Roos woensdagmiddag 24 feb in de bios

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Sander en raysa
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 feb 2010 20:28
Geaardheid: bi
Locatie: omgeving Hoofddorp
Contacteer:

Re: Roos woensdagmiddag 24 feb in de bios

Bericht door Sander en raysa »

Heren,

helaas ik zal het nog apart melden, maar wegens familie omstandigheden kan het feestje woensdag niet doorgaan.
Er komt zeker een herkansing. Excuses.

Kusssssssss van Roos
Sander en raysa
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 feb 2010 20:28
Geaardheid: bi
Locatie: omgeving Hoofddorp
Contacteer:

Re: Roos woensdagmiddag 24 feb in de bios

Bericht door Sander en raysa »

Heren, verwarring alom voor jullie vast en zeker.

Maar na een heleboel geregel kunnen we toch komen woensdag. Dus laat ons niet zitten. Dan laten wij jullie ook niet alleen trekken en kijken.

xxxxxxx van Roos en Sander
elmootjuh
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:33
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Re: Roos woensdagmiddag 24 feb in de bios

Bericht door elmootjuh »

gelukkig maar dat ik nog geen andere afspraken geplant had want had een geile middag met jullie niet willen missen zie jullie woensdag :P
HcTor
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2010 20:36
Contacteer:

Re: Roos woensdagmiddag 24 feb in de bios

Bericht door HcTor »

Hoi Roos,

Nog nooit ben ik in een Cinema geweest. Ik heb wel al diverse GB's gedaan. (privé/clubs).
Wat kan ik verwachten als ik woensdagmiddag bij jou/jullie kom?
Wat moet ik aan/niet aan?
Wat moet ik meenemen?

Voor je idee : ik ben een representatie verzorgde, intiem geschoren hetero man van 36 jaar.

Het lijkt mij heerlijk om je met meerdere mannen tegelijk te verwennen.

x,
HcTor
hansbf
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2010 12:27
Contacteer:

Re: Roos woensdagmiddag 24 feb in de bios

Bericht door hansbf »

hey Roosje,

Heel veel plezier!
Ik ga, natuurlijk proberen te komen. Want 'toevallig' weet ik dat jij een onwijs lekker stuk bent. Hopelijk kan ik; anders 'my loss'. Zeker is dat jij er geile bende van gaat maken.
Sander, Sterkte en Succes!

VEEL PLEZIER

Dikke kussssssss
Hansxx
Sander en raysa
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 feb 2010 20:28
Geaardheid: bi
Locatie: omgeving Hoofddorp
Contacteer:

Re: Roos woensdagmiddag 24 feb in de bios

Bericht door Sander en raysa »

Lieve schatten,
wij zijn vanmiddag voor het eerst in Amersfoort geweest. En ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de locatie en de hoeveelheid mannen en stellen.
Was geil dat we niet het enige stel waren. Als jullie (stellen) willen zouden we graag in contact met jullie willen komen. Stuur een pm en dan zien we verder. Heb genoten van hoe jullie met jullie partners bezig waren op het matras. Het was gelijk vol, mmmm. Maar dat was het toch steeds al.
Een van jullie heb ik nog aangesproken toen ik van de gyneacologenstoel af kwam.

Er zijn genoeg mogelijkheden om elkaar te verwennen en dat hebben we dan ook zeker gedaan. Een paar actieve mannen hebben mijn middag ontzettend nat en geil gemaakt, maar dat zullen jullie wel gezien hebben.
Jammer dat er door velen van jullie ondanks vragen weinig gedaan wordt. Dat had ik wel verwacht, maar vond ik toch jammer. Lijkt me niet dat ik iemand moet gaan aanwijzen/vragen van .. wil jij me likken of wil jij me neuken, dan pijp ik jou.

Positief: Ik wil de man bedanken die voor de handdoek zorgde, want tja eerste keer is toch ff wennen. Ben blij dat hij wat dingen heeft aangegeven.

Enigszins negatief: Ik wil de man bedanken die de locker onder ons had, want die had het touwtje van mijn jas bij hem in de locker gestopt. Dat hadden wij er per ongeluk uit laten hangen. En dan totaal niet reageren zodat de baas uiteindelijk met de moedersleutel moest komen.

Negatief: En ik wil helemaal de man bedanken die mijn nieuwe kousen van een ongevraagde sperma laag heeft voorzien. Bedankt voor dit ongevraagde en ongewenste kadootje.

We komen zeker weer terug en laten het dan weer weten. Perfect verder!

Kussss en groeten van Sander en raysa
ratels
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 feb 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Roos woensdagmiddag 24 feb in de bios

Bericht door ratels »

Hallo Roos.
Ik was woensdagmiddag ook aanwezig. Het was bere gezellig en je vrouw heel gewillig.
Ik heb haar lekker gevingerd en ze was behoorlijk nat.
Doordat er wel 3 stellen waren, was inderdaad op een gegeven moment niet duidelijk welke namen bij welk stel hoorde.
Jammer dat jullie tegen 2 uur alweer weg gingen.
Ik hoop jullie nog een keer te ontmoeten.
En bedankt voor de gezellige tijd.
Groetjes Ratels
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten