woensdagavond een flop!!!!????

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
wouter
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 okt 2008 05:47
Geaardheid: bi
Contacteer:

woensdagavond een flop!!!!????

Bericht door wouter »

ik dacht ik geef gehoor aan de oproep van de lekkere ontmoeting die gepland stond op woensdag!!!!! van half 5 tot tien uur....ik kom om half 8 aan koop een polsbandje voor het meedoen met de betreffende mooie dame(want dat is ze) voor 30 euro.....ik ga naar binnen zie een stel bezig maar ik denk even geduld want zo komt het echte werk.....komt ze kwart over acht naar binnen en kleed ze d'r aan en stopt ermee....nou weg 30 euro...erg jammer!
wouter
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 okt 2008 05:47
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: woensdagavond een flop!!!!????

Bericht door wouter »

het gaat om angelique maar dat begrijpen we wel!
Gebruikersavatar
angelique
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jun 2009 11:02
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: woensdagavond een flop!!!!????

Bericht door angelique »

Hallo Wouter,

even ter info: De tijd dat ik bezig zou zijn was op het forum duidelijk vooraf vermeld: van vijf tot ????. De reden voor het vraagteken was dat ik niet wist of ik het drie uur zou uit zingen... De elektrische tandenborstel gebruiken zoals in de planning lag, is behoorlijk heftig! Laat dat eerst even duidelijk zijn. En vervolgens kwam er inderdaad een koppel die voor een mooi schouwspel zorgden. Daar is uiteraard ook niets ten nadele over te vermelden. Vanaf vijf uur ben ik ijverig in de weer geweest met de aanwezige heren die net als jij een bandje hadden aangeschaft. De tandenborstel is zelfs opzij gelegd en de sfeer was uitstekend. Na drie uur vond ik het wel welletjes. Slechts één klein misverstand is geschied: Je bent niet naar mij/Jan/de kassa gegaan om even om opheldering te vragen toen ik me ging omkleden om weg te gaan. je had vanzelfsprekend je geld retour gekregen. In dit soort zaken is achteraf praten geen optie, helaas. Uiteraard hoop ik dat er een volgende keer zal komen dat je eerder kunt komen en toch door me verwend kunt worden, want ik vind het wel degelijk jammer toch een man gemist te hebben! xxx Angy.
hele lieve groeten van Angy. XXX
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 4 gasten