Maandag een party?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Murphy's Law
Berichten: 64
Lid geworden op: 07 sep 2014 12:56
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Amsterdam

Re: Maandag een party?

Bericht door Murphy's Law »

Ja hier was ik dus al een beetje bang voor. Jammer - ik hoefde er zelf niet bij te zijn maar gunde het de loodgieter van harte - tis een goeie gast, dus...

Moraal van dit verhaal: Je kunt zoiets niet geheim houden, er zijn altijd wel een paar sufkutten die hun kop niet kunnen houden.

Overigens is het wegblijven zonder bericht door stellen helaas gemeengoed in de EC. Ik heb enkele keren afspraken gemaakt met stellen waarvan de man bi; er is nog nooit iemand komen opdagen, geen van allen nam de moeite om even een pbtje te sturen om het af te zeggen, ook een ongeruste vraag achteraf mijnerzijds of er wellicht iets ernstigs gebeurd was bleef onbeantwoord.


M.
Gebruikersavatar
cbr motorstel
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 sep 2014 13:01
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door cbr motorstel »

Leermeester weet je zeker dat het in Hilversum ook bekent was, want dan weten wij bijna zeker wie het heeft rond bazuint.
Dan kan ik diegene erop aanspreken
wij wachten met iets te schrijven over deze dag omdat we loodgieter zijn verslag afwachten.
Wij hopen dat zowel jij als G toch nog hebben genoten en zouden het leuk vinden jullie nog eens te ontmoeten.
En ja wij liepen te balen dat er vrouwen en stellen die definitief hadden toegezegd te komen niets hebben laten horen ook niet achteraf.
Ook zijn we erachter gekomen dat veel stellen niet bestaan maar mannen alleen zijn, zielig dat ze daarom moeten liegen.
Maar dan hebben ze wel zekerheid dat er vrouwen aanwezig zijn.
Het liefste zou ik ze bekend maken zodat anderen er niet intrappen met ze af te spreken , als er een oproep van sommige op het forum staat en hun reageren, dan stuur ik die mensen een pb dat ze niet met een stel te maken hebben maar een man alleen.
frankvanwielen
Berichten: 218
Lid geworden op: 02 dec 2012 12:33
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door frankvanwielen »

Heel goed m van CBR motorstel! En jammer te lezen dat Leermeester soms "weer politie agentje" moest spelen... Sommigen leren het nooit blijkbaar. Gelukkig ben ik normaal opgevoed en vraag ik netjes toestemming aan de Meester voordat ik wat dan ook met Sub-G deed. Gelukkig kreeg ik van beiden toestemming en ik mocht haar in de filmzaal heerlijk klaar likken. G heeft daarvan zeker genoten! Maar voordat ik meer schrijf geef ik Loodgieter de ruimte zijn verslag te schrijven. Daarna zal ik ook wat uitgebreider delen hoe leuk het was. Loodgieter: ga je gang!
:D
Frank
Try me, you'll love it! :)
lekkersletje
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 apr 2014 22:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door lekkersletje »

Ook hier gaat er geen verslag gemaakt worden als er geen verslag komt van een aanwezige man. Het was een heksenketel, teleurstellend en had zoveel leuker kunnen zijn.

M, ik zit vaak in Hilversum en weet wie het aan iedereen loopt te vertellen. Deze persoon is erg dom, en iedereen trapt in zn 'blauwe' ogen.

Mogelijk ooit een herhaling? Dan zonder mij.
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door LeerMeester »

Lieve M,

Ik reageer wel in een pb omdat ik jullie inzet en initiatief niet wil bedoezelen...!!
W/wij hebben echt genoten zoals ik al had aangegeven..
Maar een eerlijke reactie hoort er ook bij in mijn ogen.
Inmiddels een pb gehad waarin is aangegeven naar aanleiding van mijn schrijven dat er inderdaad een dame rechtsom keert heeft gemaakt bij EC door het overweldigende aantal heren.

Ik hoop dat ik niet verkeerd gelezen wordt, ja het was leuk, ja W/wij hebben genoten.
Het gaat er mij niet om dat het niet leuk was integendeel zelfs, maar om de gevolgen kenbaar te maken van het delen van een publiek "geheim".
Ik vraag me af waarom vanuit EC als je zelf aanwezig bent en mee doet, geniet en weet dat het al erg druk is nog even een berichtje te plaatsen op het forum?
Wat bereik je daarmee?
Wat is de meerwaarde voor de aanwezigen op dat moment?
Vraag op zijn minst aan de aanwezige dames of hun begeleiders of dat gewenst is...

" Murphy's Law" hoe toepasselijk is jouw forum naam... en ja je hebt helaas gelijk...

EC is openbaar en toegankelijk, vandaar ook het begrip wat ik ook probeer uit te dragen...

Nogmaals het was zeker een hele leuke middag, dat mijn verwachtingen anders lagen doen daar niets aan af.

Ook ik heb nog geen volledig verslag geschreven in afwachting van het verslag van loodgieter.. :lol:

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 304
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door arnhemse teaser »

Leermeester, motorstel en loodgieter...dank...voor de organisatie en de uitnodiging en wat mij betreft wel een leuke middag...
Misschien even te druk maar wel gezellig. Mooie en leuke dames en relaxte mannen..
Ik heb genoten van de dames en de middag.....
Jammer dat men niet discreet kan blijven maar ik vond het top....speciale dank voor de organisatrice :P
Groet Sem
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 304
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door arnhemse teaser »

Je hebt het super gedaan...thanxs
Sem

uote="cbr motorstel"]Degene die zich niet hebben afgemeld zijn op de volgende PARTY niet meer welkom
Gr M[/quote]
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door Benno2 »

Graag wil ik ook M en H bedanken voor het unieke initiatief. Ook veel dank aan de andere stellen en dames die er waren. En Loodgieter natuurlijk!
Jammer dat het niet zo is gelopen als gehoopt, maar ik vond het toch leuk.
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
homer37
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 apr 2015 15:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door homer37 »

hier een klein verslag van maandag 1 febr.

Maandag 1 februari had ik veel zin om naar de EC in Amersfoort te gaan,
Er is daar altijd wel wat te beleven.
Kom daar maandag de cinema binnen, hele hetero filmzaal vol met mannen, denk bij mij zelf wtf is dit en loop door naar de ruimte waar de kluisjes zijn. Doe het gordijn opzij en zie daar 5 mooie en aantrekkelijke vrouwen.
Er begint mijn iets te dagen, het zou toch niet het vrouwen gangbang feestje voor de loodgieter zijn.
Dat was het dus wel, wordt door de vrouwen naar de hetero zaal gestuurd, de vrouwen hebben nog wat te bespreken.
Na een kwartiertje komt een van de vrouwen de loodgieter op halen, hij moet een blinddoek om doen en wordt door de vrouw meegenomen naar de ruimte met het groten bed in het midden.
Hij moet op zijn buik gaan liggen, dan wordt aan de rest van de aanwezigen mannen uitgelegd dat het eerste uur de dames puur en alleen beschikbaar zijn voor de loodgieter, alleen als de loodgieter aangeeft dat hij niet meer kan mogen de rest van de mannen ook meedoen(uiteraard na goedkeuring van de aanwezige dames zelf).
Loodgieter licht op zijn buik met een blinddoek om, 1 van de dames pakt 2 zweepjes uit een tas en geeft loodgieter de opdracht om bij elke klap op zijn kont van 10 naar 1 te tellen,
De loodgieter is duidelijk onder de indruk van het hele gebeuren en begint van 1 naar 10 te tellen in plaats van anders om maar hersteld zich snel. Naar de tien klappen mag hij op zijn rug gaan liggen en wordt hij wordt hij overal betast en mag zijn blinddoek afdoen. 1 van de dames neemt zijn pik in haar mond een begint hem te pijpen hij kreunt van genot nu neemt 1 van de andere vrouwen het over en zo komen alle vrouwen aan de beurt. Loodgieter weet niet waar hij het zoeken moet en is toch behoorlijk onder de indruk van die mooi vrouwen dan gaat een van de dames op zijn pik zitten en gaat lekker op zijn pik op en neer, 1 van de dames gaat op zijn gezicht zitten en laat zich heerlijk beffen.
Ondertussen beginnen de maan rond het bed aardig geil te worden en besluit 1 van de dames om een andere man te gaan pijpen, loodgieter is nu behoorlijk moe en vraagt de rest van de aanwezige mannen te help.
Ik klim op het bed waar een erg mooie dame licht en voel haar borsten en vinger haar ze pakt mijn harde pik vast en begint me aftrekken na 10 minuten stop ze mijn harde pik in haar mond en begint me heerlijk te pijpen ik kom bijna klaar en haal mijn pik uit haar mond, ze pakt mijn pik weer af te trekken en kan het niet meer ophouden en kom heerlijk klaar.
Ik vinger de mooie dame nog even en merk dat ze klaarkomt, nu maak ik plaats voor de volgende man.
Kijk op de klok en zie dat het al ruim tijd is om weg te gaan, de tijd is voorbij gevlogen.
Terwijl ik mij aankleed geniet ik nog even van de aanblik van zoveel geile en neukende mens, aan het gekreun te horen geniet iedereen met volle teugen van dit alles.
Ik moet nu helaas gaan, maar een ding is zeker dit gaat bij mij de geschiedenisboeken in als 1 van de geilste momenten aller tijden en zal niet snel te overtroeven zijn.

Dus bij dezen alle dames die aanwezige waren BEDANKT uit de grond van mijn hart.

En hopelijk tot de volgen vrouwen gangbang.
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door LeerMeester »

homer37 ,

Mooi verslag, het is zeker een gedenkwaardige Maandag middag geweest...
Wie weet wat er uit voort komt....

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten