Afgelopen zaterdag had ik lekker zin om naar EC amersfoort te gaan en ja om een uur of 2 stapte ik daar danook lekker naar
binnen, Netjes gekleed in mijn favo kleding zwart jurkje wit schortje.
Er was al een stel lekker bezig op het grote bed veel mannen er om heen.
Die dame was echt lekker bezig zoog veel mannen af en dat zonder te morsen mmmm
Ook had een enkeling geluk dat hij mocht neuken.
Later bleek dat het voor hun de 1e x was , nou die mogen vaker komen ..
Heel attent vond ik een aantal mannen die haar netjes bedankten voor haar aanwezigheid.
Zelf was ik lekker wat heen en weer aan het lopen.
Later kwam er nog een stel binnen die na een poosje lekker bij de gloryholes op de gyno stoel ging liggen ( de dame)
en ook zij was super bezig compliment voor de man van het stel die netjes aangaf dat de dame ging squirten en het ook
zelf weer even netjes opruimde! '
Na een tijdje ging ook dit stel weer huiswaarts ( kom maar gauw weer) .
MM daarna was het zowaar nog mijn beurt ook in de gloryholes ik kreeg daar een mooie lul doorheen en hij kwam al heel snel
klaar en ja hoor mijn hele schortje zat onder dank je.
Gelukkig kon ik in mijn locker bij mijn tas en ja hoor ( als of ik het wist) gelukkig had ik daar nog een schortje
maar een vriendelijke jongeman nam mij al snel mee naar de darkroom en ook dit schortje was al snel weer vies.
wat een heerlijke middag.
S'avond ben ik ook nog vergelijkend onderzoek wezen doen ,en ben ik ff naar Marylin in Hilversum geweest.
Ik heb daar precies een 10 minuten binnen geweest , erg veel kleine kamertjes is niet mijn ding, het personeel
was super vriendelijk. Maar voor mij nee dank u.
groetjes en veel plezier iedereen.
juliatv XXX
zaterdag 2 augustus
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten