De nieuwjaarsborrel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
frans300
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2009 00:18
Contacteer:

De nieuwjaarsborrel

Bericht door frans300 »

Al enige tijd niet geweest, ben ik verrast door de uitnodiging per e-mail voor de nieuwjaarsborrel, toch even tussen kwart voor zes en half zeven binnengewipt. Het was wel erg druk en er heerste misschien een wat 'andere' stemming dan anders. Ik vond 't initiatief echt super, het geeft toch weer even een stimulans om wat vaker naar deze zeer goed verzorgde gelegenheid te gaan. Het was helemaal prettig om een echtpaar aan te treffen, waarvan de dame zich heerlijk liet verwennen en in goed 'stereo' wat trekwerk deed. Net voor 't weggaan, trof ik ze bij toeval in 't halletje naar de winkel, vond 't leuk nog even kort met hen te hebben gesproken; heerlijke lieve wat rijpere mensen, waarvan 'mevrouw' op een of andere reden een bijzonder opwindende invloed op me had; haar voorkomen, spontaniteit en haar heerlijk onbeschaamd genieten deden veel met me en maakte veel goed voor de file waar ik instond richting Amersfoort. Voor mij was deze hernieuwde kennismaking zeker een aanleiding wat meer regelmatig die kant op te gaan, daarbij de hoop dat gezellige echtpaar ook nog eens te treffen. ik vond 't initiatief voor deze nieuwjaarsborrel in ieder geval zeer prijzenswaardig !
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten