Dank jullie wel allemaal voor de stemmen / reacties.
Ik ben zo blij te horen dat we het over het geheel genomen eens zijn met elkaar.
Hoef ik mijn coupe gelukkig niet te veranderen. Dat idee had ik al wel, nooit klachten gehad ook. Maar ja je weet nooit of de wensen van de mannen ineens anders zijn geworden. Of de mode onder de mannenwensen hihi.
En vrouwen ook natuurlijk. Maar daar heb ik persoonlijk minder mee te maken. Ik val niet op vrouwen, en doe ook niks met vrouwen. dus de enige vrouw die voor mij belangrijk is op dit gebied ben ik zelf
Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
@MikeT: Nou....ik heb al jaren een mooi getrimt strookje en heb er nog nooit klachten over gehad
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Dat moet vast een heerlijk gevoel zijn: constateren dat je tot een meerderheid behoort!
Ik heb dat niet zo. En “zij van het type OPZIJ” misschien ook wat minder.
En denken we nu serieus dat de haarmode definitief is vastgesteld?
Ik houd het erop dat een volgende generatie nog es lacherig terugkijkt op de kale koppen en tatoeages die begin 21-ste eeuw zo "en vogue" waren. Ooit liepen dames en heren met pruiken van een halve meter hoog...(en wassen? ho maar!|)
Maar verder: “vrijheid-blijheid” hoor!!.Laat de reptielenkutjes- en pikken vooral lekker van elkaar genieten. Dat doen de gevederde vrienden ook.
Overigens valt op dat de mening van een lesbische vrouw (heeft dat wat met OPZIJ te maken??) eigenlijk niet meetelt in zo’n polletje?? Dames en heren inzenders op het "gay-forum": in de pen zou ik zeggen!!
En ook goed lezen en interpreteren. Ik heb het zelf ook over mannen wensen en mode. Dus niet een vaststaand feit. Kan idd over 10 jaar weer volledig anders zijn. Daarbij vraag ik om de mening van deze heren, omdat ik deze gelegenheid zo nu en dan bezoek en gebruik maak van hun diensten en dus graag wil weten wat hun ideeen daar over zijn.
En zij van het type Opzij. Is meer om duidelijk te maken wat voor soort expert het dan was. Niet als negatief iets. Van mij mogen deze dames ook zijn wie ze zijn, net als de rest van de wereld. Maar in mijn optiek heeft een feministische lesbienne toch een wat minder goede kijk op de wensen van de man dan de man zelf. Of de hetero sexuele vrouw in dit geval. Ik heb de indruk dat het type Opzij niet al te veel intieme interactie heeft met het mannelijk geslacht.....maar ik kan het mis hebben. Daarnaast hebben zij ook wel wat ouderwetse ideeen soms over voeding, kleding, mode,beharing, en nog wat zaken.
Dus vandaar dat ik me toch liever laat informeren door de daadwerkelijke gebruikers. Zeker ook omdat ik, zoals ik al aangaf, niks met vrouwen wil en doe. Dus van mij mogen er absoluut lesbiennes in alle soorten en maten in de wereld zijn. Maar wat zij vinden wat dit onderwerp aangaat vind ik even wat minder belangrijk.
Ik hoop dat het zo duidelijk is en er niemand hier doelbewust word achtergesteld of beledigd.
Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.