He Linda, bedankt voor het PB'tje, nu ik weet wie je bent, is jou verslag nog geiler geworden.
Ik herinner me de eerste keer dat we elkaar ontmoeten, toen was je nog in de ontdekkingsfase, had geen interesse in dames, vond 1 pik tegelijk voldoende om mee te spelen, en vermeide pijpen en gebeft worden

als ik nu je verslag lees wetende wie je bent, en hoe je hebt genoten van Elke, en meerdere pikken wou pijpen.... Heerlijk, hoe je je kan laten gaan, met dat lekkere lijf en koppie van je... Ik zie al helemaal voor me hoe je lekker zit te spelen met die heerlijke borsten van Elke en Hoe Mike haar lekker door neukt terwijl jullie kussen....
En nog mooier dat je een mooie relatie hebt gevonden bij de EC. Twee prachtige mensen met dezelfde passie die elkaar ontmoeten in de EC.... Daar kan all you need is love niet tegenop
Jammer dat ik er niet bij was, maar deze fantasiebeelden gebaseerd op waargebeurde ervaringen zijn minstens half zo geil als de ervaringen die jullie gedeeld hebben. Ik hoop dat ik binnenkort weer eens in de gelegenheid ben om naar de EC te komen, en dan weer te mogen genieten van jou, en hoe je bezig bent met Mike, werkelijk een genot, En als Elke dan met jullie meespeelt is het dubbel zo geil
groetjes, Patrick.