Fist Fest

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Fist Fest

Bericht door Benno2 »

Gistermiddag was er een erg heet feestje met Isa en Suusan en een groepje geile heren (zie daarover een ander topic). Vroeg in de avond besluit ik nog even te gaan kijken of er nog wat te doen is in de EC. Bij binnenkomst tref ik Hou Hem Hoog en nog een paar andere mannen. Even later komt ook Ricardo terug. Ook is er net een stel binnengekomen dat er aantrekkelijk en veelbelovend uitziet. Het zijn Ad en Tanja (Mr&Mrs). Tanja is een donkerharige schone van - ik vermoed, gezien haar lichte accent - Russische afkomst, maar daar kan ik naast zitten. Ze is slank en gekleed in een zwarte strakke broek, een doorschijnende top en een zwart leren jasje erover. Je kunt duidelijk zien dat er onder die kleren een prachtig lichaam zit.

Terwijl ik met Hou Hem Hoog en Ricardo aan het napraten ben over de gebeurtenissen die middag, gaan Ad en Tanja in de heterozaal zitten met een kop koffie. We laten hen wijselijk met rust, omdat we ze niet willen wegjagen door overmatige aandacht. In de darkroom horen we af en toe wat zacht gerammel van kettingen. Ik ga kijken waar dat geluid vandaan komt en zie daar Jan (Fistingcentral) in de sling liggen, terwijl hij een speeltje in zijn anus aan het duwen is. Niet echt mijn ding, dus ik laat hem zijn gang gaan en ga naar de heterozaal om een praatje aan te knopen met Ad en Tanja.

Ze vertellen dat ze heel af en toe naar een EC gaan en dan proberen te gaan op momenten dat het niet al te druk is. Precies goed dus vanavond want er zijn misschien een man of 6. Meer niet. Als Ad en Tanja klaar zijn met koffiedrinken gaan ze naar de lockers om wat kleren uit te doen. Ad gaat in een klein broekje dat zijn billen vrijlaat en Tanja doet haar broek en jasje uit. Wat overblijft is een spannend speelpakje dat aan de bovenkant doorschijnend is, waardoor haar mooie stevige borsten goed te zien zijn. Aan de voorkant zit een rits, die van onder en van boven open kan. Ze heeft prachtige lange benen en ze trekt er pumps bij aan.

Ik vertel hen dat er een man in de sling ligt. Daar zijn ze erg nieuwsgierig naar. Dus gaan ze even kijken bij Jan. Jan heeft onlangs de Toy wedstrijd gewonnen. Hij noemt zich Fistingcentral omdat hij gewoonweg dol is op fisten. Hij heeft zelfs "I love fisting" op zijn onderarm laten tatoeëren. (Dus als hij bezig is met zijn grootste hobby, zie je op zijn arm afwisselend "I" en dan "I love". Pas als hij zijn arm er dan weer uithaalt, zie je "I love fisting"). Jan vertelde dat hij al vanaf zijn 14e bezig is met het oprekken van wat hij liefkozend zijn 'kutje" noemt. Hij gheeft inmiddels een ontsluiting van 10 centimeter, genoeg om te baren...

Enfin, Ad en Laura gingen de darkroom in en meteen vroeg Jan: "Wil je mij fisten?" . "Misschien straks", zei Tanja. "Durf je niet?", vroeg Jan. "Oh jawel".
Tanja zakt op haar knieen en pakt de kokosolie die Jan heeft meegenomen. In één vloeiende beweging stop ze haar rechterarm er tot de elleboog in. Mijn God, wat gaat dat makkelijk. Vrijwel meteen stopt ze haar andere arm er ook moeiteloos bij in. Mijn mond valt zo'n beetje open van verbazing. Jan lijkt er totaal geen moeite mee te hebben. Hij zegt dat er nog wel meer bij kan. Dat wil Ad wel even uitproberen dan. Hij knielt naast Tanja en probeer zijn arm of hand erbij te doen. Dat lukt maar gedeeltelijk. Daarom haalt Tanja een van haar armee eruit en zo kan Ad zijn arm er wel bij in stoppen. Samen fisten zij Jan, die luid kreunend in de sling ligt. Hij vind het geweldig.

Hou Hem Hoog, Ricardo en de anderen staan net als ik verbaasd te kijken. Af en toe lopen we even naar de centrale ruimte om aan onze verbazing uiting te geven.
We vragen ons ook af hoe de avond verder zal verlopen...

Nadat zij Jan een poosje hebben gefist, wassen Ad en Tanja hun handen en onderarmen, zoals je chirurgen wel ziet doen voor een operatie. Ze vertellen me dat fisting echt hun ding is. Vervolgens gaat Tanja in de sling liggen. Nu wordt het pas echt interessant, denk ik.
Ad maakt de ritssluiting aan de onderkant van haar speelpakje open, waarmee hij haar kutje blootlegt. Zelf trekt ze de rits aan de bovenkant los, waardoor haar tieten vrij komen. Ze streelt haar tieten, terwijl Ad eerst wat olie over zijn rechterhand giet en dan begint met het kutje van Tanja te likken. Ze begint al gauw sneller te ademen. Dan gaat hij met zijn rechterhand naar binnen. Dat gaat best gemakkelijk. Je kunt zien dat ze het vaker doen. Binnen de kortste keren heeft hij zijn hele vuist erin en begint hij haar ermee te neuken, terwijl hij met de ander hand haar clitoris masseert.
Het duurt niet lang of Tanja komt vreselijk heftig klaar. Dat is erg geil om te zien. Toen Jan werd gefist keek ik belangstellend toe, omdat het iets was wat ik niet eerder had gezien, maar deze prachtige vrouw kronkelend te zien klaarkomen, terwijl ze liggend in de sling wordt gefist, daar wordt ik eerlijk wel opgewonden van.

Hierna is Ad aan de beurt. Hij gaat in de sling liggen en Tanja neemt hem vakkundig onder handen door afwisselend haar rechter- en haar linkerarm in zijn aars te steken. Ook hier blijkt weer duidelijk dat dit bepaald niet de eerste keer is dat ze dit doen. Sterker nog, het blijkt dat dit het enige is wat ze vanavond in de EC komen doen. Na Ad is Jan weer aan de beurt. Jan vraagt meerdere malen aan ons allemaal of we ook gefist willen worden, of zin hebben om hem te fisten. Tja, hij heet niet voor niets Fistingcentral. We bedanken hier allemaal voor, maar Ad en Tanja krijgen er geen genoeg van. Met volledige toewijding gaan ze onvermoeibaar de hele avond door elkaar om beurten te fisten. Jan fist voor het eerst van zijn leven een vrouw en ook Ad laat zich door Jan onder handen nemen. Tijdens een van de laatste sessies gaat Tanja bijna tot aan haar oksel bij Jan naar binnen. Ik kan bijna niet geloven dat dit echt mogelijk is, maar het gebeurt toch echt. Tanja krijgt nog een tweede behandeling van Ad en ook zij doet hem nog een keer. Dan is er nog net tijd om even te douchen en krijgen we de mooie Tanja ook nog even in al haar naakte glorie te zien.

Al met al een enerverende en leerzame avond, ondanks het feit dat we niet echt hebben meegedaan met de actie. Alles mag en niets moet in de EC. Zelf gefist worden gaat mij een paar stappen te ver. Bij een vrouw vind ik het wel geil om te doen, maar ondanks de herhaaldelijke vraag van Jan of ik het bij hem wilde doen, blijf ik daar geen behoefte aan hebben. Op een gegeven moment zei ik tegen Hou Hem Hoog: "Schrijf jij het verslag of ga ik dat doen?". Welnu, hierbij dus.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 19 sep 2016 11:06, 4 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
dodo
Berichten: 204
Lid geworden op: 21 okt 2012 18:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Volledige toewijding

Bericht door dodo »

tot aan haar oksel??dan komt haar arm er zo ongeveer via zijn mond weer uit! :shock: :shock:
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Volledige toewijding

Bericht door Benno2 »

Ik kon het ook niet geloven, maar het gebeurde echt.
Ik zei nog tegen haar: "Je kunt zo zijn hart vastpakken".
dodo schreef:tot aan haar oksel??dan komt haar arm er zo ongeveer via zijn mond weer uit! :shock: :shock:
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Mr&Mrs
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 feb 2016 20:03
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Fist Fest

Bericht door Mr&Mrs »

Benno schreef:Gistermiddag was er een erg heet feestje met Isa en Suusan en een groepje geile heren (zie daarover een ander topic). Vroeg in de avond besluit ik nog even te gaan kijken of er nog wat te doen is in de EC. Bij binnenkomst tref ik Hou Hem Hoog en nog een paar andere mannen. Even later komt ook Ricardo terug. Ook is er net een stel binnengekomen dat er aantrekkelijk en veelbelovend uitziet. Het zijn Ad en Tanja (Mr en Mrs). Tanja is een donkerharige schone van - ik vermoed, gezien haar lichte accent - Russische afkomst, maar daar kan ik naast zitten. Ze is gekleed in een zwarte strakke broek, een doorschijnende top en een zwart leren jasje erover. Je kunt duidelijk zien dat er onder die kleren een prachtig lichaam zit.

Terwijl ik met Hou Hem Hoog en Ricardo aan het napraten ben over de gebeurtenissen die middag, gaan Ad en Tanja in de heterozaal zitten met een kop koffie. We laten hen wijselijk met rust, omdat we ze niet willen wegjagen door overmatige aandacht. In de darkroom horen we af en toe wat zacht gerammel van kettingen. Ik ga kijken waar dat geluid vandaan komt en zie daar Jan (Fistingcentral) in de sling liggen, terwijl hij een speeltje in zijn anus aan het duwen is. Niet echt mijn ding, dus ik laat hem zijn gang gaan en ga naar de heterozaal om een praatje aan te knopen met Ad en Tanja.

Ze vertellen dat ze heel af en toe naar een EC gaan en dan proberen te gaan op momenten dat het niet al te druk is. Precies goed dus vanavond want er zijn misschien een man of 6. Meer niet. Als Ad en Tanja klaar zijn met koffiedrinken gaan ze naar de lockers om wat kleren uit te doen. Ad gaat in een klein broekje dat zijn billen vrijlaat en Tanja doet haar broek en jasje uit. Wat overblijft is een spannend speelpakje dat aan de bovenkant doorschijnend is, waardoor haar mooie stevige borsten goed te zien zijn. Aan de voorkant zit een rits, die van onder en van boven open kan. Ze heeft prachtige lange benen en ze trekt er pumps bij aan.

Ik vertel hen dat er een man in de sling ligt. Daar zijn ze erg nieuwsgierig naar. Dus gaan ze even kijken bij Jan. Jan heeft onlangs de Toy wedstrijd gewonnen. Hij noemt zich Fistingcentral omdat hij gewoonweg dol is op fisten. Hij heeft zelfs "I love fisting" op zijn onderarm laten tatoeëren. (Dus als hij bezig is met zijn grootste hobby, zie je op zijn arm afwisselend "I" en dan "I love". Pas als hij zijn arm er dan weer uithaalt, zie je "I love fisting"). Jan vertelde dat hij al vanaf zijn 14e bezig is met het oprekken van wat hij liefkozend zijn 'kutje" noemt. Hij gheeft inmiddels een ontsluiting van 10 centimeter, genoeg om te baren...

Enfin, Ad en Laura gingen de darkroom in en meteen vroeg Jan: "Wil je mij fisten?" . "Misschien straks", zei Tanja. "Durf je niet?", vroeg Jan. "Oh jawel".
Tanja zakt op haar knieen en pakt de kokosolie die Jan heeft meegenomen. In één vloeiende beweging stop ze haar rechterarm er tot de elleboog in. Mijn God, wat gaat dat makkelijk. Vrijwel meteen stopt ze haar andere arm er ook moeiteloos bij in. Mijn mond valt zo'n beetje open van verbazing. Jan lijkt er totaal geen moeite mee te hebben. Hij zegt dat er nog wel meer bij kan. Dat wil Ad wel even uitproberen dan. Hij knielt naast Tanja en probeer zijn arm of hand erbij te doen. Dat lukt maar gedeeltelijk. Daarom haalt Tanja een van haar armee eruit en zo kan Ad zijn arm er wel bij in stoppen. Samen fisten zij Jan, die luid kreunend in de sling ligt. Hij vind het geweldig.

Hou Hem Hoog, Ricardo en de anderen staan net als ik verbaasd te kijken. Af en toe lopen we even naar de centrale ruimte om aan onze verbazing uiting te geven. We vragen ons ook af hoe de avond verder zal verlopen...

Nadat zij Jan een poosje hebben gefist, wassen Ad en Tanja hun handen en onderarmen, zoals je chirurgen wel ziet doen voor een operatie. Ze vertellen me dat fisting echt hun ding is. Vervolgens gaat Tanja in de sling liggen. Nu wordt het pas echt interessant, denk ik.
Ad maakt de ritssluiting aan de onderkant van haar speelpakje open, waarmee hij haar kutje blootlegt. Zelf trekt ze de rits aan de bovenkant los, waardoor haar tieten vrij komen. Ze streelt haar tieten, terwijl Ad eerst wat olie over zijn rechterhand giet en dan begint met het kutje van Tanja te likken. Ze begint al gauw sneller te ademen. Dan gaat hij met zijn rechterhand naar binnen. Dat gaat best gemakkelijk. Je kunt zien dat ze het vaker doen. Binnen de kortste keren heeft hij zijn hele vuist erin en begint hij haar ermee te neuken, terwijl hij met de ander hand haar clitoris masseert.
Het duurt niet lang of Tanja komt vreselijk heftig klaar. Dat is erg geil om te zien. Toen Jan werd gefist keek ik belangstellend toe, omdat het iets was wat ik niet eerder had gezien, maar deze prachtige vrouw kronkelend te zien klaarkomen, terwijl ze liggend in de sling wordt gefist, daar wordt ik eerlijk wel opgewonden van.

Hierna is Ad aan de beurt. Hij gaat in de sling liggen en Tanja neemt hem vakkundig onder handen door afwisselend haar rechter- en haar linkerarm in zijn aars te steken. Ook hier blijkt weer duidelijk dat dit bepaald niet de eerste keer is dat ze dit doen. Sterker nog, het blijkt dat dit het enige is wat ze vanavond in de EC komen doen. Na Ad is Jan weer aan de beurt. Jan vraagt meerdere malen aan ons allemaal of we ook gefist willen worden, of zin hebben om hem te fisten. Tja, hij heet niet voor niets Fistingcentral. We bedanken hier allemaal voor, maar Ad en Tanja krijgen er geen genoeg van. Met volledige toewijding gaan ze onvermoeibaar de hele avond door elkaar om beurten te fisten. Jan fist voor het eerst van zijn leven een vrouw en ook Ad laat zich door Jan onder handen nemen. Tijdens een van de laatste sessies gaat Tanja bijna tot aan haar oksel bij Jan naar binnen. Ik kan bijna niet geloven dat dit echt mogelijk is, maar het gebeurt toch echt. Tanja krijgt nog een tweede behandeling van Ad en ook zij doet hem nog een keer. Dan is er nog net tijd om even te douchen en krijgen we de mooie Tanja ook nog even in al haar naakte glorie te zien.

Al met al een enerverende en leerzame avond, ondanks het feit dat we niet echt hebben meegedaan met de actie. Zelf gefist worden gaat mij een paar stappen te ver. Bij een vrouw vind ik het wel geil om te doen, maar ondanks de herhaaldelijke vraag van Jan of ik het bij hem wilde doen, blijf ik daar geen behoefte aan hebben. Op een gegeven moment zei ik tegen Hou Hem Hoog: "Schrijf jij het verslag of ga ik dat doen?". Welnu, hierbij dus.

Erg mooi en analytisch beschreven Benno
Wij hebben een geweldige avond gehad!

Mr & Mrs
Ricard0
Berichten: 36
Lid geworden op: 01 nov 2015 14:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Fist Fest

Bericht door Ricard0 »

Mooi verslag Benno!
Helaas is fisten geen activiteit voor mij, maar altijd leuk om te zien als anderen lekker genieten van elkaar en van de faciliteiten die het EC beidt.

Gelukkig nog even mogen genieten van het mooie lichaam van Tanja en verder een gezellige avond gehad. Filmpje, kopje thee en gekletst met Benno en Hou Hem Hoog, gezellige heren ook als even geen orgie in de cinema is ;)

Bedankt iedereen en tot ziens!

Gr. Ricardo
Actief / >2x klaarkomen, atletisch en gespierd (79kg, 178cm), fris en verzorgd, fijn gereedschap (23 x 15cm Ø).
LeerMeester
Berichten: 218
Lid geworden op: 08 jan 2014 15:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Fist Fest

Bericht door LeerMeester »

Mooi beschreven, en ja ook ik zit met verbazing te lezen...
Niet omdat ik het niet geloof... maar wel omdat het mogelijk is...
Wat een "training" is hier aan voor afgegaan...

Het is zeker een bijzondere avond geweest....

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten