Hallo stellen en dames,
Wij (hij 31 en zij 28) willen a.s. donderdag naar de een cinema gaan het wordt h'sum of a'foort ligt er aan waar de meeste stellen en dames komen, dus zijn jullie een stel of ben je een dame laat dan even weten of je ook komt.
Wij zijn er al vroeg rond 12:30 mits er genoeg stellen of dames komen.
Alvast dikke kus van ons.
donderdag 11-11-2010
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: donderdag 11-11-2010
Hee, ga proberen er op tijd te zijn, kijken of ik een middagje vrij kan nemen. Ben er in Amersfoort.
35 jaar, slank, licht gespierd, verzorgd, helder blauwe ogen, kort bruin haar en...wil je meer weten, vraag het me!
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: donderdag 11-11-2010
Hallo allemaal,
We vinden het heel leuk al die pb-tjes maar er staat toch duidelijk dat we gaan voor stellen en dames en dus GEEN heren.
Toch hopen we nog een leuk berichtje te krijgen van een stel of dame die ook zin heeft om morgen te gaan maar aangezien die nog niet hebben gereageerd met een berichtje dat ze er morgen zijn zijn wij er ook niet.
Hopen op leuke stellen of dames,
xxx
We vinden het heel leuk al die pb-tjes maar er staat toch duidelijk dat we gaan voor stellen en dames en dus GEEN heren.
Toch hopen we nog een leuk berichtje te krijgen van een stel of dame die ook zin heeft om morgen te gaan maar aangezien die nog niet hebben gereageerd met een berichtje dat ze er morgen zijn zijn wij er ook niet.
Hopen op leuke stellen of dames,
xxx
Gebruikers op dit forum: johnnythefox, MrJ84 en 17 gasten