Geil stel 42/37 naaktdag 16-03

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Thekinkyguy
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2012 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Geil stel 42/37 naaktdag 16-03

Bericht door Thekinkyguy »

Heren, bedankt voor jullie reacties! Echter denk ik dat er nog wel meer leuke spannende verslagen kunnen komen. Dit motiveert ons om nog eens langs te komen. En een leuke bijkomstigheid, zij smult ervan om te lezen hoe het jullie is bevallen. Wij zoeken een aantal mannen die deel hebben genomen aan de eerste sessie(hetero-zaal) en tweede sessie(darkroom). De kale man met grote pik(die tegen Kinkyguy zei dat hij het een beetje teveel vond qua mannen) mag reageren via een PB. Dan zoeken wij de donkere jongeman(kort haar slank lijf)met een hele grote pik die deelnam aan de tweede sessie in de darkroom. Wil jij ook reageren via een PB?

Omdat het zo druk was zijn wij het overzicht qua mannen een beetje kwijt ;-). Dus reageer met PB plus foto en wie weet nodigen wij jullie eens uit voor een geile sessie in de EC.

Dus, mannen....schrijf jullie uitgebreide verslagen en motiveer ons voor een volgende bezoek;-)

Groet TheKinkyGuy

P.s binnenkort maakt de dame een account aan en bezoekt de EC misschien zelfs een keer alleen in opdracht van mij.
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
Pieter-Dave
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 sep 2014 06:35
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Geil stel 42/37 naaktdag 16-03

Bericht door Pieter-Dave »

Wat een pracht stel zijn jullie. Heerlijk geil om te zien hoe jullie van elkaar genieten, maar ook hoe jullie genieten van en met anderen. Ik doe graag de volgende keer weer mee....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten