LotteMooi komt weer op 28-11

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Grover80
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: LotteMooi komt weer op 28-11

Bericht door Grover80 »

Dag Lotte, ik probeer er volgende week bij te zijn! Groetjes Michiel
Pleasuretown
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Pleasuretown »

Hoi Lotte en vriend, ik heb heel veel zin in vanavond, de vorige keer was het weer een heerlijk geil feestje :P :) Hoop voor je dat je lekker veel zaad mag ontvangen. :lol:
amsterdamsex247
Leeftijd: 32
Contacteer:

Bericht door amsterdamsex247 »

Got space for me?
Bijlagen
My Snapshot16.jpg
My Snapshot16.jpg (11.56 KiB) 3396 keer bekeken
Naughtynature
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Naughtynature »

Paar verhalen gelezen, goed geil geworden. Tijd niet geweest voor jou kom ik weer eens langs.
Tot later.
X
Bijlagen
20161002_094948-480x853.jpg
kortovos
Leeftijd: 28
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door kortovos »

Deze geile jongen kijkt ernaar uit om u straks een goede zaaddonatie te doen.

Komt je Bi vriend soms ook mee? Want eigelijk heb ik zelf ook wel zin in een portie vers zaad.
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Dag mannen,

Bedankt voor alle pb's en reacties op mijn oproep. Blijf vooral reacties plaatsen en lees na afloop ook graag alle belevenissen. Ik ben er vanavond rond 18:30-18:45. Ik heb er zin in! Tot straks ;)
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
JohnV
Leeftijd: 57
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door JohnV »

Baal er echt van dat ik niet kan komen vanavond, Ben jarig :oops: :D . Ik wens jullie heel veel geil sexplezier en Lotte, hopenlijk tot een volgende keer.

XX John
Beertje033
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Beertje033 »

Vorige week had ik de aankondiging van LotteMooi op het forum gespot dat ze (achteraf bleek samen met haar meester en vriend) vanavond de EC in Amersfoort weer ging bezoeken gezien. Ik had een aantal maanden terug op een zaterdagmiddag al eens de eer gehad dit koppel tegen het lijf te lopen en, na een lekkere pijp en neukpartij mijn zaad over Lotte haar mooie lijf te mogen spuiten. Dus het plan opgevat om goed op tijd op mijn werk te vertrekken om vanavond bijtijds in Amersfoort te kunnen zijn. Gelukkig lukte dit plannetje, waardoor ik rond een uur of 19.15 in de EC kwam binnenlopen. Aan de balie werd mij verteld dat het redelijk druk was en dat er waarschijnlijk nog 1 locker over was. Dat klopte, waarna ik daar mijn spullen in opborg en handoek, sleutel en condooms meenam naar de heterozaal, waar ik onderweg naar de lockers toe al gemerkt had dat het daar vrij druk was. Ik mengde mij daar in het gezelschap wat (ongeveer) rond Lotte stond en zat opgesteld. Lotte zat op dat ogenblik in een van de voorste stoelen links bij toerbeurt een aantal mannen gretig te pijpen. Even daarna kreeg ze van haar vriend/meester te horen dat ze maar eens lekker op hem moest gaan zitten, waaraan ze maar al te graag gehoor gaf. Terwijl ze hem lekker bereed, was ze ook nog druk met het pijpen van één van de andere mannen, waarbij het niet al te lang duurde voordat hij de inhoud van zijn zak aan haar schonk en dat over haar lippen, kin, borsten en benen heen spoot. Na deze donor zorgvuldig te hebben schoongelikt, was de volgende gelukkige aan de beurt. Niet al te lang daarna doneerde ook hij aan Lotte. (Tussendoor was ze van haar meester opgestaan en op de stoel er naast gaan zitten, waarna hij naast haar ging staan) Ondertussen was ik bij zowel Lotte als haar meester opgevallen tussen de rest van het publiek. Van te voren had ik aan haar wens gehoor gegeven en mijn "gereedschap" voorzien van een paar verstelbare cockringen, maar blijkbaar vielen ook de afmetingen goed in de smaak. Nog in de cinemastoel gezeten begon Lotte mijn kleine jongen te masseren en te pijpen. Wat bij mij weer goed in de smaak viel. Na een poosje kwam van de meester de opmerking of het niet tijd werd dat ze geneukt werd. Waarop Lotte aan mij vroeg of ik dat wel wilde. Mijn antwoord was dat ik mij daarvoor wel op wilde offeren ;-). Vervolgens ging ze op haar rug op de bank voor het bioscoopscherm liggen. Nadat ik een condoom om had gedaan liet ik mijzelf lekker in haar natte kutje glijden. Na zo een poosje in haar lekkere lijf te hebben gestoten, met wat variatie in het tempo en diverse posities van haar lekkere lange benen kon ik merken dat dit uitermate op prijs werd gesteld. Hierna stond ze op en ging voorover gebukt met haar armen op de bank leunen, waarna ik haar doggystyle nog een poosje lekker heb genomen. Hierbij kwam Lotte lekker aan haar trekken. Vervolgens ging ze op haar hurken zitten en heeft ze mij heerlijk gepijpt en getrokken, en lekker geteased met haar tong. Het resultaat liet niet al te lang op zich wachten en heb ik mijn zaad in een behoorlijke dosis aan haar gedoneerd en over haar gezicht en borsten heen gespoten. Als dank werd ik vervolgens grondig schoon gelikt. Hierna heb ik nog een poosje lekker staan kijken naar de rest van het gezelschap wat hun zaad rijkelijk doneerde aan Lotte. tussendoor werd de telefoon van de meester nog even uit de locker gehaald om het resultaat van het ondergespoten hoofd en lijf van Lotte nog even te vereeuwigen. Waarschijnlijk om thuis nog na te kunnen genieten van dit geile schouwspel. Hierna ben ik richting de lockers vertrokken, heb me nog even nagespoeld. Na nog ff kletsen met een aantal van de overige heren, terwijl ik me aangekleed heb (hierbij kwam Lotte trouwens nog even heen en weer langslopen naar het toilet en terug met haar lekkere volgekwakte lijf) ben ik vertrokken.
Thuisgekomen dacht ik, laat ik meteen eens een verslagje van dit geilzellige samenzijn op het forum tikken, nu het nog vers in mijn hoofd zit.
Lotte en vriend/meester ik heb hiervan genoten, naar wat ik begreep jullie ook. Tot een volgende ontmoeting.
jaygomez
Leeftijd: 27
Contacteer:

Bericht door jaygomez »

Ik was de jongen die nog zn boxer uit moest doen ik kwam zo heerlijk in je mond je pijpt hemels ik keek diep in je ogen aan volgende x ben ik er weer bij
Pleasuretown
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door Pleasuretown »

Lotte is mooi maar ook boter geil!

Wat was het weer genieten dinsdagavond. Ze kreeg genoeg pikken aangeboden om
Mee te spelen en wat genoot ze ervan. Ze zorgt dat ieder zich op zijn gemak voelt en geeft aan wat ze wilt.

Het is al genieten om te zien hoe lekker ze het vind om mannen te bevredigen en hun zaad tot de laatste druppel te ontvangen. Aan het eind van de avond zat ze dan ook van top tot teen onder de sperma.

Lotte en vriend bedankt voor deze geilzellige avond.

En tot snel weer!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten