roos

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: roos

Bericht door Vinroo »

Hoi Sander & raysa,

We waren er idd allebei afgelopen week en dat de 2 dames toevallig dezelfde naam hebben, is idd een beetje verwarrend, maar er zullen vast nog wel meer Vincents, Sanders, en Rozen zijn op deze wereld, toch? (misschien kun je dan beter de naam raysa aanhouden ipv 2 verschillende namen gebruiken, dat scheelt alweer een roos op het forum ;) )
En dat jullie de oproep op het forum gedaan hebben, klopt ook, dat kan ook iedereen lezen. Prima toch?
Dat je/jullie dan aan t eind van jullie bericht zeggen : " laat dat even duidelijk zijn!" ....klinkt wel heel erg onaardig hoor!
Denk dat we allemaal om dezelfde reden in Ec zijn....kunnen we t maar beter gewoon gezellig houden!

Groetjes Vin & roos


Sander en raysa schreef:Laten we even duidelijk zijn. Ook ik heet roos/raysa en krijg het idee dat sommige mannen mij met Vincent zijn roos verwarren.
We waren er allebei afgelopen week.
En ik/wij, Sander en raysa waren degenen die de oproep in het forum gedaan hadden.
Laat dat even duidelijk zijn.

Succes verder, roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
pavus1
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 aug 2009 13:12
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: roos

Bericht door pavus1 »

Ik wil mij hier graag bij aansluiten. Op mij was dit ook minder vriendelijk over gekomen. Laten we toch vooral genieten van elkaar.
Dus mochten jullie binnenkort langs komen, stuur dan maar een pb. Want genieten wordt het dan zeker. Groetjes xxx Paul
52 jr maar nog zo nieuwsgierig en geil als 16, met een lichte voorkeur voor vollere dames, maar elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien
Sander en raysa
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 feb 2010 20:28
Geaardheid: bi
Locatie: omgeving Hoofddorp
Contacteer:

Re: roos

Bericht door Sander en raysa »

Sorry dat ik de woorden herhaalde aan het begin en het eind van mijn tekst.
Lijkt me niet dat we op alle woorden moeten gaan letten want dan kan ik her en der ook wel reactie gaan geven over niet vriendelijk reageren naar mannen toe die het goed bedoelen als ze in de cinema zijn.

En nogmaals sorry, mijn naam is al jaren roos, overal en die ga ik toch echt niet veranderen. Wel bijzonder eigenlijk. Tot 2 keer toe dezelfde namen van mensen die die middag aanwezig zijn geweest. Ja ook Vincent dus. Over verwarring gesproken.

En pb's over wanneer we weer komen, ga ik niet aan beginnen. Dan kan ik daar een heel aparte lijst van bij gaan houden. Dan moet je wel een heel bijzondere reden hebben. Maar goed, je kan altijd proberen op onze vriendenlijst hier te komen.

Dus, even goede vrienden, opmerking was niet rot bedoeld. Merkte gewoon dat de ene roos met de andere roos verward werd. En korrels zout hou ik niet van.

Groetjes roos van Sander
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten