Vrijdag 23 febr

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Bi stel dev
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Vrijdag 23 febr

Bericht door Bi stel dev »

Vrijdag komen wij weer naar de cinema en daar willen we een geil feesje van maken. We willen alle ruimtes uit proberen is er nog niet van gekomen voor ons dus kom op en doe lekker mee. Gaan ook bi zaal in en daar willen we lekker iets aparts doen kom je daar ook binnen wees dan wel bi anders geen nut he. Andere ruimtes bi zijn niet nodig als je maar lekker mee doet en mannen graag fris en gladjes dan heb je altijd geluk bij ons. Tot vrijdag gr ons
wijsletje
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vrijdag 23 febr

Bericht door wijsletje »

Hallo stel dev.
Ga ik jullie eindelijk ontmoeten voor een geile middag, ik heb er zin in, lekker
spelen met jou sletje en jou en hoop met vele mannen die zaad doneren aan ons,
dus mannen kom lekker de 23 ste naar de EC in Amesrsfoort voor een geile middag.
Groetjes van een zeer geil sletje van wijsletje
Voyil
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Voyil »

Natuurlijk naakt maar joe laat?
wijsletje
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door wijsletje »

Hoi Hoi stel dev.
Zijn jullie ook al zo geil als ik ben, ik ben er helemaal klaar voor om het vele zaad te ontvangen
en te delen met jullie en met uschi, wij zijn er rond half 12 als alles meezit, en hoop op
een geile middag met zn allen.
Groetjes van een zeer geil sletje van wijsletje
Bi stel dev
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door Bi stel dev »

Nee wat later we zijn onderweg
Patrick666
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

Zo, dat was weer eens een gezellig middagje in de EC.

In de trein nog even naar de foto's gekeken welke Bistel hadden gepost, en mijn pik was daardoor al op aanval sterkte.
Echter door het koude weer en de vroege aankomst bij de EC (10.45) was daar bij binnenkomst even niet meer veel van over.
Het werd rond 11 uur al snel drukker bij de entree, en Patricia liet ons vrolijk als altijd netjes binnen.

Bij de kassa voor de zekerheid zes condooms bij de entree gekocht, en toen ik me naar de cinema omdraaide zag ik al een stel in de winkel. Een jong BBW & BBC stel.
Omdat ik het zo koud had heb ik in het begin mijn kleren aangehouden, en ik zag tot mijn plezier het jonge stel ook de cinema inlopen. Rond 11.30 begon het koppeltje zich om te kleden, de dame had een mooi zwart setje aan, en een bijpassend maskertje. Nadat ze zich omgekleed hadden gingen ze naar de darkroom, en ik ging met de meute mee om eventueel mee te genieten. Ik vroeg aan ze of ze het erg vonden of ik mee zou kijken, waarop de man zei dat ik zelf maar een vriendin mee moest nemen, waarop ik antwoordde dat dat er helaas niet inzat, en dat ik ze de gewenste privacy zou geven, dus ben ik weer weg gegaan. Andere mannen begrepen deze hint ook en verlieten ook de darkroom. In de lounge ruimte waren wijsletje al binnen gekomen, en was het sletje al ontdaan van alle kleding.

Na een tijdje kreeg ze wat flinke klappen uitgedeeld van haar meester met de zweep op haar kont en tegen haar kutje. Niet helemaal mijn ding, dus ik ging even genieten van de film in de heterozaal. Na een tijdje hoorde ik een kudde voorbij komen, dus ik ging ervan uit dat sletje genoeg gestraft was en verder mocht gaan. In de gynaecologenstoel werd sletje gebeft door een man, welke haar daarna ook mocht gaan neuken. Ik was in de tussentijd ook nog even gaan kijken bij BBW & BBC, en daar lag BBW in de sling terwijl BBC haar spuitend klaar fiste, voor zover ik kon zien door het spleetje van de gordijnen. Na een tijdje stopte BBC zijn lul in BBW haar mond, en terwijl ze daar in de sling lag te pijpen vingerde hij haar klitje. In de tussenruimte was de neuksessie na korte duur afgelopen omdat de stoel de neuker zijn voet had verkrampt. En ging wijsletje weer naar de grote speelruimte.

Ik zat toen even in de heterocinema en tot mijn verrassing kwamen BBC en BBW daar op het bed met elkaar vrijen. Terwijl zij daar bezig waren met standje 69 kwamen ineens bistel binnen. Waar ze eigenlijk in de homozaal zouden beginnen begonnen ze toch maar even in de heterozaal. bisletje had een mooi zwart setje over haar lekkere slanke lijf met open kruis en een open tepel behaatje, bij elkaar gehouden door een aantal zwarte leren linten. Ze stonden achter in de zaal te vrijen en na een tijdje stak de partner zijn pik hard in bisletje. Het werd nu kiezen, naar voren kijken, of naar achteren....

Na een tijdje werd het toch naar achteren. bisletje kwam al lekker over haar partners pik klaar, en ze gingen samen naar de grote ruimte. Daar wou ik wel meer van genieten, dus liep ik ook mee naar de loungeruimte. wijsletje was lekker een pik aan het zuigen, en lag met haar kutje bereikbaar klaar, maar er waren geen neukers, dus pakte ik mijn eerste condoom erbij en heb ik wijsletje goed geneukt. Naast me was er een man op zijn hurken gaan zitten om bisletje te vingeren terwijl hij ook bezig was met haar partner. bisletje kwam weer lekker klaar, en werd door allerlei pikken omsingelt, net zoals wijsletje. Ik denk dat er op dat moment wel een man of 20-25 binnen waren, waarvan de meesten het voor het grootste deel bij kijken hielden. Op een gegeven moment lag wijsletje met haar hoofd tussen de benen van bisletje. Bisletje had een pik in haar mond, en ik leide haar hand naar mijn pik. Ze begon er lustig aan te trekken, en mijn pik was alweer snel hard. Ik zag dat wijsletje wijdbeens stond, dus ik vingerda haar even voordat ik mijn pik weer in dat natte kutje stopte. Dat was een mooi gezicht, een dame lekker tegen de kont stoten terwijl haar mond de natte kut van een andere geile dame bewerkt. Mijn stoten kwamen goed aan, en schijnbaar had het ook effect op de befkunsten want bisletje kreunde nog wat meer. Voor de tweede keer kwam ik lekker klaar in de soppende kut van wijsletje. Ik wou bisletje ook nog een keer neuken, maar ik moest eerst op krachten komen. Er werd flink gespeeld door de dames, met elkaar en met de mannen. Terwijl Bistel hun biplannen aan het uitvoeren waren in de homozaal was wijsletje met een man aan het spelen, en wou ze hem gaan neuken. Toen haar meester zag dat mij pik ook weer hard was zei hij dat ze makkelijk twee pikken in die kut moest kunnen hebben, dus moest ik voor de derde keer optreden. Met condoom om probeerde ik mijn pik er bij te proppen, maar die gleed steeds weg. Ik dacht daarna dat ik mijn lul in haar kontgaatje had geduwd, maar schijnbaar was hij toch in de kut geschoten waarna ik weer begon te stoten. Wij sletje genoot met volle teugen, en toen ik na een tijdje stoten weer klaar kwam vertelde ze me dat dit de eerste keer was dat ze dat had gedaan, maar volgens mij gaat ze het nu vaker proberen.

Bisletje was inmiddels ook alweer inde grote ruimte en was op het bed liggend een pik aan het pijpen, terwijl een ander haar aan het vingeren was. Ik stond tussen haar benen en had een geweldig uitzicht op dat heerlijk geschoren kutje. Mijn pik werd wederom hard, en ik deed er voor de zekerheid maar weer een condoom om. De andere man stopte met vingeren, en ik zag mijn kans om tussen die heerlijke benen te kruipen. Ik begon haar te beffen, en twee vingers gleden met gemak in dat zalige warme kutje. Na een tijdje kwam ze lekker klaar en stopte ik mijn pik in haar. Terwijl ik er lekker op los stootte nam zij een andere pik in haar mond terwijl ze genoot van mijn stotende pik. aan de andere kant werd wijsletje ook stevig geneukt door Robert, en werd er door de dames ook lekker aan elkaars tieten gezogen. Voor de vierde keer deze middag kwam ik weer met een heerlijk gevoel klaar...

Op het toilet stond Robert, die moest nog even inwrijven dat het dinsdag ook zo lekker geil was, maar daar kon ik helaas niet over meepraten, dus na het handen wassen weer terug naar de zaal waar de dames goed onder handen werden genomen. Bi sletje zat op de bank twee pikken te trekken, en na een tijdje werd ze door haar partner voorover geduwd geneukt, zodat ze de man op de bank lekker kon pijpen. Het zag er heerlijk uit, in de tussentijd probeerde wijsletje een pik tevergeefs hard te krijgen. De partner van bisletje kwam klaar, en helaas was dat het einde van het bezoek van bisletje... Daar had ik graag nog langer van genoten... Maar wijsletje was er nog en die was de volgende pik aan het pijpen. Ik probeerde mijn pik nog hard te krijgen, maar het leek niet meer te lukken.

Tot wijsletje mij azg staan en mijn kant op kwam. Ze begon met mijn ballen te spelen en nam mijn pik in haar mondje... Ik voelde mijn lul lekker bewerkt worden, maar hij werd niet meer zo hard als anders. Maar Wijsletje vroeg of ik haar nogmaals wou neuken, en als een sletje je dat vraagt, dan doe je dat. Mijn pik gleed met gemak in haar lekkere kutje, en door het stoten voelde ik mijn pik nog wat harder worden. Wij sletje genoot er wederom van, net zoals ikzelf, en voor de vijfde keer op deze zonnige dag kwam ik met een zalig genot weer klaar, zij het een droge shot :) want mijn ballen waren al volledig geleegd. Omdat niemand mijn taak overnam ging ik naast wijsletje zitten die op haar buik was gaan liggen en ik tikte haar een paar keer zachtjes tegen de kont. Ze keek wie het deed en trok haar benen een beetje uit elkaar. Na een kleine bil massage liet ik twee vingers lekker dat kutje inglijden en begon her lekker te vingeren totdat ze weer soppend klaarkwam. Toen kwam meester binnen en zij dat sletje het rustig aan moest doen, dus heb ik het tweede orgasme maar uitgesteld. Het was sowieso ook mijn tijd om te gaan vertrekken en naar het zuiden terug te gaan.

Het was een heerlijke middag.
BBW & BBC, bedankt voor jullie aanwezigheid, ik hoop niet dat jullie teveel last hebben gehad als ik mee gluurde door de gordijntjes
Wijsletje en Bistel, bedankt voor de twee heerlijke kutjes en lekkere lijven en de gezelligheid. Hopelijk tot nog een keer in de toekomst.
Dan hoop ik bisletje ook nog een keer anaal te mogen nemen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten