig te zijn , herkenning is dat ik een ringetje te veel heeft , groet xxx
koja1658
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mar 2010 23:10
Contacteer:

Re: Wie helpt ons?????

Bericht door koja1658 »

en om te begiinen kom de dame naast mij zitten en we beginnen samen wat te strelen en te voelen en dan kom jij op je knieen voor mij zitten en dan buigen jullien allebei naar mij en het ijs is gebroken en de rest kom vanzelf denk ik zo xxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Hellchef en 58 gasten