LotteMooi naaktdag 6 september

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
marten
Berichten: 88
Lid geworden op: 01 nov 2010 00:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: LotteMooi naaktdag 6 september

Bericht door marten »

Nou Lotte, ik kan geen ervaring delen omdat ik niet kon komen. Maar wellicht dat het met de motivatie helpt als ik zeg dat ik daar enorm van baal en dat ik hoop dat je snel weer komt! Soms zit het wer nou eenmaal in de weg overdag haha
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: LotteMooi naaktdag 6 september

Bericht door Plumberjack »

Lieve Lotte

Dat is altijd zo jammer

Zet jij er een berichtje op met ook nog een geile foto
Vliegen de berichten over het forum .
Er is misschien wel 30 man geweest , die je gepijpt hebt en die je hebben ondergespoten .
Natuurlijk is het geil voor je om terug te lezen hoe de mannen deze middag ervaren hebben

Zonde alleen dat als ze klaargekomen zijn , en hun pik leeg
De pen ook leeg is .
Benno is er een tijd niet meer , dus mannen kom op schrijf een verslag
Over de belevenis met deze mooie dame

Gr. Jack
Gerrit Willem
Berichten: 505
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: LotteMooi naaktdag 6 september

Bericht door Gerrit Willem »

Ik had er graag bij willen zijn maar had ander uitje gepland met wat mensen. Hoop er de volgende keer weer bij te zijn. Waren er genoeg mannen voor je?
Graag tot een volgende keer
Gerrit Willem
Berichten: 505
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: LotteMooi naaktdag 6 september

Bericht door Gerrit Willem »

Heeft de ambassadeur een sabbatical?
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: LotteMooi naaktdag 6 september

Bericht door Benno2 »

Op het moment lig ik in een ziekenhuisbed bij te komen van een heftige operatie. Daarna zal ik een flinke tijd aan het herstellen zijn voor ik mijn ambasadeurstaken weer op me kan nemen.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
CenE
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 jun 2015 10:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: LotteMooi naaktdag 6 september

Bericht door CenE »

We kunnen bijna niet wachten Benno.
E mist je nu al ;) ;) en graag bereid om je straks weer op te warmen.
Kus E. hand C.
Nee heb je......
Rik72
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 sep 2018 06:44
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: LotteMooi naaktdag 6 september

Bericht door Rik72 »

Hoi Lotte,

Het was geweldig geil om je zo bezig te zien met al die pikken en het vele zaad op je heerlijke borsten je bent een hele moole spontane vrouw.
Ik ga mij best doen nog een uitgebreider stukje te schrijven.

Xx
Rik
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: LotteMooi naaktdag 6 september

Bericht door grotejongen »

Lieve Lotte,

Sorry als ik misschien niet eerder een verslagje heb geschreven maar ivm mijn werk kwam ik er nog niet aan toe. Ik kwam deze middag eigenlijk last minute toen bleek dat ik eerder vrij zou zijn die middag.

Even snel kijken op mijn mobiel of er nog wat te beleven viel bij EC deze middag en warempel een jonge frisse meid van schat ik net 25 of jonger die zowaar zonder vriend/man naar de cinema komt voor plezier.

Iets na 14:15 of zo kwam ik binnen en trof jou er nog niet aan, kort snel omgekleed en dan maar even naar de grote cinemazaal gegaan alwaar een eveneens jonge dame genoot van al wat mannen waar ik in eerste instantie aangeschoven ben en al snel toen zij mij opmerkte wat voorrang kreeg om haar heerlijk te neuken. Intussen ik maar denken dat zij Lotte was... maar neen zij was er ook gewoon. Na dat ik van deze lieve meid afscheid heb genomen en mijn plaats werd ingenomen door een andere wachtende dacht ik nou... dit is dus Lotte, leuke meid maar toen ik terug liep naar mijn kluisje om wat te drinken bij het grote bed daar was jij... LotteMooi. Een nog mooiere meid met een zeer studentikoze uitstraling, open, ongeremd in gesprek met een paar andere mannen. Ik had me (zo onbeleefd als ik toen was, beetje moe ook) niet voorgesteld maar ging zitten. Blijkbaar hield je een pauze

Na je op kleine afstand bewonderd te hebben en je horen spreken dacht ik dit zij is de droom van elke man, geil, mooi, jong en ... toch stijl. Een meid die je ook nog mee naar je familie durft te nemen. Een rariteit soms.

Op een gegeven moment liep je naar de kamer met schommel en daar volgende vele mannen jou daar en dus ook ik. We maakten oog contact en jij was al een andere aardige nette jonge man aan het opwarmen die echter een ander even een jouw vaardige handen en mond gunde... voor mij een que om naar voren te stappen. JIj masseerde mijn harde lid zoals ik waarachtig zelfde door een jonge vrouw ben gemasseerd. Het was heerlijk maar ik wilde niet komen en zoals ik jou al vertelde had ik je graag willen neuken maar heel kordaat hield je dat af maar bleef me vol verlangen aankijken.
Verder zijn we helaas niet gekomen mede omdat ik nog een belangrijke afspraak had staan 60 km verder na 16:00 uur.

Hopelijk mag ik je een volgend maar weer ontmoeten.... kus Tom
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: LotteMooi naaktdag 6 september

Bericht door grotejongen »

LotteMooi schreef:Hey mannen,

Ik zou het enorm leuk en geil vinden om jullie belevenissen van mijn avontuur te lezen. Gisteren kwam ik zonder mijn vriendje wat ik toch een hele stap vind. Dus ik ben zeer benieuwd naar jullie verhalen!
Wie weet word ik weer gemotiveerd om snel weer langs te komen.

Xxx LotteMooi
Hoi Lotte

Ik hoop dat na het lezen van de verslagen van mannen zoals ik hier je gauw geneigd bent om weer te komen.
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Gebruikersavatar
bi44
Berichten: 93
Lid geworden op: 26 sep 2014 07:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: LotteMooi naaktdag 6 september

Bericht door bi44 »

Kom op mannen! Het lukte me niet om er bij te zijn, maar ik had je zeker willen belonen met een van het zaad druipend verhaal over vochtige open monden en zaadvragende ogen, besmeurd met sperma weer naar buiten..... Als dat de kans vergroot dat deze zaadengel weer snel terug komt is dat toch een kleine moeite? Wat moet het ook geil zijn voor haar partner om het te lezen terwijl ze zich naar huis spoedt om haar verhitte, besmeurde lichaam door hem te laten gebruiken? Ik zou het wel weten....misschien de volgende keer...X
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 6 gasten