Vin & Roos meets B & E

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
B & E
Contacteer:

Vin & Roos meets B & E

Bericht door B & E »

Na het ontstaan van een leuk contact op de achtergrond was het dan zover.

Afgesproken met Vin & Roos om elkaar te treffen in de cinema, met in het achterhoofd de stoute plannetjes van Vin en mijzelf. E. was zoals altijd weer erg nieuwsgierig want meer dan dat er een afspraak was wist ze niet en het lukte me wederom om tijdens de autorit haar met heel veel woorden niks te zeggen. :mrgreen:

Onderweg erg druk en iets later dan gepland kwamen we aan in de cinema. Bij binnenkomst troffen we Vin en Roos en na een korte kennismaking namen we gauw nog even koffie. Leuk gebabbeld en lekker gelachen vooraf en de spanning liep op en werd voelbaar. Kluisjes waren gelukkig voldoende beschikbaar en al gauw stonden de meisjes nagenoeg naakt elkaar te betasten.

Zonder enige woorden nodig te hebben hadden Vin en ik beide een blinddoek bij de meisjes omgedaan en toen kon het geile festijn losbarsten. De meisjes vleiden we neer op het matras en daar gingen ze steeds verder. Strelen werd vingeren, vingeren werd zoenen, zoenen werd likken en onder leiding van de 2 heren, dreven de meisjes elkaar steeds verder op .

Enige hilariteit ontstond toen Vin E. een vibrator in haar handen duwde om Roos mee te bewerken. Gezien de meisjes beide geblinddoekt waren en E. dit attribuut niet kende maakte dat ze schrok. Na enig lachen wisten de meisjes elkaar prima te helpen tot groter genot en zo werd het ijs steeds verder gebroken.

Mijn geliefde tas met attributen was uiteraard weer mee en gedurende het hele gebeuren kon ik het niet laten de tepel van Roos van enige cupping te voorzien terwijl E. heerlijk aan de andere tepel van Roos zoog terwijl ze zachtjes het klitje van Roos vingerde en Vin haar verder bewerkte met de eerder genoemde vibrator.

E. werd gecollard en van polsboeien voorzien en op 1 hand na vastgeketend waardoor haar bewegingsvrijheid behoorlijk beperkt was geworden. Mijn zweep vond de borsten van E. en de billen van Roos. Nadat Roos op haar had gelegen en de meisjes elkaar oraal hadden verwend op verzoek en aanwijzing van de heren werd het tijd te verkassen naar de hetro filmzaal.

Toen ik daar met E. binnen was moesten we er heel even uit en bij terugkomst werd Roos behoorlijk onder handen genomen door een door Vin aangewezen heer voor in de cinema bij het matras. E. werd er naast gezet en wederom de opdracht om zich te vingeren voor in de zaal met zicht op het publiek, net zoals ze dat afgelopen zaterdag moest doen. Dit blijft moeilijk en na haar enige tijd gestuurd te hebben met de zweep, heb ik haar uit deze opdracht verlost.

Ondertussen had Vin zelf het heft overgenomen van de eerder genoemde heer en Roos werd flink door hem geneukt waarbij ze zich duidelijk diende te tonen voor de hele zaal. Uiteindelijk eindigde de meisjes op het matras tegenover elkaar terwijl ze beide geneukt werden door de heren.

Vin ging verder en nam zijn Roos mee naar de darkroom om haar daar in de kooi op te sluiten. Ik bleef nog even en zette E. met haar voetjes op de grond en haar billen op het matras om haar daarna spuitend klaar te vingeren.

Vervolgens vonden ook wij onze weg naar de darkroom. Roos stond daar nog in de kooi en door de drukte kon ik niet goed zien wat er gaande was. Al gauw stond E. aan het kruis vast met een balletje in haar mond waaraan ik enige touw had geknoopt zodat de ruimte om haar hoofd te bewegen dermate was beperkt dat ze alleen nog maar haar hoofd omhoog kon houden. Vervolgens heb ik een van de aanwezige heren haar laten betasten.

Na enige tijd voegde Vin en Roos zich ook weer bij ons waarna het spektakel doorgang kon vinden. E. stond vast aan het kruis en Roos stond tegenover haar. Ik was zelf achter Roos gaan staan en haalde haar handen van E. af en hield die stevig vast terwijl de meisjes gedwongen werden naar elkaar te kijken, terwijl ze, zoals vaker die middag, met de juiste woorden bewust werden gemaakt van de sletjes die ze zijn, een erg intiem moment. Mijn zweep vond onderwijl diverse malen de lichamen van beide meisjes.

Roos werd daarna nog flink afgeneukt door Vin en daarna was het tijd dat E. Roos spuitend klaar ging vingeren waarna de meisjes beide met de rug tegen de muur spuitend werden klaar gevingerd door Vin en mijzelf.

Samen met E. verliet ik de darkroom waar Roos onder bezielende leiding van Vin nog het nodige kabaal maakte. Terwijl ik met E. weer bij het matras stond bereikte mij de vraag of we met zijn 4 en hadden afgesproken of dat het spontaan was ? ...

Direct antwoordde ik gevat, nou die vrouw met dat donkere haar dat is mijn zus enne... De stilte die eventjes viel, waarin de complete verbijstering voelbaar was was erg leuk

Even later waren ook Vin en Roos weer op het matras waar we de meisjes verder afgeneukt hebben tot het tijd was om naar huis te gaan.

Al met al een heerlijk middag waarbij het fantastisch was te zien hoe de gezonde spanning van de meisjes veranderde in ongegeneerde geilheid.

B.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
B & E
Contacteer:

Re: Vin & Roos meets B & E

Bericht door B & E »

Lieffie, wat heb je het toch weer prachtig omschreven! Intens genoten vanmiddag, het was bijzonder! Ik hou van je,
E.
Vanaf mijn voetstuk draag ik haar op handen.
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Goedenavond mensen,

Na een heerlijke ontzettend geile middag, dacht ik, ik zal eens een mooi verslag maken. Dus na ongeveer een uurtje op mijn toetsenbord geknoppenbonkt te hebben, duwde ik het knopje "voorbeeld" in. Daarop kreeg ik de melding dat ik me eerst moest aanmelden, ik niks te beroerd,dacht nog wel, dat ik me al had aangemeld, maar goed, ik meld me (weer) aan en ja hoor.......................weg verslag :evil: :evil: :evil: ik op de de pijl duwen van "vorige" kreeg ik de melding "pagina verlopen" :evil: :evil: :evil: Echt weg dus m'n verslag, anderhalf uur verder ondertussen :evil: :evil:
Maar goed, ik zag ondertussen dat B al een heel mooi verslag had geschreven (bedankt B), waar ik me helemaal in kan vinden ;) Het was inderdaad een heerlijke middag met de dames, ppff.
Ja ik hoef eigenlijk niks meer te vertellen, het verslag klopt gewoon. de dames zijn geweldig lekker bezig geweest.
Roos, schat, je bent voor mij een droomvrouw, heerlijk, mooi, lekker en lief en op z'n tijd heerlijk onderdanig aan mij :!:

Bedankt schat.
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Na een zo goed als slapeloze nacht, zenuwslopende ochtend en tergend lange rit voor mijn gevoel, waren we vanmiddag iets voor 1 dan eindelijk in EC aangekomen....Ik wist een beetje wat me te wachten stond, het enige wat ik eigenlijk zeker wist, was dat ik me weer zou gaan overleveren aan Vin en dat het wederom een spannende middag zou worden. Dat er wat bekokstooft was, was me ook wel duidelijk na een MSN gesprek tussen Vin en B.
Het hele verslag van deze geile en spannende middag staat hierboven al te lezen en daar zal ik jullie dan ook niet mee vermoeien. :?

Vin, ik ben blij dat we elkaar gevonden hebben een paar jaar geleden en ik vind het super dat ,wat jij direct al zag in mij, in me wakker hebt gemaakt.
Ik vind het heerlijk om me aan je over te leveren ,omdat ik weet dat je heel veel van me houdt en zuinig op me bent (al voelt het soms anders, zoals vanmiddag, mn buik mn buik ;) )

Kus van je schatje voor altijd (en je sletje voor af en toe)

Love you ld,

roos xxx
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten