Stel Zaterdag 29-5

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door Sue en Lee »

Beste Jolanda en Bert,
Eerlijk gezegd ben ik het helemaal eens met wat roos verteld.
Ook wij komen regelmatig in de erotic, een prima zaak, schoon, fris, netjes en over het algemeen keurige mannen, die pas mee gaan doen als ze op welke manier dan ook een teken krijgen om mee te doen.

Voor jullie was het schrikken maar ja wat wil je ook, als er een stel (een bdsm stel nog wel) een aankondiging heeft gedaan om te komen en voor alles in is mits 100% safe, dan is het mijns inziens niet meer dan logisch dat daar erg gewillige mannen op afkomen en dat is ook precies wat dat stel graag wil....

Voor jullie kwam dit erg onverwacht en ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt, maar zo heeft ieder zijn ding.
Je had je inderdaad gewoon kunnen afzonderen, en ik verzeker je dat je dan een paar erg lekkere mannen mee had gehad, ...toch Gooshflash.., Biuwe....hihi ???? ...... dus...gewoon andere ruimte zoeken en duidelijkheid naar de mannen toe. NEE is nl. echt NEE!!!

Als ik jullie was zou ik het zeker nog een kans geven, want dat is de erotic zeker waard......
Jammer om gelijk al aan te geven om niet meer te komen, het kan er juist zo heerlijk genieten zijn.
En wij zijn ervaringsdeskundigen :lol:

Dus....kom op geef het nog een kans.. en ehhh niet vermelden op het forum, anders heb je echt een stormloop.....
En de toevallige bezoekers boffen dan gewoon.

groetjes en doen he!!
sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door Vinroo »

@ Sue & Lee: Bedankt!!! Wat heerlijk dat t eens iemand met me eens is! :lol:

Groetjes roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
jolanda en bert
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2010 09:19
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door jolanda en bert »

Hallo allemaal

Was het maar zo eenvoudig om het gewoon nog een keertje over te doen, we wonen nl 150 km verderop en hebben nog jonge kinderen. Het was voor ons een erotisch weekend weg met het uitstapje naar de EC als hoogtepunt.

Dat het allemaal zo gelopen is is gewoon vette pech! Daar kan niemand iets aan doen. De EC zag er idd heel goed uit en achteraf gezien hadden we een andere ruimte moeten opzoeken ipv zo impulsief te vertrekken.

Wij hadden overigens niet gezegd wanneer we zouden komen en de aankondiging van dat andere stel niet gezien.

Als we nog eens in de buurt zijn, maar dat zal waarschijnlijk niet binnenkort zijn, komen we misschien nog eens binnenwippen. ;)

Liefs, Jolanda (en Bert)
jolanda en bert
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2010 09:19
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door jolanda en bert »

Oh ja

Gooshlflash is volgens mij niet helemaal eerlijk. In een reactie op een ander forum schrijf je dat je nog voor ons vertrokken bent, maar in dit forum kun je van minuut tot minuut omschrijven wat er tijdens dat uur gebeurt is?!?

Kun je dat verklaren???????
Gebruikersavatar
gooshlflash
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 sep 2008 19:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Locatie: regio Amersfoort
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door gooshlflash »

Hoi Jolanda en Bert,

Ik ben nog voor jullie vertrokken uit de HE bios naar de ruimte met het grote bed. Heb een bakkie koffie gedaan en niet veel later is alles daar verder gegaan, met een spetterende afsluiting!

Dus wel eerlijk hoor! ;)

Daag jullie uit om nog eens in alle rust te komen zonder dat er meldingen gedaan zijn.

Good luck!
Wie heeft er plaats voor m'n DIKKE vriend?
Gebruikersavatar
hans001
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 aug 2008 16:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Soest
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door hans001 »

Beste Jolanda en Bert,

Heel vervelend dat jullie een "nare" ervaring hebben gehad in de EC.
De tip die wij jullie willen meegeven......als je het rustig wil opbouwen,,,,,kondig het niet aan op het forum en...hou het forum goed in de gaten...dat jullie uitje niet wordt overschaduwd door een ander stel.

Ook wij hebben in het begin wel eens gedacht van tuut tuut moet dit nu allemaal zo....Onze ervaring!! als je de heren aanspreekt en maant tot rust komt het allemaal goed.

Hoop zeker tot een volgende keer.

sophie en Hans
Gebruikersavatar
submar
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jun 2010 21:24
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Stel Zaterdag 29-5

Bericht door submar »

hallo Jolanda en Bert,

wat is dat jammer dat jullie zo afgeschrikt zijn. Kan het wel begrijpen, maar het is jammer als je je af laat schrikken, terwijl jullie toch zo nieuwsgierig zijn en lekker aan het experimenteren zijn geslagen met sex.

Het lijkt me duidelijk dat je goed aan moet geven wat je zelf wilt en voortaan dus even het forum checken of er niet toevallig een oproep is gedaan door een stel en waar dit dan precies gedaan is.

Zo had het natuurlijk voorkomen kunnen worden. Ik begrijp dat EC een publiekelijke ruimte is, tenzij er ruimtes afgehuurd zijn. Dit betekent dus dat je van alles tegen kunt komen en ja dus ook sm'ers of vrouwen die eens zin hebben in een flinke gangbang.

dat is dus goed het forum checken van te voren en anders een andere ruimte op zoeken. niet af laten schrikken door mensen die ongegeneerd hun gang gaan, maar dan een plekje zoeken waar jullie je eigen fantasie uit kunnen laten komen.
Want het is zo zonde, er is zoveel spannends te ontdekken en dat zou dan nu in de kiem gesmoord worden, doordat je geconfronteerd bent met mensen die verder gaan als dat jij nu wilt of misschien ooit zou gaan.

Ook voor mensen met minder extreme wensen hoort er ruimte te zijn. dus ik zou zeggen als je nog eens in de buurt bent, gewoon weer gaan en zorg dat jullie het krijgen hoe je het hebben wilt...

succes!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten