Maandag een party?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Mister Snikkel
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2015 12:46
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Maandag een party?

Bericht door Mister Snikkel »

Ik heb gehoord dat er een party maandag in Amerfoort is? Ik moet van ver komen, dus kan iemand mij vertellen of het klopt?
Het zou een dag worden met mysterieuze vrouwen :roll: Zijn dit "dames" of te wel heerlijke mannen of zijn dit echte "dames"
Ik wil graag die kant op komen. ik hoop dat iemand hier op reageer. Geen PB, want ik kan niets openen.
Geile groetjes.
Gebruikersavatar
Harry van Achteren
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 okt 2015 09:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door Harry van Achteren »

Hey Mister Snikkel,

voor zover ik weet, is er idd een party............ :roll:

Ik ga zo richting Amersfoort en laat mij eens lekker verwennen :oops: :oops: :oops:

Wie weet tot zo 8-)

xxx
sprinter80
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 mar 2013 11:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door sprinter80 »

hoe laat begint deze party
Gebruikersavatar
Harry van Achteren
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 okt 2015 09:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door Harry van Achteren »

Nou mister snikkel..................


Er is wel degelijk een feestje hier hoor 8-)

Niet normaal meer. De ene is nog mooier, natter, en heter dan de andere :oops:
Nu ff op adem komen en dan vlug weer terug :roll:

Laterzzzzzzz xxx
NiceBoy28
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jan 2015 01:19
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door NiceBoy28 »

Feestje vanav nog bezig??
lekkersletje
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 apr 2014 22:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door lekkersletje »

Nou mannen. Was niet de bedoeling dat jullie hierachter kwamen..

Nu verwachten we wel mooie verslagen natuurlijk! Zonder namen!!!!
LekkerPaar
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 jun 2009 15:38
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door LekkerPaar »

Ik wacht ook met spanning op de verslagen van deze heerlijke middag.

Xx
Gebruikersavatar
cbr motorstel
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 sep 2014 13:01
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door cbr motorstel »

Degene die zich niet hebben afgemeld zijn op de volgende PARTY niet meer welkom
Gr M
Gebruikersavatar
Murphy's Law
Berichten: 64
Lid geworden op: 07 sep 2014 12:56
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amsterdam

Re: Maandag een party?

Bericht door Murphy's Law »

lekkersletje schreef:Nou mannen. Was niet de bedoeling dat jullie hierachter kwamen..

@ Lekker Sletje; ik zag 't staan en dacht: zal ik aan de bel trekken - maar toen dacht ik ach, waar bemoei ik me mee, ze zien het zelf ...ik denk teveel ;)

@Loodgieter H: Van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal; ik hoop dat er nog wat van je mijlpaal over is :P

@CBR: de meesten reageren met de broek op de knieën, gaan na gedane zaken voetbal kijken en vergeten het hele gebeuren. Da's altijd overal zo met die mannen :roll: ....Maar ik begrijp dat er een vervolg komt? Niet iedereen zit zo stevig in elkaar als de Loodgieter, wellicht is het verstandig als ik de volgende keer ook een kijkje kom nemen. Ik kan buitengewoon goed reanimeren 8-)
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door LeerMeester »

Verbazend hoe weinig bedankjes hier staan!
Je zou denken dat iedereen die niet op de hoogte was en daarom ook niet uitgenodigd hier wel jubelend een verslag zou schrijven en Harry van Achteren hartelijk zou bedanken...
Mister Snikkel hoopte nog op lekkere Heren nou die waren er dankzij deze oproep in overvloed....
Daarom Namens mij hartelijk dank voor het verstieren van een initiatief wat erg gaaf had kunnen zijn...

Op een gegeven moment zag ik een oproep van Motorstel die dames vroeg om Loodgieter eens te laten ervaren wat het is om een gang-bang mee te maken, voornamelijk uit dank voor wat hij de dames altijd geeft op zeer gepaste en prettige wijze.
Deze happening was enkel en alleen bedoeld voor Loodgieter, en omdat wij nog niet iets met loodgieter ondernomen hadden heb ik mijzelf en g-sub daar buiten gehouden.
Wel had ik mij op het onderwerp geabonneerd leuk om te volgen en hopelijk achteraf de verslagen te kunnen lezen...
Veel heren hadden interesse zo bleek het, maar om alles in goede banen te kunnen leiden en de dames niet aan een overschot aan heren te bedelven werd de datum geheim gehouden!!
Op een gegeven moment melde lekker sletje dat ze achter af wel wilde weten dat ze was geweest en vroeg of er meer heren zouden komen omdat ze kennelijk bang was dat loodgieter het aantal dames niet aan zou kunnen...
Hierop kwam al snel de reactie dat loodgieter een aantal heren uit zijn "team" zou uitnodigen om te zorgen dat geen van de dames te kort zouden komen.
Mijn interesse werd zoals jullie zullen begrijpen wederom gevoed...
Ondanks dat ik een heerlijke vrouw tot mijn beschikking heb lijkt het mij ook leuk om eens te genieten van onbevredigbare andere dames...
Het lot was mij gunstig gezind, motorstel deed nogmaals een oproep voor dames die mee wilden doen om het loodgieter erg lastig te maken...
Dus er maar een pb'tje aan gewaagd en aangegeven dat ook ik wel zin had om mee te doen en uiteraard g zou mee brengen voor de feestvreugde van loodgieter te verhogen!
Meer dan 15 dames zouden er komen, dus samen met de evt begeleiders van de dames, loodgieter het eerste uur en zijn team er na was een garantie voor veel nieuwe contacten, en genot.
Ja ook contacten!!! dat was uiteindelijk mijn grootste motivatie nieuwe gezichten en juist nieuwe stellen ontmoeten...
Maandag ochtend vroeg op pad gegaan met goede zin, 12.00 zou het beginnen 12.00 ging ook EC open.. dus 11.45 stonden wij voor de deur, samen met nog twee andere dames en motorstel, een vijfde dame zou iets later komen..
Net voor 12.00 kwam ook loodgieter, hij mocht samen met de dames al vast naar binnen om wat sexyer kleding aan te doen en te douchen.
Wij heren moesten ons even in de winkel vermaken met het kijken naar het uitgebreide assortiment wat EC te bieden heeft..
Het kwam al aardig op gang, de ene heer naar de andere ging naar binnen, zeker normaal op een maandag middag zoveel heren...
Intussen ik maar wachten iets wat ik niet zo leuk vind aangezien ik liever bij mijn sub ben...
Maar ja wie a zegt zegt ook b... althans dat zou je denken.. :? .
Het duurde en duurde, tot ik maar het initiatief nam ook al die andere heren maar te volgen..
Samen met lootgieter in de hetero cinema gezet want het wachten was nog op 6 andere dames.....
Ze zijn helaas nooit komen opdagen, waarom ik heb geen idee... :?:
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze geen zin hadden in de enorme drukte die zou komen..
Achteraf bleek namelijk dat niet alleen Mister Snikkel op de hoogte was maar dat het in Hilversum als een lopend vuurtje was gegaan dat er in Amersfoort een speciale middag zou zijn....
Het resultaat, 5 dames en meer dan 30 mannen......
nu zou ik hier het verslag verder kunnen schrijven, een verslag van een hele bevredigende en geile middag...
Want dat was het voor loodgieter, de dames en de aanwezige heren...
Echter door het lopen de vuurtje is de opzet helemaal mis gegaan....
Motorstel kan hier helemaal niets aan doen dus hun valt niets te verwijten, maar het ligt er vermoedelijk aan dat mede hierdoor veel vrouwen zijn weg gebleven omdat ze er op deze manier geen zin in hadden.. ( denk ik hoor want ik heb niemand gesproken of er over gehoord..).
Helaas was het voor mij weer politie agentje spelen...
Mannen die volledig gekleed dachten mee te kunnen betasten en wroeten aan en in lichaamsdelen van ontklede vrouwen...
Mannen die niet het fatsoen hadden een vrouw op adem te laten komen nadat ze meerdere malen was klaar gekomen en het snot voor de ogen had staan...
Maar gewoon dachten dat ze de zoveelste in de rij waren dus het "recht" hadden om er ook maar even overheen te gaan...
Dan is het noodzakelijk dat een vrouw die ietsje minder mondig is word beschermt en begeleid, niet te spreken over de noodzakelijke controle of er wel condooms worden gebruikt.....
Erg jammer allemaal......
Ben ik nu teleurgesteld omdat ik zelf niet mee heb kunnen doen, nee in het geheel niet...
Achteraf heb ik genoten van g, hoe zij alles heeft ondergaan en hoe geil ze is genomen door de heren die wel goed en netjes met haar omgingen, en mij het respect van zeggenschap toonden...
Uiteraard heb ik zelf ook nog van haar kunnen genoten toen alles achter de rug was en iedereen die mee zou doen op het punt van naar huis gaan stond of al weg waren...

Maar door acties als dit onderwerp en daarnaast door het door vertellen van iets waarvan iedereen wist dat dat eigenlijk niet de bedoeling was, is mij wel het plezier ontnomen waar ik eigenlijk op had gehoopt..!
Daarvoor mij hartelijke dank!
Het zorgt er namelijk voor dat stellen die normaal gesproken actief zijn en hun acties graag delen, niet meer zo snel opnieuw iets op deze schaal ondernemen of initiateren...

teleurgesteld? ja dus...
In de mensen die de datum hebben doorgespeeld,
In de vrouwen die zonder melding niet zijn komen opdagen,
En in de heren die nog steeds niet snappen dat veilheid en fatsoen en begrip voor de vrouwen die zo vriendelijk zijn om hun geilheid met hun te delen noodzakelijk is voor vele leuke andere initiatieven in EC..!

Vandaar dat ik het verslag van de rest van de super geile middag niet in dit onderwerp ga schrijven...

Kom ik nog terug?
uiteraard! al met al hebben wij wel genoten en het naar ons zin gehad...
En dat is het voornaamste! gal spugen is makkelijk, maar je hebt het uiteindelijk zelf in de hand om er het beste van te maken en dat hebben we wel gedaan samen met vele leuke vriendelijke heren!!!

LeerMeester}g{

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten