Maandag een party?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Nick007
Berichten: 373
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door Nick007 »

Gewoon bekend maken wie zich voordoet als stel ..........

Wij doen dit altijd :D :D

gr Nikki en Nick

Wij konden helaas niet maar hebben weinig gemist als ik dit zo lees...

cbr motorstel schreef:Leermeester weet je zeker dat het in Hilversum ook bekent was, want dan weten wij bijna zeker wie het heeft rond bazuint.
Dan kan ik diegene erop aanspreken
wij wachten met iets te schrijven over deze dag omdat we loodgieter zijn verslag afwachten.
Wij hopen dat zowel jij als G toch nog hebben genoten en zouden het leuk vinden jullie nog eens te ontmoeten.
En ja wij liepen te balen dat er vrouwen en stellen die definitief hadden toegezegd te komen niets hebben laten horen ook niet achteraf.
Ook zijn we erachter gekomen dat veel stellen niet bestaan maar mannen alleen zijn, zielig dat ze daarom moeten liegen.
Maar dan hebben ze wel zekerheid dat er vrouwen aanwezig zijn.
Het liefste zou ik ze bekend maken zodat anderen er niet intrappen met ze af te spreken , als er een oproep van sommige op het forum staat en hun reageren, dan stuur ik die mensen een pb dat ze niet met een stel te maken hebben maar een man alleen.
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door LeerMeester »

Nick007 schreef:Gewoon bekend maken wie zich voordoet als stel ..........

Wij doen dit altijd :D :D

gr Nikki en Nick

Wij konden helaas niet maar hebben weinig gemist als ik dit zo lees...

cbr motorstel schreef:Leermeester weet je zeker dat het in Hilversum ook bekent was, want dan weten wij bijna zeker wie het heeft rond bazuint.
Dan kan ik diegene erop aanspreken
wij wachten met iets te schrijven over deze dag omdat we loodgieter zijn verslag afwachten.
Wij hopen dat zowel jij als G toch nog hebben genoten en zouden het leuk vinden jullie nog eens te ontmoeten.
En ja wij liepen te balen dat er vrouwen en stellen die definitief hadden toegezegd te komen niets hebben laten horen ook niet achteraf.
Ook zijn we erachter gekomen dat veel stellen niet bestaan maar mannen alleen zijn, zielig dat ze daarom moeten liegen.
Maar dan hebben ze wel zekerheid dat er vrouwen aanwezig zijn.
Het liefste zou ik ze bekend maken zodat anderen er niet intrappen met ze af te spreken , als er een oproep van sommige op het forum staat en hun reageren, dan stuur ik die mensen een pb dat ze niet met een stel te maken hebben maar een man alleen.


Nick007,

Ik begrijp je reactie, maar de conclusie die je trekt is misschien iets te kort door de bocht.
uiteraard kan ik niet inschatten wat jullie wel en niet leuk vinden ga dat dus ook niet doen.
Ik ben in dit onderwerp alleen eerlijk geweest en heb bepaalde dingen aangekaart die niet geheel positief waren.
Ook dat hoort bij een evaluatie van iets wat geheel nieuw is.
Overall ben ik wel positief gestemd over 1 februari en ben blij dat W/wij wel hebben mee gedaan..
Of jullie iets gemist hebben? tja vele zinnen vele smaken...
Maar het was wel een heel leuk idee, en naar mijn smaak best geslaagd ondanks dat er het een en ander is mis gegaan...

Ik hoop dat degene die de schoen past deze ook aantrekt en in het vervolg anders met hele goede initiatieven omgaat..
Al doende leert men denk ik dan maar, en ga van het positieve uit...

Groetjes LeerMeester}g{

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Gebruikersavatar
Nick007
Berichten: 373
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door Nick007 »

Hoi Leermeester,

Het gaat hier meer om als je weet dat iemand zich voordoet als stel,

je dat beter openlijk bekend kan maken....


Gr Nick

LeerMeester schreef:
Nick007 schreef:Gewoon bekend maken wie zich voordoet als stel ..........

Wij doen dit altijd :D :D

gr Nikki en Nick

Wij konden helaas niet maar hebben weinig gemist als ik dit zo lees...

cbr motorstel schreef:Leermeester weet je zeker dat het in Hilversum ook bekent was, want dan weten wij bijna zeker wie het heeft rond bazuint.
Dan kan ik diegene erop aanspreken
wij wachten met iets te schrijven over deze dag omdat we loodgieter zijn verslag afwachten.
Wij hopen dat zowel jij als G toch nog hebben genoten en zouden het leuk vinden jullie nog eens te ontmoeten.
En ja wij liepen te balen dat er vrouwen en stellen die definitief hadden toegezegd te komen niets hebben laten horen ook niet achteraf.
Ook zijn we erachter gekomen dat veel stellen niet bestaan maar mannen alleen zijn, zielig dat ze daarom moeten liegen.
Maar dan hebben ze wel zekerheid dat er vrouwen aanwezig zijn.
Het liefste zou ik ze bekend maken zodat anderen er niet intrappen met ze af te spreken , als er een oproep van sommige op het forum staat en hun reageren, dan stuur ik die mensen een pb dat ze niet met een stel te maken hebben maar een man alleen.


Nick007,

Ik begrijp je reactie, maar de conclusie die je trekt is misschien iets te kort door de bocht.
uiteraard kan ik niet inschatten wat jullie wel en niet leuk vinden ga dat dus ook niet doen.
Ik ben in dit onderwerp alleen eerlijk geweest en heb bepaalde dingen aangekaart die niet geheel positief waren.
Ook dat hoort bij een evaluatie van iets wat geheel nieuw is.
Overall ben ik wel positief gestemd over 1 februari en ben blij dat W/wij wel hebben mee gedaan..
Of jullie iets gemist hebben? tja vele zinnen vele smaken...
Maar het was wel een heel leuk idee, en naar mijn smaak best geslaagd ondanks dat er het een en ander is mis gegaan...

Ik hoop dat degene die de schoen past deze ook aantrekt en in het vervolg anders met hele goede initiatieven omgaat..
Al doende leert men denk ik dan maar, en ga van het positieve uit...

Groetjes LeerMeester}g{
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Maandag een party?

Bericht door LeerMeester »

Helemaal mee eens... :lol:

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten